Target اعلام کرده است که به دنبال اختلافات خشونت آمیز اخیر در یکی از مکانهای خود ، فروش کارتهای معاملاتی – ورزشی و Pokemon – را به طور موقت در فروشگاه ها متوقف خواهد کرد.

هفته گذشته در پی حمله مردی توسط چهار نفر به دلیل کارتهای بازرگانی ورزشی ، یک هدف در ویسکانسین قفل شد.

تارگت به CNN گفت: “ایمنی مهمانان و تیم ما اولویت اصلی ماست.”  “به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، ما تصمیم گرفته ایم فروش کارت های تجارت MLB ، NFL ، NBA و Pokémon را به طور موقت در 14 ماه مه به حالت تعلیق درآوریم.”

این شرکت گفت که کارت ها همچنان به صورت آنلاین در دسترس خواهند بود.

ارزش کارتهای معاملاتی طی ماههای اخیر در طی همه گیر شدن COVID-19 به شدت افزایش یافته است.

در دسامبر سال 2020 ، یک کارت نادر Charizard Pokémon – با حداقل پیشنهاد 50،000 دلار – از طریق مزایده های Goldin به قیمت 360،000 دلار فروخته شد.  یکی دیگر از اوایل سال جاری تقریباً 400000 دلار فروخته شد و خانه حراج به CNN گفت که در طول همه گیری ، افزایش ارزش داشته است.

کارت های ورزشی نیز رشد مشابهی داشته اند.

در اوایل فوریه ، یک کارت جدید بسکتبال مایکل جوردن با حراج 738000 دلار در حراجی که توسط حراج های Goldin برگزار شد ، فروخته شد.  دقیقاً همین کالا تقریباً 215000 دلار درست هفته های قبل هزینه داشت.

کن گلدین ، ​​بنیانگذار و مدیرعامل حراج های گلدین ، ​​در ماه فوریه به CNN گفت: “هرگز چنین لحظه ای در تاریخ تجارت نبوده است.”

والمارت گفت که همچنان به فروش کارت برای تجارت در فروشگاه ها ادامه می دهد و سخنگویی به CNN گفت که خرده فروش متوجه افزایش تقاضای مشتری برای آنها شده است.

سخنگویی به CNN گفت: “ما تعیین می کنیم که در صورت وجود ، برای تأمین تقاضای مشتری چه تغییراتی لازم است و در عین حال تجربه خرید مطمئن و لذت بخشی را تضمین می کنیم.”

قبل از آخرین اقدام تارگت ، فروشگاه خرید کارت را فقط به یک مورد در روز محدود می کرد و می گفت مهمانان یک شب برای گرفتن کارت های معامله صف می کشند.

تارگت نگفت چه زمانی دوباره شروع به فروش کارت در فروشگاه ها می کند.