سارا پوتوماک در دوره سوم دو گل به ثمر رساند و در دور نهایی مقدماتی مسابقات هاکی زنان Secret Dream Gap Tour با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی Calgary Scotiabank در برابر Sonnet تورنتو رسید.

پوتوماک همچنین برای گل دوم بلر ترنبول یک پاس گل برای کلگری (1-3-0) داشت که این گل در فینال قهرمانی روز یکشنبه حذف شده بود.  کریستین کمپبل 37 سیو انجام داد.

پوتوماک در دوره سوم یک ضربه آزاد در ضرب 4:56 به ثمر رساند تا کلگری 2-1 پیش بیفتد.  او تیمش را با یک ضربه مچ دست ، 3 بر 38 ماندن در ساعت ، با یک ضربه مچ دست هدایت کرد.

دو دستیار ربکا جانستون 5 بهترین پاس گل را در این مسابقات به او دادند ، در حالی که پوتوماک با برتری 5 گل ، ماری فیلیپ پولین از مونترال را که 4 گل به ثمر رسانده بود ، پشت سر گذاشت.

این اولین پیروزی کالگری در مسابقات پس از شکست در سه بازی اول دور قبلی بود.  “

تماشا کنید |  شبکه های Potomak برای هدایت کالگری از تورنتو جفت شده اند:

سارا پوتوماک قبل از به ثمر رساندن گل دوم خود در این بازی در پیروزی 3-2 تیم اسکاتیابانک مقابل تیم Sonnet ، گردش مالی را مجبور به کاهش کرد. 0:54

الا شلتون یک گل و یک پاس گل داشت و جیمی لی راترای نیز برای تورنتو گلزنی کرد (2-2-0).  آماندا ماکلا 21 شوت را به عنوان شکست رد کرد.

تورنتو در بازی روز یکشنبه قهرمانی در Scotiabank Saddledome به مصاف مونترال (3-1-0) می رود.  برنده جام جام راز را برمی دارد.

سه تیم 20 بازیکنه در سه مرکز کانادایی کانادا ، تورنتو و مونترال در انجمن بازیکنان حرفه ای هاکی زنان به رقابت پرداختند.

تماشا کنید | Meaghan Mikkelson با مصدومیت از بازی خارج می شود:

میگان میکلسون کانادایی پس از این درگیری با رناتا فست ، در دومین دوره بازی Game Scotiabank Dream Gap Tour مقابل Team Sonnet ترک کرد. 1:26

PWHPA جنبشی است که از فروپاشی لیگ هاکی زنان کانادا از دو سال پیش ناشی می شود.  PWHPA شامل اعضای تیم های ملی کانادا و ایالات متحده است.

آخرین باری که بازی های PWHPA قبل از دوشنبه در کانادا انجام شده بود ، 11 تا 12 ژانویه سال 2020 در تورنتو بود.

تیم ها در دور رفت دو بار با یکدیگر بازی کردند.  دور مقدماتی مونترال با 9 امتیاز به پایان رسید ، تورنتو شش امتیاز داشت ، در حالی که کالگری دو امتیاز داشت.

تماشا کنید |  آیا کانر مک دیوید می تواند تیمی را به جام استنلی هدایت کند؟

در آخرین قسمت The Breakdown ، PJ Stock تصمیم می گیرد که بهترین بازیکن جهان برای کسب یک قهرمانی چه کاری باید انجام دهد. 8:07