SOLT LAKE CITY – دونووان میچل 37 امتیاز به دست آورد و یوتا جاز پنج پاس مجبور شد پنج شنبه شب با نتیجه 117-111 از لس آنجلس کلیپرز پیشی بگیرد و در سری نیمه نهایی کنفرانس غرب خود با نتیجه 2-0 پیش بیفتد.

میچل بازی را با شوت یک راننده در 43 ثانیه مانده به پایان برد ، اما به نظر می رسد در خطای پاول جورج با 10 ثانیه بازی ، پای خود را کمی زخمی کند.  او پس از پرش به خط یکی از دو پرتاب آزاد را انجام داد.

گارد اولین بازیکن جاز است که از زمان کارل مالون در سال 1988 تاکنون حداقل 35 امتیاز در پلی آف پشت سر هم کسب کرده است.

جوردن کلارکسون 24 امتیاز از جمله 6 امتیاز 3 کسب کرد ، در حالی که جو اینگلز 19 امتیاز و رودی رابرت 13 امتیاز و 20 ریباند در کار حرفه ای داشتند.

رجی جکسون با 29 امتیاز هدایت کلیپرز را به دست آورد و جورج 27 امتیاز را به دست آورد. کاوهی لئونارد 21 امتیاز کسب کرد ، اما در کوارتر چهارم فقط دو امتیاز را به دست آورد.

این مجموعه شنبه برای بازی 3 به لس آنجلس منتقل می شود.

پس از اینکه کلیپرز پس از 3 امتیازی شدن 3 امتیازی متوالی جکسون ، تنها نتیجه خود را با نتیجه 101 بر 99 به دست آورد ، جاز با 9 اشتباه پی در پی مجبور به اجرای یک بازی 14-2 شد که با ضرب 3 نشانگر اینگلز محدود شد تا با 3: 113-103 شود. 07 برای بازی.

در نیمه دوم ، کلیپرزها چندین کت را مخلوط کردند و نوارهای عبوری را که معمولاً ظاهر 3 نقطه ای جاز و جکسون را با هم داغ می کنند ، قطع می کنند.

میچل در نیمه اول 27 امتیاز کسب کرد – بیشترین امتیاز توسط یک بازیکن یوتا در 25 سال گذشته – تا جاز را با برتری زودهنگام به چالش بکشد و سپس در پایان کوارتر دوم فشار آورد تا یوتا را به برتری 66-53 برساند.

میچل در نیمه اول 11 ضربه 16 زد و در نیمه دوم بازی 1 نیز همین کار را انجام داد. وی در این چهار چهارم در تیراندازی 22 از 32 امتیاز 59 را به دست آورد.

میتچل گفت که می خواست با تقاضای فیزیکی استثنایی پلی آف ، در مصرف انرژی صرفه جویی کند ، اما در برخی از فینال های دیدنی و جذاب خود نمی تواند احساسات نشان دهد.

مایک کانلی در اواخر فینال سری یوتا-ممفیس پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ ، بازی دوم خود را از دست داد ، اما اکنون جاز در 6 بازی متوالی پیروز شده است.

جکسون در کوارتر سوم 16 امتیاز کسب کرد و سرانجام جاز شروع به از دست دادن حملات هسته ای کلیپرز کرد.  وقتی مارکوس موریس روبان را زد و با یک ضربه سر به زمین افتاد ، امتیاز 21 امتیازی آنها به 4 امتیاز کاهش یافت و نتیجه 82-78 را رقم زد.  کلیپرز بدون لئونارد که در بیشتر مدت با چهار خطا در این بازی نشست ، برگشت.

در بیشتر اوقات بازی ، کلیپرز به دنبال گوبر می گشت که او وارد خط می شد و هنگام شلیک به سبد ، به دو پمپ و زاویه های عجیب متوسل می شد ، که توسط مرد فرانسوی مسلح مسدود نشد.

لئونارد ، جورج و پاتریک بورلی از جمله کلیپرز بودند که میچل را تحت الشعاع قرار دادند و علاوه بر پرتاب دو تیم به گارد یوتا ، فراتر از خط 3 امتیازی ، میشل را تحت الشعاع قرار دادند.

کلیپرز به جای خرده فروشی ، رابرت را مقابل دمارکوس کوزینز و ایویکا زوباک قرار داد که در نیمه اول با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم کردند.

مشاوره ها

کلیپرز: بعد از ارسال بهترین درصد پرتاب آزاد در تمام فصل ها در فصل عادی (9/83 درصد) ، کلیپرز 20 امتیاز از 23 کسب کرد.  ¦ 16 امتیاز جکسون از کوارتر سوم بیشترین امتیاز او برای یک چهارم در فصل بعد بود.  من ؟؟  ¦ LA در رنگ 42-32 از یوتا بهتر عمل می کند.

جاز: مربی کوین اسنایدر و مالک آن رایان اسمیت قبل از حضور در جشنواره ، سومین جایزه بهترین بازیکن سال را به رابرت اهدا کردند.  من ؟؟  after اینگل پس از خطای گارد کلیپرز در اوایل کوارتر چهارم روی سر بورلی خطای خشن دریافت کرد.  من ؟؟  ¦ جاز 20 بار سه گانه (در 39 تلاش) ثبت کرد تا رکورد پلی آف را در این امتیاز ثبت کند.