از اوایل 10 مه ، Clubhouse شروع به راه اندازی برنامه اندروید خود کرد و میلیون ها کاربر جدید را به این سیستم عامل آورد.  این سرویس فقط صوتی به شما امکان می دهد از مکالمات خود صرف نظر کنید ، و در آن زمان منحصر به فرد بود ، اما از زمان راه اندازی آن حدود یک سال پیش ، کلون های کلاب ها ضخیم و سریع ارائه شده اند.

توییتر رقیب خود را با Spaces راه اندازی کرده است و اکنون فیس بوک اکنون اتاق های صوتی زنده را ارائه می دهد.

با وجود رقابت ، Clubhouse مانند همیشه فعال است ، و بعضی از باشگاههای عالی همیشه مرتبا میزبان اتاقهایی با شخصیتهای جالب هستند و به لطف تغییر مناطق زمانی ، به نظر می رسد مهم نیست که در چه ساعتی از روز تنظیم کنید ، همیشه یک اتفاق می افتد.

کلابهاوس می گوید آنها برای اطمینان از آماده بودن زیرساخت هایشان ، با احتیاط گسترش داده اند.  با انتشار برنامه اندروید ، به نظر می رسد که آنها اطمینان دارند که نیمی دیگر از کاربران آماده پیوستن به این سرگرمی هستند.

در استرالیا ، حدود 44٪ تلفن های هوشمند از Android استفاده می کنند ، اما طبق آمار Statcounter در سراسر جهان این رقم 72٪ است.

در اوایل هفته من Clubhouse (دسترسی زودهنگام) را در استرالیا بارگیری و نصب کردم ، اما امروز خبر بزرگ برای استرالیایی ها این است که Clubhouse برای Android است.

برای بارگیری Clubhouse ، کافیست به https://www.clubhouse.com/ بروید و روی دکمه بارگیری سیستم عامل خود کلیک کنید.