فقدان یک رهبری قوی در سطح محلی برای رهبری حزب و تغذیه کارگران بدیهی است که بانک آن را غرق کرده است

شستشوی کامل AIADMK در محله تیروچی ، که مدتهاست سنگر حزب است ، باعث بی اعتمادی ناظران سیاسی شده است.

از 9 حوزه انتخابیه ، DMK از هیچ یک از AIADMK ، که حداقل برای دهه ها در شش حوزه انتخابیه روستایی بوده است ، دریغ نکرد.  دلیل اصلی ناامیدی کارگران AIADMK پیروزی نامزدهای DMK با حاشیه آرا huge بسیار زیاد در برخی از حوزه های انتخابیه در تیروچی و همچنین در مناطق کارور ، آریالور و پرامبالور است.

در حالی که DMK ترجیح داد نامزدهای خود را به هفت حوزه از 9 حوزه انتخابیه تیروچی بفرستد و دو نفر را به متحدان خود ، Chrishthuva Nallenna Iyakkam (CNI) و Manithaneya Makkal Katchi (MMK) بسپارد ، AIADMK در هشت مکان رقابت کرد و یکی را به متحد خود واگذار کرد.

در اختیار متحدان قرار گرفته است

هنگامی که حوزه های انتخابیه تیروچی (شرق) و ماناپارای در میان متحدان آن توزیع شد ، در بین اعضای منظم DMK تردید وجود داشت.

نامزدها ، عبدالصمد از MMK و Inigo Irudhajaraj از CNI ، هر دو در حوزه های انتخابیه خود خارجی بودند و برای جلب اعتماد کارگران DMK باید اضافه کار کنند.  اما نامزدهای AIADMK نتوانستند سرمایه خارجی و ناآگاهی خود را ایجاد کنند.

دبیر AIADMK (تیروچی) ولامندی ناتاراجان با شکست تحقیرآمیز آقای ایروداراجاج ، مبتدی در نبرد انتخابات ، با کسب حاشیه زیادی 53،797 رای در حوزه انتخابیه تیروچی (شرق) مواجه شد.

سنگین وزن DMK KN Nehru با اختلاف 80،927 رأی مقابل V. Padmanathan از AIADMK شتاب کرد.  انبیل ماهش پواموجی ، که در تیرو ومبور مسابقه می داد ، نیز توانست نزدیکترین رقیب خود ، پی.کومار از AIADMK را شکست دهد و به آراستگی 50000 رای برسد.

قلعه های سنتی

از میان 9 حوزه انتخابیه ، Srirangam ، Manapparai ، Musiri ، Mannachanallur و Thuraiyur سنگرهای سنتی AIADMK بودند.  وی از سال 1991 به جز سال 1996 سنگ آهک را در منطقه امتحان نکرده است. بسیاری معتقدند این بدترین عملکرد حزب در منطقه از ابتدا است.

نشانه ها نشان می دهد که Mutarayars ، قشر مسلط در مناطق روستایی منطقه ، ایمان خود را به AIADMK تقویت نکرده اند.

فقدان یک رهبری محلی قدرتمند برای رهبری حزب و تغذیه کارگران برای متقاعد کردن رأی دهندگان به کار دولت ، بدیهی است که به بانک رأی گیری AIADMK آسیب رسانده است.  عدم درک روشن بین کارگران درباره اجرای طرح “کلان و خرد” رهبری حزب ، مشاجرات و انتخاب نادرست نامزدها نیز از عوامل بحث AIADMK بودند.

از طرف دیگر ، آقای نهرو ، که نقشی اساسی در تأمین پیروزی هر 14 اتحادیه کارگری در انتخابات محلی داشت ، بار دیگر برگ برنده خود را برای ورود به سنگرهای AIADMK بازی کرد.

“به نظر می رسد پس از مرگ Jayalalithaa ، AIADMK مکانی را برای ظهور لابی گران در سطح منطقه فراهم کرده است که به نوبه خود پیروان و گروه ها را آماده می کنند.  بلیط های مهمانی را به وفادارانشان می دادند.  این یکی از دلایل اصلی شستن AIADMK در تیروچی است “، یکی از پیشکسوتان حزب و وزیر پیشین گفت.