تیم روز یکشنبه اعلام کرد که کایوت ها از آریزونا و سرمربی ریک توکت توافق کردند که جدا شوند.

آریزونا بلافاصله به دنبال مربی پشتیبان می رود.

بیل آرمسترانگ ، مدیر کل تیم های Coyotes در بیانیه مطبوعاتی گفت: “پس از ملاقات با ریک ، توافق کردیم که تغییر مربیگری به نفع باشگاه است.”  “این یک تصمیم بسیار دشواری بود ، اما ما معتقدیم که زمان آن فرا رسیده است که جهت و رهبری جدیدی به دست بیاوریم.”

توکت ، که قراردادش در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد ، از سال 2017 پشت نیمکت کویوتس است. در چهار دوره حضور در این باشگاه ، او برای اولین بار از سال 2012 به آریزونا کمک کرد تا به پلی آف برود.

وی با رکورد 125-131-34 در 290 بازی از سازمان خارج شد.

توکت در بیانیه ای گفت: “من افتخار داشتم که در چهار فصل گذشته کویوت ها را آموزش دهم.”  “من برای همه بازیکنانی که در آریزونا مربیگری کرده ام ، به همراه کادر مربیگری ، کادر پزشکی ، مدیران تجهیزات ، تیم روابط عمومی و تیم من احترام و تحسین زیادی قائلم. آنها در مسابقات NHL بهترین هستند و من از همه آنها قدردانی می کنم. کمک و سخت کوشی. “

خروج توکت از کویوتز دومین حرکت مشابه یک حق امتیاز NHL در روز یکشنبه است.  در اوایل روز ، کت های آبی کلمبوس اعلام کردند که جان تورتورلا دیگر به عنوان سرمربی آنها عمل نخواهد کرد.