پلیس پس از دریافت چهار هشدار جداگانه برای کودکان که طی هفته گذشته ردیابی شده ، حضور خود را در بروملی افزایش داده است.

پلیس صوفیه اعلام کرد که مردی در جنوب شرقی لندن در تاریخ 30 آوریل بین ساعت 16:00 و 16:30 به طور جداگانه به دو پسر مراجعه کرده است.

مردی با مینی بوس مشکی در جاده ویتمور در بکنهام از یکی از این پسران 11 ساله س wasال کرد که آیا آسانسور می خواهد در حالی که به یک کودک هشت ساله در جنگل های مجاور پارک کلسی نزدیک شد.

روز پنجشنبه ، مت گزارش دیگری از دانشجو را از مردی دریافت کرد و روز گذشته مردی در خیابان به دنبال او آمد.

این نیرو گفت: “عدم شباهت” با این حادثه نشان می دهد که مربوط به دو گزارش اول نیست.

آخرین حادثه مربوط به “ادعای” اقدام به آدم ربایی دختر جوان در مرکز خرید The Glade در روز جمعه است.

گفته می شود که دو مرد پشت دختر در جنوب شرقی لندن قدم می زدند که یکی سعی کرد دست او را بگیرد در حالی که قبل از عزیمت در هوا بلند شده بود.

مت گفت که این حادثه مربوط به هیچ یک از موارد دیگر نبوده است.

سرپرست اندی بریتین گفت: “من از گزارش های مختلف آنلاین هم در اخبار و هم در شبکه های اجتماعی مطلع هستم و نگرانی والدین را با توجه به این گزارش ها کاملاً درک می کنم.

پلیس Met می گوید حضور خود را در مناطق جمع آوری کودکان افزایش داده است (Andrew Matthews / PA)

“من مردم را به هوشیاری تشویق می کنم اما مزاحمتی برای آنها ایجاد نمی شود.

“آدم ربایی یا آدم ربایی خوشبختانه به طرز باورنکردنی نادر است ، اما ما راضی نیستیم.

“برای اطمینان بخشیدن به جامعه ، ما حضور قابل توجه خود را در مناطقی که جوانان می توانند جمع شوند افزایش داده ایم ، و من از هر کس که مضطرب یا نگران است می خواهم با افسران من تماس بگیرد.

“من شدیداً مردم را تشویق می کنم در صورت وجود هرگونه نگرانی یا اطلاعات مفید برای تحقیقات ما ، با کارمندان ما تماس بگیرند.”

مت گفت ، هیچ یک از کودکان در هیچ یک از چهار حادثه گزارش شده ربوده یا زخمی نشده اند.

هر کسی که اطلاعات دارد باید با پلیس 101 تماس بگیرد یا با TwitterMetCC نامه بنویسد.  در مواقع اضطراری ، همیشه 999 را شماره گیری کنید.