کوئینزلند یک تیم 20 نفره را برای اولین بازی تیم ملی میهن برابر نیو ساوت ولز در تاریخ 9 ژوئن انتخاب کرده است.

سوالاتی در مورد تیم برای اولین مسابقه وجود دارد ، اما با سه نفره کامرون مونستر ، کالین پونگا و هری گرانت ، همه در ترکیب قرار گرفته اند – به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است – اگرچه آنها به دلیل مصدومیت سه هفته بازی نکرده اند.

پل گرین ، مربی مارونز ، در پاسخ به این س ifال که آیا مونستر بازی خواهد کرد ، گفت: جعبه هایی که او آماده است … ما به اندازه کافی اعتماد به نفس داریم [he’ll play].  “

گرین که مسئولیت مربیگری کوین والترز را به عنوان مربی کوئینزلند به عهده گرفت ، گفت که تمرینات مهم بود و اشاره کرد که تصمیم گیری برای مونستر و دیگران باید روزها قبل از مسابقه گرفته شود.

وی گفت: “ما وقفه های زیادی نمی خواهیم ، زیرا این تیم نسبتاً جدیدی است ، بنابراین در پایان این هفته دوست داریم که خیلی نزدیک به 17 صف آرایی خود باشیم.”

AJ Brimson در لیست قرار دارد ، اگرچه او نتوانست بازی یکشنبه تایتان ها را مقابل Cronulla با کبودی زانو به پایان برساند.

Reid Mahoney قلاب Parama اولین بازی خود را انجام می دهد در حالی که Joes Ofahengaue بازیگران Wests Tigers پس از اولین بازی در Origin در سال 2019 به تیم بازگشت.

تیم امروز برای آماده سازی برای افتتاحیه این مجموعه چهارشنبه شب آینده در بریزبن جمع می شود.

SQUAD: جی آرو ، ای جی بریمسون ، کورت کیپ ول ، دالی چری-ایوانز ، خاویر کوتس ، تینو فاواسامالائوی ، کایل فلدت ، دیوید فیفیتا ، موکی فوتیاکا ، دان گاگی ، هری گرانت ، کوئن هس ، والنتین هولمز ، فلیس کافوسی ، رید ماهونی مюن Ofahengaue ، Kalin Ponga ، Jadn Su’A ، Christian Welch.

باز هم هست.