گرگ شپلی در 23 سالگی در ایست پارک وی درایو مقابل ساحل Ipperwash زندگی می کرد ، او هرگز خرسی ندیده بود.  اما طی ده روز گذشته ، یک خرس سیاه 300 پوندی هر شب از املاک جنگلی خود بازدید می کند.

شپلی از خانه Lambton Shores ، که با همسرش مشترک است ، گفت: “وقتی او بلند شد ، از من بلندتر است و شکم بزرگی دارد ، مثل اینکه خیلی خوب غذا می خورد.”

اولین باری که شپلی و همسرش خرس را دیدند ، حدود 40 دقیقه در آنجا ماند و دانه های آفتابگردان را از یک خوراک پرنده خورد.

“ما با آنها بازی کردیم و فریاد زدیم ، و او واقعاً کاری نکرد. فقط به خوردن ادامه داد.”

از آن زمان ، این زوج بذر را دور انداختند ، اما خرس هنوز برمی گردد.

پاسخ وزارت

شپلی برای کمک و راهنمایی از شهردار Lambton Shores و اداره منابع طبیعی و جنگلداری (MNRF) تماس گرفت.  اما در حال حاضر پاسخ یکسان است.

وی گفت: “همه به من می گویند مگر اینکه خانه ما را خراب کند یا به ما حمله کند یا از ما فرار کند ، هیچ کس کاری نمی کند مگر اینکه مشکلات بیشتری ایجاد کند.”

 احساس ناامنی می کنیم  ما وقت خود را در خارج سپری نکرده ایم و هر بار که خارج می شویم بالای شانه های خود نگاه می کنیم و سر و صدای زیادی ایجاد می کنیم.“گرگ شپلی”.

سخنگوی جیولانتا کووالسکی گفت که وزارت گزارش های زیادی از خرس در منطقه لامبتون ساحل دریافت کرده و به شهرداری ، لامبتون GP و تراشه های قوری و Stony Point First Nation اطلاع داده است.

وی گفت پلیس وضعیت را زیر نظر دارد و در صورت لزوم با یک افسر MNRF تماس می گیرد تا در صورت نگرانی از نظر ایمنی به خرس و جابجایی خرس کمک کند.

تاکنون ، شپلی گفته است که خرس به تازگی در اموال خود سرگردان بوده است ، اما همچنان نگران کننده است.

وی گفت: “او روی عرشه ما سوار شد و در همان زمان مقابل درب حیاط نشست تا اینکه همسرم جیغ کشید و سپس رفت.”

شپلی گفت: “ما احساس ناامنی می کنیم.”  “ما وقت بیرون را سپری نکرده ایم و هر بار که ترک می کنیم ، روی شانه های خود نگاه می کنیم و سر و صدای زیادی ایجاد می کنیم.”

صبح لندن5:47بازدید از حیاط پشتی یک خرس

Greg Shepley از Ipperwash به London Morning می گوید که چگونه با یک بازدید کننده ناخواسته حیاط خانه ، حدود 300 پوند خرس سیاه رفتار کند 5:47