محدودیت ورود برای اقامت دائم قانونی (دارندگان LPR یا گرین کارت) اعمال نمی شود

با توجه به تعداد بسیار زیاد موارد COVID-19 و ویروس های متعدد ویروس در هند ، ایالات متحده سفر غیر شهروندان از این کشور را از روز سه شنبه به وقت آمریکای شرقی محدود می کند.

همچنین بخوانید: ویروس کرونا  بازهم سفر به هند به مدت دو هفته در میان جهش رکورددار موارد منع شد

جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا ، بعد از ظهر جمعه با صدور اعلامیه ای ورود غیر شهروندان را ممنوع کرد (دولت اصطلاح “خارجی” را که 14 روز قبل از ورود یا تلاش برای ورود به ایالات متحده از نظر جسمی در هند حضور داشت ، ممنوع کرد).

همچنین بخوانید: ایالات متحده با انتشار هشدار بهداشتی در سطح 4 ، از شهروندان خود خواسته است هند را ترک کنند

یک لیست طولانی از موارد استثنا در مورد محدودیت های ورود وجود دارد و سفارش هر سی روز بررسی می شود.  دارندگان ویزای H-1B ، L و J و افراد تحت تکفل آنها از این محدودیت ها مستثنی نیستند.

محدودیت های ورود برای اقامت دائم قانونی (دارندگان LPR یا گرین کارت) اعمال نمی شود.  افراد غیر شهروند ، متاهل با آمریکایی ها یا دارندگان گرین کارت.  والدین غیر قیمتی یا سرپرستان قانونی افراد زیر سن قانونی (زیر 21 سال) که شهروندان ایالات متحده یا دارندگان گرین کارت هستند.  خواهران و برادران شهروندان مجرد یا LPR ، به شرط اینکه زیر 21 سال نداشته باشند ، و ازدواج نکنند و سایر دسته های مسافر.  تحت محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر دولت ترامپ ، لیست انتشار طولانی تر از لیست های مشابه است.

سایر موارد استثنایی شامل خارجیانی است که به دعوت دولت برای مهار ویروس سفر می کنند ، افرادی که ورود آنها به ایالات متحده به نفع منافع ملی است ، دیپلمات های دسته های مختلف ، اعضای خدمه و سایر دسته ها.

نکته مهم ، این دستور همچنین بیان می کند که با این دستور حقوق پناهجویان محدود نخواهد شد.

همچنین بخوانید: ویروس کرونا  نارندرا مودی در میان موج پرونده ها با جو بایدن از طریق تلفن صحبت می کند

بایدن گفت: “CDC پس از بررسی وضعیت بهداشت عمومی در جمهوری هند به این نتیجه رسید که اقدامات محافظتی برای محافظت از بهداشت عمومی کشور در برابر مسافرانی که از آن حوزه به ایالات متحده وارد می شوند ، لازم است.”

خبر این دستور در اوایل روز جمعه منتشر شد ، وقتی جن مطبوعاتی کاخ سفید ، بیانیه ای را منتشر کرد و آن را اعلام کرد.

بایدن در این دستور گفت: “این سیاست دولت من است که اقدامات بهداشت عمومی مبتنی بر علم را در تمام مناطق دولت فدرال انجام دهد تا سریع و تهاجمی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری اقدام کند.”

این دستور می گوید هند بیش از یک سوم موارد ویروس جدید را تشکیل می دهد و با “سرعت سریع” در حال رشد است.  در این دستورالعمل آمده است که هند شاهد توزیع گونه ای به نام B.1.617 ، در میان دیگران ، به عنوان یک نوع پادشاهی متحده (B.1.1.7) و یک نوع آفریقای جنوبی (B.1.351) است.  این انواع ممکن است کمتر در معرض واکسن باشند و بر اساس CDC منتقل شوند.

همچنین بخوانید: کمکهای ایالات متحده برای COVID-19 در مسیر دهلی نو

دستور آقای بایدن به بند 212 (f) قانون مهاجرت و شهروندی ایالات متحده اشاره دارد ، که از جمله قوانینی بود که در ژانویه امسال توسط رئیس جمهور ایالات متحده بایدن برای تمدید محدودیت سفر در دوران ترامپ از انگلیس ، ایرلند ، اتحادیه اروپا ، برزیل مورد استفاده قرار گرفت. و آفریقای جنوبی به دلیل نگرانی در مورد COVID-19.

خطوط هوایی از تصمیم دولت طبق a مطلع می شوند CNN گزارش.