وقتی منتظر آمدن آینده هستید ، ممکن است سالهای آینده بسیار دور به نظر برسند.

هر هواداری دوست دارد تیمش هر ساله به رقابت بپردازد ، اگرچه وقتی قدم برمی دارید و به زمان مناسب برای نظم بخشیدن به همه چیز فکر می کنید ، به ناچار چند سال دیگر تاریخی پیش بینی می شود که نیاز به ظهور چشم انداز و پول بد برای چاپ کتاب برای جا دادن است برای آنچه مطمئناً باید پول خوبی باشد.

برای طرفداران تورنتو بلو جیس ، همانطور که بقایای تیم های پلی آف را از اواسط دهه گذشته جداسازی قطعات مشاهده کردند ، سرنوشت سال 2021 اولین سال از آن سال های ابتدایی بود ، اما به نظر می رسید مدت ها انتظار این است.

و ما اینجا هستیم.

این بدان معنی نیست که تکرار فعلی Blue Jays یک پروژه کامل است.  در طی یکی دو سال آینده هنوز تعدادی چشم انداز اصلی وجود دارد و برخی از مکانها در این لیست وجود دارد که هنوز هم به نظر می رسد نیاز به کار دارند.  اما همانطور که ولادیمیر گویرو جونیور نامزد MVP شد که طرفداران امیدوار بودند او بتواند باشد ، بحث و گفتگو در مورد سرنوشت فوری تیم در شبکه های اجتماعی یا رادیو متفاوت است.

این تیم “منتظر بمانید” نیست ، جایی که هواداران فقط از دیدن مشتریان بالقوه خوشحال بودند و شاید تیم در بیشتر طول فصل سر خود را بالاتر از 500 نگه داشت.  Blue Jays امسال اساساً در یک بخش کاملاً رقابتی اختلاف دارد.

این فصل مانند بقیه فصل طولانی است ، اما فصلی است که هواداران در حال بررسی رتبه بندی قبل از اولین روز رسمی تابستان هستند.  این زمانی است که قدرت برنامه تیم در مقابل رقبای آنها سنجیده می شود و در آن زمان چهار مسابقه مقابل برخی از بهترین تیم های لیگ آمریکا اهمیت بیشتری پیدا می کند.

این همان لحظه ای است که هواداران انتظار داشتند.  یا حداقل ابتدای این لحظه است.

همچنین برای هر تیمی یک لحظه بی سابقه است که همه امید و اضطراب ناشی از برداشتن مرحله بعدی به بیس بال بعدی را شروع کند ، اما این کار را به دور از هواداران خود انجام می دهد.

Blue Jays طرفداران زیادی در سرتاسر کشور و آمریکای شمالی پخش کرده است ، که این فصل برای آنها تفاوت چندانی ندارد ، زیرا آنها در اطراف صفحه نمایش ها یا ایستگاه های رادیویی یا هدفون جمع می شوند تا با هر مرحله سرگرم باشند.  اما از آنجا که تیم هنوز در غربت بازی می کند ، چون COVID-19 مرز را برای Blue Jays و حریفان خود بسته نگه می دارد ، چیزی به وضوح در حال حاضر از دست رفته است.

این باید زمانی باشد که با تجمع جمعیت در مرکز راجرز ، هیجان روزافزون افزایش می یابد.  این تیمی است که هواداران منتظر دیدن آن بوده اند و تیمی که برخی از سالهای ناب تحمل کرده اند.  این یک تیم هیجان انگیز با هسته ای جوان است که پیشکسوتان به آن ملحق می شوند و تیمی است که هواداران را مجبور به پر کردن ورزشگاه با انرژی پرشور می کند ، که توسط تیم تغذیه می شود و تیم خود می تواند از آن تغذیه کند.

بیشتر طرفداران از نظر همه گیر بودن منطقی هستند و می توانند بپذیرند که در این لحظه استثنایی ، این نوع قربانیان می توانند ما را به زمان امن تری سوق دهند که بتوانیم با دوستان و خانواده و در نهایت با طرفداران دیگر خود متحد شویم.

بازی های زنده Blue Jays در تمام فصل با Sportsnet NOW.  همچنین مسابقات MLB Championship ، Home Run Derby ، All-Star Game ، Postseason و World Series را انتخاب کنید.

هنوز هم داشتن تیمی که انتظار داشتیم در روند نزولی باشد و ازسرگیری بازی های اصلی خانگی مقابل رقبای تیم در مقابل جمعیت پر از یانکی ها و هواداران عصبانی و مرطوب نیویورک ، در ابتدای فصل بسیار آزار دهنده بود. از پرتوهای خلیج تامپا در خانه موقت خود در فلوریدا.

نکته خاصی در مورد Blue Jays امسال وجود دارد و دشوار است تصور کنید که حضور در تورنتو در کنار هم بودن و احساس افزایش روحیه جمعی هر لحظه چقدر سرگرم کننده خواهد بود.  سال ها بعد ، وقتی به فصل های بزرگ فردی در تاریخ حق رای دادن نگاه می کنیم ، تصور اینکه طرفداران شخصاً در آنجا نبوده اند تا ببینند ولادی به عنوان بازیکن موعود تبدیل می شود ، عجیب به نظر می رسد.

همه ما وقت زیادی را صرف بازی های معنی دار می کنیم و اکنون که آنها اینجا هستند ، دشوار است که شخصاً نتوانیم آنها را تجربه کنیم.

اگر تسلی خاطر وجود داشته باشد ، احتمالاً انتشار این نسخه از Blue Jays به تازگی آغاز شده است.  در حالی که انتظار جمعی ما از همه گیری ناامید شده است ، جایزه طرف دیگر تیمی جوان با تجربه یک سال دیگر و شاید برخی تقویت های اضافی برای کمک به آنها برای کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

بعد از تمام آنچه که ما پشت سر گذاشته ایم ، فکر اینکه روی پای خود بایستیم و هزاران نفر دیگر غر بزنیم می تواند احساس شیرینی بیشتری داشته باشد.