با توجه به افزایش موارد Covid-19 ، دولت اوتار پرادش روز شنبه مرحله اول واکسیناسیون برای گروه سنی 18-44 سال را در هفت منطقه که بیش از 9000 مورد فعال COVID-19 دارند با وزیر ارشد یوگی آدیتینات آغاز کرد. شروع برنامه از بیمارستان Avantibai در اینجا.

سخنگوی دولت UP گفت ، آدیتیانات هواپیمای دولتی خود را برای دریافت دسته ای واکسن برای برنامه تلقیح انسان در گروه بالای 18 سال به حیدرآباد فرستاده بود.

مناطقی که واکسیناسیون از روز شنبه آغاز شده است ، Lucknow ، Kanpur ، Prayagraj ، Varanasi ، Gorahpur ، Meerut و Bareili است.

دبیر کل بهداشت و درمان گفت: “واکسیناسیون برای افراد 18 تا 44 ساله نیز از اول ماه مه آغاز می شود. در مرحله اول ، که به سایر شهرها گسترش خواهد یافت ، دولت واکسیناسیون را در هفت منطقه آغاز می کند ، که بیش از 9000 مورد فعال دارند.” آمیت موهان پراساد روز جمعه گفته بود.

پراساد گفت ، نرم افزار ساخته شده برای این تمرین در این مناطق قبل از استفاده در جاهای دیگر آزمایش می شود.

با این حال ، وی جزئیات موجود بودن واکسن در کشور و تعداد ذینفعان ثبت شده را مشخص نکرد.

دولت ایالتی که تصمیم به واکسیناسیون کلیه افراد بالای 18 سال گرفته است ، روز پنجشنبه اعلام کرد که مناقصه های جهانی برای خرید چهار تا پنج کرور دوز واکسن COVID-19 را آغاز خواهد کرد.

“دولت ایالت تصمیم گرفته است مناقصه های جهانی برای واکسیناسیون موثر را آغاز کند. م Instituteسسه سرم هند و بهارات بیوتک سفارشاتی برای دوز واکسن 50 لاکی دریافت کرده اند. همچنین باید مناقصه جهانی برای خرید چهار تا پنج کرور واکسن اعلام شود. به جلو حرکت کنید ، “وزیر ارشد یوگی آدیتینات گفت.

تاکنون بیش از 1.23 کرور دوز واکسینه شده برای انسانها در این ایالت تجویز شده است.  پراساد گفت ، این شامل 1.01 کرور از افرادی است که دوز اول و بیش از 22.33 نفر را که دوز دوم را مصرف کرده اند.

(با ورودی های PTI.)

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید