هنگامی که ما به سمت پروژه NHL 2021 حرکت می کنیم ، دنبال کردن تجارت پیش نویس بسیار هیجان انگیز خواهد بود. 

بسیاری از پیش بینی کنندگان ، از جمله من ، در دیدن بازیکنان به صورت زنده و حضوری با تیم های NHL با همان چالش ها روبرو شده اند.  در نتیجه ، و از آنجا که تعداد بازیهای مختلف از لیگ به لیگ دیگر متفاوت است ، این پروژه باید تصادفی ترین بازی باشد که من در آن شرکت کرده ام – و این همزمانی جالب است.

یک محدودیت حقوق و دستمزد مسطح اضافه کنید که انتظار می رود برای چند سال آینده عادی باشد ، و شما تصادفی بیشتری را در گلدان قرار می دهید.  تغییرات در قرعه کشی امسال و ادامه کار ، فرصتی را برای تیم شما ایجاد می کند تا شانس بیاورد و زودتر از حد انتظار استفاده کند.  با گفتن این جمله ، آیا واقعاً در این زمان عدم اطمینان مالی ، تانک زدن چیزی است؟

به هر حال ، از نتایج قرعه کشی چهارشنبه شب ، در اینجا نحوه انتظار برای عبور از نیمه بالایی دور اول پروژه آورده شده است.

1. Buffalo Sabers: Owen Power، D: هرگز نمی توانید به اندازه کافی مدافع داشته باشید و هنگامی که بازی او را برای کانادا در جهان مشاهده می کنید باید سطح اطمینان بیشتری داشته باشید.

2. سیاتل کراکن: برند کلارک ، د: همه تیم های خوب در عقب ساخته شده اند.  یک بازیکن دفاعی کم ارزش و توانایی کنترل PP1 به لطف تعادل و صبر.

3. آناهیم اردک: سیمون ادوینسون ، د: هنوز خام است ، اما دارای اندازه (6 فوت-5 ، 207 پوند) و مهارت های مورد نیاز برای سنگ زنی در کنفرانس غربی است.  برای سالهای آینده در کنار جیمی دریزدیل عالی به نظر می رسد.

4. شیاطین نیوجرسی: لوک هیوز ، دی: یک اسکیت باز عالی که اعتماد به نفس بالایی در چوب خود دارد.  این اقدام برادرانه باعث ایجاد فریب و علاقه به هواداران خواهد شد. 

5. کت های آبی کلمبوس: Matt Beniers، C: راهنمایی از این بازی برای ایالات متحده در سراسر جهان برای بازیکنی که انتظار می رود هنگام تبدیل شدن به یک NHLer مستقر ، نامه حمل کند ، ارزشمند خواهد بود.  اخلاق در کار ، توجه به جزئیات و قابلیت اطمینان آن را به یک شرط مطمئن تبدیل می کند. 

6. بال های قرمز دیترویت: ویلیام اکلوند ، LW: بال ها طی چند سال گذشته مقدار زیادی D گرفته اند و ارتباط زیادی با سوئد دارند.  چرا به سراغ بهترین بازیکن پیش نویس اروپا نمی رویم؟

7. سان خوزه کوسه: کنت جانسون ، سی: کوسه ها می توانند از سرعت و مهارت بالایی استفاده کنند و جانسون هر دو را دارد. 

8. پادشاهان لس آنجلس: دیلن گانتر ، RW: پس از U18 خوب ، اما نه خیلی ، در رتبه بندی افت جزئی داشته است.  با گفتن این جمله ، او می تواند به عنوان گلزن خود از این پروژه بیرون بیاید. 

9. ونکوور کاناکز: میسون مک تاویش ، سی: در مورد U18 در مورد شهر در تگزاس صحبت کنید.  او نشان داد که با ترفندی فراتر از تسویح است و این کار را با کمی گاز گرفتن انجام داد.

10. سناتورهای اتاوا: Chaz Lucius ، C: هیچ نیازی به موقعیت سازمانی وجود ندارد ، بنابراین بهترین بازیکن موجود با این انتخاب مطابقت دارد.  به دلیل مصدومیت و در دسترس نبودن U18 ، لوسیوس فقط به 12 بازی محدود شد ، بنابراین با توجه به عمق چشم انداز آن ، خطر کمی وجود دارد که اتاوا بتواند آن را انجام دهد. 

برای خبرنامه های NHL ثبت نام کنید

از پوشش NHL ما و موارد انحصاری که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شوند ، بهترین بهره را ببرید!

11. شیکاگو بلک هاوکس: فابیان لیزل ، RW: این انتخاب با خطراتی نیز همراه است ، اما در بهترین حالت ، لیسل پویاترین بازیکن برای تغییر بازی در پروژه است.  جنبش جوانان ، که با برخی شگفتی های ارزان قیمت (Kurashev ، Suter ، Hagel) دامن زده شد ، به استن بومن اجازه داد تا در اینجا نرده ها را بچرخاند.

12. شعله های کالگری: کارسون لامبوس ، دی: چهار راه مناسب برای جنرال موتورز – از نظر یک مدافع دو طرفه با یک حمله تهاجمی – و یک مربی که توانایی بازی لامبوس را در همه شرایط با کمی ازدحام قدردانی خواهد کرد. 

13. آگهی های تبلیغاتی فیلادلفیا: کول سالینجر ، سی: گلزنی همیشه یک امتیاز مطلوب است و سلینجر در این فصل 24 بار در 31 بازی برای USHL Sioux Falls گلزنی کرده است.  این یک مقدار وزن را به بازی وارد می کند و ازدواج بین مهارت و شن کاملا در MO Flyers ‘متناسب است

14. ستاره های دالاس: آاتو راتی ، سی: هنگامی که کلاس گروه این سال محسوب می شد ، راتی نتوانست تیم WJC فنلاند را به عنوان یک بازیکن بازگشتی تبدیل کند و تلاش کرد تا به لیگ راه یابد.  گفتن اینکه اگر او موفق شود فرم خود را بازیابد ، این یک پیروزی بزرگ برای ستارگان است. 

15. نیویورک رنجرز ، فدور سوچکوف: آیا کریس دروی راهی را در پیش می گیرد که آیا رنجرز به خوبی به روسیه برگردد یا خیر؟  در این صورت ، اندازه Svechkov ، سخت بازی می کند و در هر دو انتهای زمین بازی فوق العاده مسئول است.