چیزی از دست این هفته؟  وحشت نکنید  CBC بازار اخبار مصرف کننده و سلامت مورد نیاز شما را گردآوری می کند.  آیا این را در صندوق ورودی خود می خواهید؟

بگیر بازار خبرنامه هر جمعه

خریداران می گویند ، هنگام خرید کالاهای تقلبی ، محافظت از خرید پی پال کمک چندانی نمی کند

وقتی شان رالف پس از دیدن تبلیغاتی در اوایل سال جاری در فیس بوک ، یک اردوگاه قابل حمل خریداری کرد ، احساس اطمینان کرد که این خرید توسط پی پال محافظت می شود.

اما وقتی صندلی اردوگاه رسید و مشخص شد که متفاوت از صندلی تبلیغاتی است ، رالف گفت که او در روند بازیابی وجوه شرکت مشکل دارد.

برای دریافت بازپرداخت کامل ، او می گوید PayPal به او گفت که باید کالای مورد نظر را به تهیه کننده اصلی در چین بفرستد که هزینه آن بسیار بیشتر از خرید اولیه او است.

وی گفت: “این یک طعمه و یک سوئیچ است.”  رالف گفت: “انداختن پول خوب پس از بدی ، تلاش برای بازگرداندن آن به چین است و ممکن است بازپرداخت دریافت کنید یا نکنید.” ادامه مطلب

تماشا کنید |  مورد به شرح زیر تبلیغ نمی شود:

شان رالف می گوید که یک تبلیغ آنلاین برای صندلی راک اردوگاه مشاهده کرده و فکر کرده است که ممکن است برای استراحت بعد از دوچرخه سواری کوهستان بسیار مناسب باشد.  شش هفته بعد ، او یک پایه کوچک تاشو دریافت کرد – و اکنون از پی پال می خواهد برای محافظت از مشتریان کارهای بیشتری انجام دهد. 2:06

آیا به فکر خرید مبل جدید هستید؟  قیمت ممکن است چهار برابر شده باشد

اگر قصد خرید مبل جدیدی را دارید ، ممکن است هنگام خرید از برچسب تکان بخورید.

ماه گذشته ، اتاوا تعرفه های جدید حداکثر 295 درصدی برای مبلمان وبهلسترد وارداتی از ویتنام و چین وضع کرد.

این اقدام پس از شکایت نیمی از تولیدکنندگان مبلمان کانادایی از تولید محصولات ویتنام و چین در کانادا با قیمت های کاملاً غیرقابل رقابت صورت گرفت. ادامه مطلب

لاو دود مبلمان دودز را اداره می کند ، یک زنجیره سه فروشگاهه از وسایل خانه در جزیره ونکوور که حدود 80 نفر در آن مشغول به کار هستند.  وی می گوید تعرفه های دولت فدرال برای مبلمان وبهلسترد وارداتی از چین و ویتنام به تجارت وی آسیب می زند. (دیوید مالیشف / سی بی سی)

مقام آمازون اعمال بی دقتی پادمان COVID-19 در انبار اتاوا را توصیف می کند

یک مقام آمازون می گوید کار در انبار غول اتاوا در هنگام شیوع همه گیر یک تجربه بود ، با ذکر مثالهایی از اقدامات ایمنی که گفته می شود نادیده گرفته شده بودند و ده ها کارگر که آزمایش COVID-19 مثبت داشتند.

این کارمند که در اواخر سال 2020 نتایج مثبتی را منتشر کرده ، یکی از 500 نفری است که در مرکز توزیع آمازون در شرق اوتاوا کار می کند.  CBC News موافقت کرده است که از هویت منبع محافظت کند زیرا آنها از از دست دادن شغل خود به دلیل مکالمه با رسانه ها می ترسند.

در حالی که آمازون به سی بی سی نیوز گفت که سیاست سخت تحمل صفر در برابر هر کسی که رویه های COVID-19 را نقض کند و از نزدیک با بهداشت عمومی اتاوا همکاری می کند ، این مقام گفت که تقاضا برای این انبار از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر افزایش یافته است ، فشار بیشتر در مورد کارگران برای جلوگیری از پروتکل های ایمنی – به ویژه با توجه به فاصله فیزیکی. ادامه مطلب

تماشا کنید |  “ترس و اضطراب” در آمازون:

یکی از کارمندان آمازون در انبار اتاوا گفت که شرایط کار در طی همه گیر بودن به خطر افتاده است ، ده ها کارگر مثبت برای COVID-19 هستند. CBC News موافقت کرد که از هویت منبع محافظت کند زیرا آنها از از دست دادن شغل خود می ترسند. 1:06

دیگر چه اتفاقی می افتد؟

تعداد بیشتری از کانادایی ها برای مقابله با فشار همه گیری ، به شاهدانه روی آورده اندافزایش استرس ، بی حوصلگی ، تنهایی ، به عنوان دلایل استفاده از شاهدانه ذکر شده است.

وزیر دارایی ایر کانادا را به پرداخت 10 میلیون دلار پاداش به مدیران هنگام نجات متهم کردوزیر دارایی می گوید که “شرکت های دریافت کننده پول از دولت موظفند رفتارهای مسئولیت پذیرانه داشته باشند”

چادرهای برداشته شده در سقف Tepui Hybox Wedge به دلیل احتمال آسیب دیدگیاستفاده از محصول را متوقف کرده و برای بازپرداخت کامل یا تعویض چادر رایگان با Thule Sweden AB تماس بگیرید.

اتاوا جریمه مسافران را که حاضر به قرنطینه شدن در هتل نیستند ، به 5000 دلار افزایش می دهدیک هیئت مشورتی گفت که سیستم قرنطینه هتل هفته گذشته معیوب بود.

بازار به کمک شما نیاز دارد

ما شما را به وضوح و واضح شنیده ایم: خریداران مسکن کانادا از مناقصه کورکورانه خسته شده اند!  بنابراین روند فروش شفاف تری در کانادا چگونه می تواند باشد؟  بیایید بفهمیم  اگر قصد دارید خانه خود را در آینده نزدیک بفروشید و علاقه مندید یک روند پیشنهاد مناقصه را امتحان کنید ، می خواهیم از شما بشنویم.  برای ما از طریق marketplace@cbc.ca ایمیل ارسال کنید

توجه خریداران فنی!  آیا اخیراً ابزارک جدیدی خریداری کرده اید؟  آیا جدید خریداری کرده اید یا مرمت شده؟  تجربه خود را با ما در میان بگذارید.  نظر شما از نظر کیفیت ، گارانتی و بازده چیست؟  برای ما از طریق marketplace@cbc.ca ایمیل ارسال کنید

در قسمت های گذشته تحقیق کنید بازار در هر زمان در CBC Gem.