سومین باخت متوالی ، کری Einarson کانادایی را پس از آخر هفته افتتاحیه بازی دور رفت مسابقات قهرمانی کرلینگ زنان جهانی LGT ، روی طناب کشید.

هنوز خیلی زود است ، اما ظاهر روی سکو به نظر می رسد بعد از آخرین شکست تیم ، یک تصمیم 7-6 برای ایالات متحده در یک بازی که Ainarson به میزان وحشتناک 54 درصدی تصمیم گرفت.

برای این نمایش Curling به کالین جونز و دوین هارو بروید جمعه و شنبه آینده ساعت 7:30 بعدازظهر و یکشنبه از ساعت 14:00 بعد از ظهر در CBC Olympics Twitter ، CBC Olympics Facebook و CBC Sports YouTube.

آینارسون گفت: “من کمی از خودم ناامید هستم.”  “من در آنجا خیلی تیزبین نبودم. موقعیت هایی داشتم که از دست می دادم. دخترانم خوب بازی می کردند و من فقط چند ضربه اصلی را از دست دادم.”

کانادا که معمولاً به عنوان یک نیروگاه بزرگ در حوادث بزرگ مو عمل می کند ، تلاش می کند تا رکورد 1-4 را در مرکز مارکین مک فیل ثبت کند.  آینارسون ، که در قرعه کشی عصر غایب بود ، با 14 تیم در رده یازدهم این میدان سه تساوی بود و تنها فراتر از استونی ناوشکن بود.

فقط برای حضور در شش تیم برتر پلی آف باید یک چرخش قابل توجه انجام شود.  برای تعیین اسکله های المپیک 2022 پکن از همین خط استفاده خواهد شد.

عینارسون گفت که او سعی می کند هنگام راه رفتن مثبت بماند و یاد بگیرد ، اما به نظر می رسد اعتماد به نفس او در یک کنفرانس ویدیویی پس از گزارش به خبرنگاران از بین رفته است.  فداکاری های عاطفی واضح بود ، و صدای او بعضی اوقات ترک می خورد.

تماشا کنید |  کانادا این رشته را می شکند:

حوادث غیرمترقبه کانادا برای نمایش موفقیت آمیز در بالون ، مسابقه پیش رو و چگونگی حفظ تمرکز خود به نمایش مو پیچیده می پیوندند. ساعت 50:00

وی گفت: “او از نظر ذهنی خسته است.”  “این یک هفته طولانی است.”

“هدر ندوخین” مربی خوش بین افزود: “من می گویم که ما هشت نفر دیگر داریم و ارتقا خواهیم داد.”

کانادا فضای کمی برای حرکت دارد زیرا به نظر می رسد جلوتر است و مسابقات سخت هنوز در انتظار است.

یون یونگ کیم دارنده مدال نقره المپیک از کره جنوبی روز دوشنبه و قهرمان سابق جهان اوا موهرداد از اسکاتلند سه شنبه در دسترس هستند.

Einarson ، سوم Val Sweeting ، Shannon Birchard دوم و Brian Mailer مجری برنامه در حال نزدیک شدن به قلمرو اجباری هستند.

آینارسون گفت: “این اولین بار است که در صحنه جهانی هستیم و در این موقعیت قرار داریم.”  “من می دانم که ما تیم بزرگی هستیم و تا پایان تلخ می جنگیم.

“ما این کار را ادامه خواهیم داد (تا زمانی که این برگ افرا را با افتخار حمل کنیم.”)

آمریکایی ها نیز مبارزات خود را داشتند اما در اواخر بازی کنترل را در اختیار داشتند.  Einsarson در انتهای چهارم سنگی انداخت و خروس را خرد کرد تا چندین امتیاز را از دست بدهد.

تابیتا پیترسون ، کاپیتان آمریکایی انتخاب خوبی برای به ثمر رساندن یک جفت در پایان هشتم برای برتری 7-3 انجام داد.  Einsarson با یک جفت در نهم برگشت ، اما ایالات متحده با بیرون کشیدن شوت دوم در پایان دهم پیروزی را مهر و موم کرد.

ندوخین گفت: “دختران هرچه دارند می دهند.”  “گاهی اوقات فقط به هیئت مدیره نمی رسد که آنها با شور و شوق بازی می کنند.”

شیرین کردن تقریباً انتهای آن را چند بار نجات داد و قسمت جلوی کانادا نیز پایدار بود.  پیترسون مانند Einarson تلاش کرد ، فقط 55 درصد شوت زد ، اما Einsarson فقط نیمی از تساوی خود را انجام داد و هرگز سرعت ثابتی پیدا نکرد.

به دنبال آن یک بازی صبحگاهی مقابل یک تیم کوتاه مدت آلمانی انجام می شود که توسط دنیلا جنچ از دست رفته است.  این دیدار برای کره جنوبی بعدازظهر برنامه ریزی شده است.

