گروه مرگ یک شب در یورو 2020 زنده شد ، در حالی که فرانسه تساوی 1-1 مقابل مجارستان و آلمان را با نتیجه 4-2 پرتغال شکست داد.

با گذشت چند روز از مسابقات قهرمانی اروپا ، احساس بازگشت فوتبال بزرگ همراه با برخی نکات مهم درباره چگونگی پیشرفت مسابقات بود.

شارژ کردن

وقتی فرانسه در دور اول مسابقات آلمان را با نتیجه 1-0 شکست داد ، به نظر می رسید داستان های قبل از مسابقات پخش می شود.  فرانسه همه را در مسیر خود پراکنده می کند و آلمان سایه ای از خود سابق آنها خواهد بود.

در حال حاضر هر دو این داستان ها را می توان کنار گذاشت ، فرانسوی ها در مقابل تیمی که هیچ کس انتظار نداشت در گروه F هیجانی ایجاد کند ، دست و پنجه نرم می کنند و آلمان قبل از مسابقات یکی از محبوب ترین ها را انتخاب می کند.

از همه مهمتر ، ما یاد گرفته ایم که پرتغال مطمئناً عنوان خود را به عنوان قهرمان اروپا حفظ نخواهد کرد.

فرانسه همه چیز را به روش خود نخواهد داشت

 انتظار می رفت فرانسه از مجارستان عبور کند ، اما اینطور نبود.(

AP: دارکو باندیچ

)

یا حداقل به همین راحتی که بسیاری فکر می کردند نیست.  برخی شرایط تخفیف آور وجود داشت ، از جمله مهمترین آنها مجارستان در بوداپست در خانه با شکوه 67215 صندلی آرنا ، بوداپست بازی می کرد.

با این حال ، با نگاهی به تیم فاخر فرانسه ، طبیعی است که تصور کنیم این مسابقه بعید است سرعت آنها را در مسیر صعود به مراحل نهایی یورو 2020 کاهش دهد.

اما مجارستان بیش از این حد را پشت سر گذاشت ، در پایان نیمه اول با آتیلا فیولا با شکوه پیش افتاد ، قبل از اینکه فرانسه به لطف گل تساوی آنتوان گریزمان ، از یک باخت شرم آور جلوگیری کند.

شارژ کردن

اما هیچ کس در تنظیمات Les Bleus دکمه وحشت را فشار نخواهد داد.

مدیر دیدیه دشان دوست دارد فوتبال تورنمنت بازی کند.  با وجود استعداد هجومی ، به نظر می رسد کشورش در دنده دوم چرخه می زند ، در حالت دفاعی باقی می ماند و برای پیشرفت کار می کند.

آنها احتمالاً هنوز هم گروه را می برند و در مراحل بعدی مسابقات هستند ، حتی اگر همیشه جیغ به نظر نرسند.

شارژ کردن

آلمان مدعی است

 ژرمن ها پس از گلزنی پرتغال را تقسیم کردند.(

AP: ماتیاس هنگست

)

گفته می شود که “آلمان در حال بازگشت است” ، اما ارزیابی دقیق تر این است که آنها در تمام مدت اینجا بوده اند.

رد شانس آنها بعد از باخت 1-0 مقابل فرانسه به معنای نادیده گرفتن خوب بازی آنها در بازی افتتاحیه خود مقابل قهرمانان جهان بود.

پنج کشور چشمگیر یورو 2020

هنوز هم روزهای ابتدایی یورو 2020 است ، اما Dan Colasimone می نویسد:

ادامه مطلب

آنها برای مدت طولانی بر مالکیت سلطه داشتند و مانند واحدی لغزنده و منظم به نظر می رسیدند.  اگر تکمیل آنها بهتر بود ، می توانستند نتیجه بگیرند.

امروز در بازی با یک ستاره دیگر در پرتغال ، در مسابقه تاکنون ، همه چیز کلیک شد.

به ویژه چشمگیر این بود که چگونه آلمان پس از تسلط در 15 دقیقه اول بازیابی کرد و سپس به ضد حمله پرتغال رفت.

شانه های آلمان می توانست لیز بخورد ، اما درعوض حمله شدید خود را به سمت دروازه پرتغال ادامه داد و منجر به یک جفت گل به خودی سریع و یک حرکت مهار نشدنی شد که باعث شد آنها در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر برسانند.

این نمایش بسیار خوبی بود و چیزی را تأیید کرد که شاید برخی فراموش کرده باشند: هیچ کس نمی خواهد در فوتبال تورنمنت مقابل آلمان بازی کند.

پرتغال نمی تواند آن را بدست آورد

 پرتغال در ضد حمله خطرناک به نظر می رسید اما خیلی راحت از آلمان جدا شد.(

AP: کریستوف استاچ

)

هیچ کس در یک مسابقه چهار گل ارسال نکرد و به قهرمانی بزرگ ادامه داد.

پرتغال در حالی که یورو 2016 را فتح کرده بود ترکیب بهتری نسبت به 5 سال پیش دارد اما اکنون دفاع از عنوان خود بعید به نظر می رسد.

آنها به اندازه کافی خوب هستند که از جاده خارج می شوند و حتی می توانند در این مسابقات جلوتر بروند ، اما آلمان دقیقاً نشان داده که چگونه دفاع خود را تکه تکه می کند – از طریق حملات مکرر به بالها – و طرفین بالایی آماده استفاده مجدد از این ضعف خواهند بود .

پرتغال حتی فرصت زیادی برای لیسیدن زخم های خود پیدا نخواهد کرد.  بعدی دیدار با فرانسه در بازی گروهی نهایی است.

شارژ کردن