در یکی از محاصره های طولانی مدت در ملبورن در سال گذشته ، به نظر می رسید توصیه های Youtube خسته شده است.  من تقریباً همه آنچه را که پلتفرم فکر می کرد ممکن است به آن علاقه داشته باشم تماشا کردم و توصیه های او شروع به جنون کرد.  صادقانه بگویم ، وقتی او ویدیویی را به نام “DankPods CASHIES SPECIAL” نوشت ، که کمتر از فونت Comic Sans نوشته نشده بود ، فکر کردم که الگوریتم را شکسته ام.

اما به نظر می رسد که نقدینگی ویژه ، که در راهروهای مبدل های پول در حومه آدلاید فیلمبرداری شده ، کار کمترین تأثیرگذار استرالیایی است.  وید نیکسون – به نام DankPods در یوتیوب – میلیون ها بازدید از فیلم هایی مانند ویدیوهایی که نوستالژی ، تجربه فنی و ذکاوت خارق العاده را ترکیب می کند ، به دست آورده است.

اینفلوئنسر وید نیکسون بدون نشان دادن چهره خود در YouTube و Patereon کسب و کاری ایجاد کرده است.

فیلم ها بسیار عجیب و غریب هستند ، بیشتر آنها روی یک پوشش سبز قهوه ای فرسوده روی iPad شلیک شده اند ، چهره نیکسون به جز دستانش و دستگاهی که درباره پر کردن قاب صحبت می کند ، در هیچ کجا دیده نمی شود.  اما آنها همچنین جذاب و فوق العاده صادق هستند.

ویدئوهای اولیه کانال شامل ترمیم و تمیز کردن iPod های قدیمی است ، از این رو نام آن است و نوستالژی قسمت مهمی از جذابیت است.  شما به زمانی بازگشته اید که دستگاه در جیب شما فقط موسیقی پخش می کرد و هر سه دقیقه یک بار با مهلت پینگ نمی گرفتید.  از نظر نیکسون ، یک نوازنده ، iPod دستگاههایی است که دائماً بخشش می دهد.

“سال گذشته در مدارس تدریس می کردم ، و سپس عصر تمرین می کردم ، و سپس آخر هفته ها بازی می کردم ، 18 ساعت در روز کار می کردم ، اما کسی به من پول نمی داد.  وی گفت: “من پرداخت Spotify خود را از دست دادم.”

“من فقط کشوها را حفاری کردم و iPod قدیمی را پیدا کردم که هنوز هم موسیقی پر است.  هنوز در حال کار بود ، به اشتراک و اینترنت احتیاج نداشت.  بوم ، این سفرهای اتومبیل را ذخیره کن تا بالاخره کسی به من پول بدهد.  “

نیکسون همیشه iPod را دوست داشته و داستانی دارد که آنها را اصلاح و اصلاح می کند ، اما او خاطرنشان می کند که فناوری Retro در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا مردم از تلفن های خود پناه می برند یا به جای صفحه های لمسی به دکمه ها علاقه مند می شوند.

https://www.youtube.com/watch؟v=8trRQreM_J0

وقتی نیکسون دید که چه تعداد iPod ارتقا یافته در eBay می بیند ، این کانال به بازار آمد.  وی قصد داشت از طریق تبدیل iPod های نسل پنجم که می توانند ویدئو پخش کنند و در اصل 80 گیگابایت حافظه به دستگاه های کاری با ترابایت (یا 1000 گیگابایت) حافظه دارند ، امرار معاش کند.  اما یکی از دوستان پیشنهاد کرد که او می تواند با صحبت در مورد آن درآمد بیشتری نسبت به فروش آن کسب کند.