ندوخین گفت: “آنها نفر بعدی را برنده خواهند شد و سپس به صعود خود ادامه می دهند.”  “من می خواهم بدانم که آنها معتقدند که می توانند و خواهند کرد.”

قرعه کشی صبح روز یکشنبه به تعویق افتاد و بعداً بعد از مثبت شدن آزمایش کارکنان پخش مسابقه ، مسابقه بدون پوشش تلویزیونی از سر گرفته شد.

در اولین فرصت پخش نمی شود

کریستوفر همیلتون ، رئیس رسانه فدراسیون جهانی Curling در نامه ای به مطبوعات کانادایی مطبوعات تایید کرد که چهار مورد مثبت وجود دارد.  هیچ نام یا جزئیات دیگری ارائه نشده است

WCF در بیانیه ای گفت که افراد در هتل خود منزوی شده اند در حالی که آزمایشات اضافی و ردیابی تماس انجام می شود.  کارمندان در هتلی به غیر از ورزشکاران و کارکنان مسابقه اقامت دارند.

WCF گفت: تمام آزمایشات برنامه ریزی شده برای ورزشکاران و کارکنان مسابقه منفی بوده است.  پاکسازی عمیق این عرصه انجام شد و ساعت شروع قرعه کشی بعد از ظهر و عصر به مدت نیم ساعت به تعویق افتاد.

در سایر مسابقات بعد از ظهر ، آلینا کووالوا روسی با پیروزی 8-6 مقابل ماری تورمان استونیایی 5-0 بدون شکست باقی ماند.  کره جنوبی اسکاتلند را 8-4 شکست داد و استفانیا کنستانتینی ایتالیایی 10-6 آلمان را شکست داد.

مدافع عنوان قهرمانی سیلوانا تیرینزونی از سوئیس و قهرمان المپیک آنا هاسلبورگ از سوئد با نتیجه 3 بر صفر شکست نخوردند اسکاتلند با نتیجه 3 بر یک در مکان چهارم تنها ماند ، در حالی که آمریکایی ها به 3 بر 2 رسیدند.

پخش تلویزیونی زودتر از ظهر سه شنبه از سر گرفته می شود.  این مسابقه بخشی از پوشش فصل قهرمانان TSN است و به صورت بین المللی توسط World Curling TV پخش می شود.

ویک راوتر ، تصویربردار تلویزیون در توییتر خود گفت: “برای آرزوهای خوب شما متشکرم.”  “ما قرنطینه شده ایم ، آزمایش شده ایم ، از ما مراقبت می شود ، امیدواریم که روز سه شنبه برگردیم و از خود و یکدیگر مراقبت کنیم.”

در اوایل این هفته ، پس از آزمایش مثبت دو عضو تیم آلمانی برای آزمایش COVID-19 در هنگام ورود به کلگری ، برگزار کنندگان تمرینات اولیه را لغو کردند.

جلسات عملی سرانجام پنجشنبه در آستانه بازی دور رفت برگزار شد.  تیم آلمانی یک استثنا دریافت کرد تا به عنوان یک تیم سه نفره رقابت کند ، در حالی که بازیکنانی که مثبت بودند در انزوا باقی ماندند.

مسابقات قهرمانی زنان امسال که به دلیل شیوع همه گیر از سوئیس منتقل شد ، هفتمین و آخرین رویداد فرفری است که در یک محیط کنترل شده توسط تماشاگران برگزار می شود.

مسابقات زنان ، مردان و دونفره مختلط کانادا با قهرمانی مردان جهان و یک جفت مسابقات گرند اسلم دنبال شد.

مرحله پلی آف جام جهانی مردان با چهار آزمایش کننده که از نظر ویروس کرونا مثبت بودند ، قطع شد.  این قهرمانی در تاریخ 11 آوریل پایان یافت ، اما WCF گفت که این موارد “نادرست مثبت” است.

کسانی که تحت تأثیر قرار گرفتند در غربالگری های بعدی نتیجه منفی دریافت کردند.

تیم ها به میادین و هتل مسابقات در عرض بزرگراه Trans-Canadian محدود می شوند.  آنها به عقب و جلو می جنگند و پس از ترک ورزشکاران از زمین بازی ، ماسک اجباری است.

برگزارکنندگان هنوز مشخص نکرده اند که چه موقع قرعه کشی تأخیر انجام می شود.  بازی های پلی آف قرار است جمعه شب آغاز شود و بازی های مدال نیز در تاریخ 9 مه برگزار می شود.

جنیفر جونز آخرین پاس کانادایی بود که در این مسابقه برنده شد ، و در سال 2018 در North Bay ، Ont طلا گرفت.  چلسی کاری ورود کانادا را در سال 2019 در سیلکبورگ دانمارک از دست داد ، اما نتوانست به پلی آف صعود کند.