بولینگ چشمگیر محمد شامی هند را به مسابقه بازگرداند ، اما نیوزیلند حرکت کرد و هر دو مسابقه را حذف کرد ، زیرا فینال جام جهانی به سمت “ششمین” و آخرین روز جذاب بود.

نکات برجسته روز 5  نقشه نتایج  پخش زنده  اخبار

اگر شامی هند را با چهار برگرداند ، که به این کشور کمک کرد تا نیوزیلند را برای 249 اخراج کند ، روهیت شارما (30) پس از تمام تلاش سخت در ارزیابی اشتباه کرد ، سعی کرد تیم ساوت (17/2) را درون خود جا بگذارد در جلو

https://www.youtube.com/watch؟v=Pk7shOWJKQo

پس از بازگشت شوبمن گیل (8) به کلبه ، هند پس از رفع کسری 32 بار ، روز پنجم را با 64 بر 2 با برتری 32 مایل به پایان رساند.

هند منتظر یک بازی تمام روزه است ، هند دوست دارد حداقل یک و نیم جلسه وقت بگذارد تا در موقعیتی امن قرار بگیرد قبل از اینکه 50 امتیاز عجیب و غریب و 200 گل به ثمر برساند اگر نیوزیلند بخواهد گلزنی کند.

نیوزیلند با طلسم مهربان سوتی در اواخر شب مطمئناً به عنوان علاقه مندی ها برای بالا بردن سر و صدا WTC وارد روز آخر می شود.

بخوانید: کیوی روی پوست سر شامی ، بیشترین آزمایشات برای نیوزلند در آزمایشات

به نظر می رسد کراوات به دلیل تمام وقت از دست رفته به دلیل هوای نامناسب بیشتر عملی باشد ، اما تلاش عالی وات توسط ناخدا Virat Koli (8 وات) و Cheteshwar Pujara (12 وات) یا سقوط غیر قابل توضیح مانند آدلاید مطمئناً می تواند ایجاد کند موارد جالب در پایان درگیری چادر.

اما بازی روز پنجم قطعاً متعلق به با استعدادترین بولینگ هند در دوران مدرن است – شامی.

هنر او در معرض نمایش بود زیرا او در اولین جلسه در زمانی که نیوزیلند کنترل روند کار را داشت ، هند را به تنهایی به بازی برگرداند.

نتیجه 32 برابری که به دست آوردند عمدتا به تلاش کایل جمیسون 21 ساله و تیم ساوتای 30 ساله برمی گردد که هنگام ورود به جلسه آخر روز ، خفاش های خود را برای تحت فشار قرار دادن هند انداختند.

شامی پس از طلسم صبحگاهی مسحورکننده ، چند جلسه آخر هفته دیگر در جلسه بعد از ظهر داشت.  او کالین دو گراندوم را با ارسال خوب و جیمیسون را با یک ضربه شوت اخراج کرد.

ایشانت شارما ، بازیکن برتر هند (25-9-48-3) کین ویلیامسون ، کاپیتان تعقیب شده نیمه قرن پیر ، را با اخراج کلاسیک از Test Match – تحویل که بالا می رود و شکل می گیرد ، به ویرات ارسال می کند کولی در لغزش سوم.

نیوزیلند با احساس اینکه بقا خود منجر به نابودی می شود ، در جلسه بعد از ظهر 114 دوش را به ثمر رساند ، اگرچه شامی و ایشانت همچنان یک مجری متمایز بودند و قلبشان را می پیچاندند.

برتری شامی در اولین جلسه به حدی بود که ویلیامسون فقط هفت آهنگ را برای کل بازی مدیریت کرد.

راس تیلور ، 11 ساله ، هنگامی که شامی به دلیل یافتن طول کامل “انگلیسی” که بتسنج را به رانندگی سوق داده بود ، پاداش گرفت ، از کار اخراج شد.

شوبمن گیل ، در یک پوشش کوتاه ، شیرجه ای درخشان گرفت.

سپس ایشانت هنری نیکولز 7 ساله را داشت که به طور معمول قابل اعتماد بود و هنگامی که شتاب دهنده ناپایدار طول خود را بیشتر از حیاط فشار داد و “لبه لغزش دوم” از روهیت شارما بود “به یک سفر ماهیگیری” رفت.

BJ Watling (1) ، در آخرین آزمایش خود ، توپی دریافت کرد که برای بهترین افراد در تجارت مشکل ایجاد می کند.

شامی ، که تا آن زمان شروع به هدایت ضرب و شتم ها کرده بود ، کسی را بیرون آورد که به نظر می رسید در حال شکل گیری است ، اما خط خود را پس از پاس حفظ کرد و ضمانت را در این کار قطع کرد.  از 117 به 2 ، نیوزیلند در مدت کوتاهی به 135 برای 5 رسید.

گذشته از طول بی عیب و نقصی که او هر از گاهی می زد ، مشخصه دیگر طلسم شامی نحوه استفاده از چین بود.  هنگامی که قصد بیرون شدن داشت ، به کنده ها نزدیک شد و توپ را حرکت داد.

با این حال ، ناامیدی برای هند جاسپریت بومرا (57/0) بود که کوتاه و پهلو بولد کرد ، که ناصر حسین کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس آن را “توپهای خوبی” توصیف کرد که م workثر نبودند.

لحظه ای که ویرات کوهلی جای شام را به بومرا داد ، هنگامی که پیسر ارشد شک و تردید در ذهن قلدرها ایجاد کرد ، اوضاع به طرز چشمگیری تغییر کرد.

او به دنبال بازی کردن خفاش ها نبود و ویلیامسون در حال ساخت “Cheteshwar Pujara” دیده شد که پس از تحویل ، تحویل را ترک کرد.

با نگاهی به گذشته ، رویکرد دفاعی ویلیامسون فشار دیگری بر قاتلان ایجاد کرد ، زیرا آنها سعی می کردند در جلسه آخر میزان قبل را افزایش دهند.

چهار صبح اول او در روز بیستم (69 روز) ، استراحت از بومره تا وسط ویکت بود.

کاری که شامی و ایشانت انجام دادند ضربه زدن به طول شش متر (طول خوب) بود که در هر دو جلسه این کار را انجام داد.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید