تیم فوتبال بانوان آمریکا که در المپیک امسال توکیو شرکت می کند ، چهره آشنایی خواهد داشت ، زیرا کارلی لوید ، مگان راپینو و الکس مورگان از جمله بازیکنان باتجربه ای بودند که روز چهارشنبه به تیم ملی معرفی شدند.

در لیست 18 نفره به جز یک عضو ، که در توکیو شرکت خواهد کرد ، بخشی از تیم جام جهانی 2019 بودند. تیم دارای میانگین سنی 30.8 سال خواهد بود ، زمانی که بازی همچنین به طور متوسط ​​111 قهرمانی بین المللی را آغاز می کند. بازیکن .

سرمربی ولاتکو آندونوسکی گفت: “ما یک تیم متعادل با بازیکنان زیادی داریم که می توانند چندین موقعیت بازی کنند و این ارزشمند خواهد بود زیرا ما سعی می کنیم شش بازی را در 17 روز در گرما و رطوبت انجام دهیم.”

“کادر مربیگری ما اطمینان دارد که هر بازیکنی که در لیست حضور داشته باشد می تواند عملکرد خود را بدست آورد.”

مهاجمان لوید و توبین هیث برای چهارمین بار برای تیم المپیک زنان انتخاب شدند.

لوید که قبل از بازی های المپیک 39 ساله خواهد شد ، کریستی پیرس رامپون کاپیتان سابق تیم را نیز به عنوان مسن ترین المپیک فوتبال آمریکا در طول تاریخ نزدیک به دو سال تحت الشعاع قرار خواهد داد.

راپینو که در فینال جام جهانی 2019 گل پیروزی را به ثمر رساند ، به همراه بکی سائربرون ، کلی اوهارا و مورگان که همگی در بازی های المپیک 2012 و 2016 بازی کردند ، سه بار المپیک خواهد شد.

مطمئن شوید که فیلم ها ، رویدادهای زنده و اخبار روز را در CBC.ca تماشا می کنید

از زمان توکیو 2020

هافبک کریستی ماویس تنها بازیکن لیست است که در تیم جام جهانی 2019 نبود.

تیم زنان آمریکا در هر تورنمنت فوتبال المپیک زنان که تا سال 2016 مسابقه داشت ، به بازی مدال طلا صعود کرده بود و در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی توسط سوئد ناک اوت شد.

تیم ایالات متحده که آخرین بازی از چهار مدال طلای المپیک خود را در بازی های 2012 لندن به دست آورد ، بازی گروه G را در 21 ژوئیه ، دو روز قبل از مراسم افتتاحیه ، مقابل سوئد در استادیوم توکیو آغاز خواهد کرد.