و این نبردها خود نیز سرشار از تخیل و تعجب است ، نه تنها به دلیل سلاح های مسخره یا توانایی تغییر شکل از طریق گسل های نزدیک ، بلکه همچنین به دلیل دشمنان باور نکردنی و گمراه کننده ابدی.  از دیوانگی مشهورترین گوسفندها و روبات های دزدان دریایی گرفته تا سوice نیت سلامتی ماهی مرکب سایبری Emperor Nefarius ، افراد بد به طور مداوم در مورد تاکتیک های شما ، انتخاب سلاح و حتی انتخاب به روزرسانی لوازم آرایشی صحبت می کنند و اغلب سرگرم کننده هستند .

شارژ کردن

اگرچه بیش از حد ذرات و اثرات مایع ، به علاوه انفجارهای مداوم ، بازی را به یک لذت وحشیانه برای تماشای و یکی از چشمگیرترین بازی های بازار تبدیل می کند ، اما اولین بازی است که احساس می کند فقط در PlayStation قابل اجرا است 5. ترفندهای هوشمندانه کنترل کننده DualSense وجود دارد – شما می توانید ماشه را نیمه نگه دارید یا کاملاً بکشید تا به عملکردهای مختلف سلاح دسترسی پیدا کنید ، که به لطف ولتاژ تطبیقی ​​احساس بسیار خوبی دارد – اما سرعت دستگاه ذخیره سازی حالت جامد واقعاً زیاد است چشمگیر.

تغییر از یک سطح به سطح دیگر فقط چند ثانیه طول می کشد ، در حالی که چندین توالی دارای کاراکترهایی هستند که گسل ها را حفاری می کنند تا در بسیاری از محیط های عظیم و بدون هیچ گونه بارگذاری جنگ کنند.  چندین سطح به شما امکان می دهد تا کریستال ها را بکشید تا تقریباً بلافاصله به یک ناحیه در یک بعد دیگر بروند ، این یک ترفند است که قبلاً در موارد مشابه دیده ایم زلدا ، اما دیدن اینکه در چنین مقیاسی و با چنین وفاداری بالایی اتفاق می افتد ، هنوز چشمگیر است.

مانند بسیاری دیگر از بازی های انحصاری سونی ، از جمله کشف نشده و مرد عنکبوتی، این یک ماجراجویی پاپ کورن زیبا است که تعادل مناسبی بین خطی و کاوش ، گیم پلی فشرده و داستان سرایی احساسی برقرار می کند.  ولی ریفت جدادنیاهای رنگارنگ و خیره کننده ، شخصیت های شوخ هیستریک و گیم پلی انفجاری همیشه در حال تغییر ، آن را به خودی خود یک ماجراجویی شگفت انگیز می کند.

Ratchet & Clank: Rift Apart جمعه ، 11 ژوئن برای پلی استیشن 5 ارائه می شود.

هر جمعه اخبار و بررسی های مربوط به فناوری ، اسباب بازی ها و بازی ها را در خبرنامه فناوری ما دریافت کنید.  اینجا ثبت نام کنید.