برچسب های گوش سه گوساله باریک که در اطراف چراگاه در مزرعه Bow Park در نزدیکی Brantford ، انتاریو می چرخند ، 1 ، 2 و 3 را می خوانید.

این اعداد اشاره ای به خاص بودن این سه گانه دارند اما شروع به افزودن شانسهایی که در دنیا کرده اند نمی کنید.

یک کارشناس اصلاح گاو تخمین می زند که سه قلوها تقریباً از هر 100000 تولد یکی اتفاق می افتد.  این خیلی غیرمعمول است ، مطالعات زیادی برای تعیین کمیت آن انجام نشده است.

شانس زنده ماندن هر سه نفر را محاسبه کنید و آن را با این واقعیت ضرب کنید که هر سه مرد هستند و شرایطی دارید که باور کردنش سخت است.  اما این یک گاو نر نیست.  اینها سه تا هستند.

گری کلوندر و همسرش ، الکه هیلگنداگ ، تصوری از آینده نداشتند.

آنها می دانستند اما ، گاوی که به جکپات سه گانه برخورد کرد ، باردار است ، اما انتظار نداشتند که او یک ماه دیگر به دنیا بیاورد.  از خارج ، هیچ نشانه ای وجود داشت که او ناهنجاری آماری داشته باشد.

به روشی که کلوندر به او می گوید ، اواخر ماه مارس هر دو در محل کار خود بودند که او از پسرانش تماس گرفت.  آنها برای تغذیه گاوها پایین رفته بودند و با “سه توله متولد شده و … در کاه دراز بکشند” روبرو شدند.

خانواده Hilgendag از سال 1978 مزرعه Bow Park را اداره می کنند. پدر او گاوهایی در آلمان دارد و هنگامی که آنها به منطقه Brantford نقل مکان کردند ، وی کار خود را با لیموزین ، یک نژاد گاو گوشت گاو فرانسوی آغاز کرد.

هنگامی که وی درگذشت ، این زوج که در مشاغل دیگری نیز کار می کردند ، تصمیم گرفتند که گاو را پرورش داده و برای تولید مثل بفروشند.

کلوندر گفت: “گاوها نوزادان او بودند ، بنابراین ما فقط تصمیم گرفتیم که سعی کنیم آن قسمت را نیز درک کنیم.”  “قطعاً یک منحنی یادگیری دشوار برای ما بود ، اما من فکر می کنم اکنون آن را درک کرده ایم.”

حداقل تا زمان ظهور سه قلوها.

تماشا کنید |  در اینجا مراقبت از یک گاو نر گلی به چه صورت است

کشاورز گری کلوندر با فهمیدن اینکه گاوی در Bow Park Farms یک مجموعه سه قلو نادر به دنیا آورد ، آنچه را دوست داشت ، به اشتراک می گذارد. 1:14

کلوندر گفت که در حالی که مزرعه در خانواده بود ، آنها هرگز دوقلو ندارند ، چه رسد به اینکه سه گوساله از یک مادر داشته باشند.

گاوهای لیموزین به عنوان مادران خوبی شناخته می شوند و معمولاً می توانند بدون کمک زایمان کنند.  غیر معمول نیست که یک خانواده به انبار می رود و نوزادی پیدا می کند ، اما سه حلق آویز به همان گاو عجیب بود.

این خانواده معتقدند که ممکن است بسیاری از گاوها درگیر شده باشند و فقط در انتظار “کار غریزه مادری خود” سرگردان باشند.

آنها موهای دم هر گوساله را برداشتند و اما سپس آنها را برای آزمایش DNA به انجمن لیموزین کانادا فرستاد.

کلوندر گفت: “حدود یک ماه و نیم طول کشید و سپس آنها بدون DNA بازگشتند ، آنها یک مجموعه سه قلو بودند.”  – این دیوانه است.

زیبا “داستان با علاقه گوشت گاو”

دکتر استفان لبنانی سه قلوها را “بسیار بسیار غیرمعمول” توصیف می کند ، اما کاملاً شنیده نشده است.

لوبلانک استاد کالج دامپزشکی انتاریو در دانشگاه گوئلف و متخصص اصلاح نژاد گاو است.

وی توضیح داد: “آنها تقریباً همان چیزی نیستند که ما آنها را دوقلوهای همسان بنامیم.”  “به عبارت دیگر ، سه تخمک از گاو وجود دارد ، که توسط سه اسپرم مختلف بارور می شود.”

تقریباً همه جنبه های تولد گاوها به نوعی غیرعادی است ، از همه آنها از یک جنس ، تا زنده ماندن و رسیدن به یک مجموعه سه نفره.

لبلانک در مورد سه قلو بودن آنها گفت: “احتمالاً در یک محدوده از هر 100000 تولد وجود خواهد داشت.”

اندازه یک سگ بزرگ

“به تمام این دلایل ، بسیار استثنایی است که همه آنها زنده خواهند ماند و زنده می مانند.”

لیبلانک ، که آنچه اتفاق افتاده را “حسن نیت انسانی یا علاقه گاوی ، تاریخچه” توصیف کرد ، این واقعیت که اما موفق شد هر سه نفر را به تنهایی تحویل دهد ، با وجود خطر “ازدحام در کانال زایمان” ، “بسیار استثنایی” است.  “

کلوندر گفت ، در حال حاضر ، هر گوساله حدود 31 کیلوگرم وزن دارد و تقریباً به اندازه یک سگ بزرگ است.

اما ، گاو لیموزین که سه قلوها را تحویل داد ، همه این کارها را خودش انجام داد ، کاری که استفان لبلانک ، استاد و کارشناس اصلاح نژاد گاو ، آن را “استثنایی” توصیف کرد. (تحویل بوسه پارک مزرعه)

وقتی آنها به دنیا آمدند ، یکی از دو نفر دیگر بزرگتر بود.  حداقل “به اندازه یک بچه گوزن” بود.

دو گاو نر کوچکتر باید از طریق بطری تغذیه شوند که این امر باعث افزایش بار در مزرعه و ایجاد کمی مشکل می شود.

با گاو نر مانند حیوان خانگی چه باید کرد

کلوندر گفت: “اکنون نمی توانم آنها را از دنبال کردن من در زمین بازدارم ، به این امید که چیزهای بیشتری به آنها بدهم.”

در حالی که خانواده فقط برچسب های 1 ، 2 و 3 حیوانات را صدا می کردند ، از آن زمان که زوجین او را تحویل گرفتند ، آنها آنها را هانس ، کارسون و لوئیس برای گاوها در مزرعه صدا کردند.

کلوندر گفت که در بعضی موارد آنها باید بفهمند که با سه قلوها چه باید کرد.  هرچه آنها تصمیم بگیرند دشوار خواهد بود.

وی گفت: “تا حدی ، آنها تقریباً شبیه حیوانات خانگی می شوند ، به خصوص این سه ، زیرا ما آنها را با دست نگه داشتیم.”

“اما ما نمی توانیم سه گاو نر را به عنوان حیوان خانگی نگه داریم زیرا آنها به حیوانات 2000 پوندی تبدیل می شوند و نسخه آنها از این بازی همان نسخه من نیست.”