بهمن کلرادو ساعت است.

به صورت مداوم ثابت کنید که آنها فقط لیستی پر از کلاهبرداران منظم نیستند.  در طول ساعت ثابت کرد که آنها دسته ای از “شکوه صبحگاهی” نیستند ، همانطور که پت کوین گفت ، بازیکنانی را توصیف می کند که در اسکیت صبح فوق العاده بودند ، اما زمانی که زمان بحران فرا رسید ، آنقدرها موثر نبودند.

کلرادو دارای تمام صفحات مهارت و سوپراستارها است ، اما اکنون آنچه وگاس در اختیار دارد کافی نیست.  وقتی حرکت کم است ، هنگامی که بازی جریان آزاد یخ را بالا و پایین می کند ، Av بسیار عالی است.

وقتی زمان پیروزی فرا می رسد ، آنها آماده نیستند.  مثل شوالیه های طلایی وگاس نیست.

شوالیه های طلایی می دانند که چه چیزی طول می کشد و چگونه آن را انجام می دهد.  آنها یک دروازه بان دارند که مطمئن می شود هنگام سقوط تراشه ها بهترین دروازه بان روی یخ است – حتی بعد از سه شنبه نرم – و لیستی پر از بازیکنانی که اشتباه مهلکی را که کلورادو سه بار در باخت مرتکب نشده است مرتکب نمی شوند

کلرادو؟  آنها دوست دارند آنچه وگاس دارد را تجربه کنند ، این یک تجربه خردمندانه است که به آنها کمک می کند پس از دو دوره اختلاف 2-0 را برطرف کنند و در وقت اضافه 5 بازی مقابل درب مارک استون را برنده شوند.

استون که تیمش در صورتی که کلرادو بخواهد او را پرتاب کند آویزان شد ، اعتراف کرد: “بیایید صادق باشیم – این بازی باید دو به پایان می رسید”

هدیه ای از آندره بوراکوفسکی برای نوعی بازی که هرگز نباید در ابتدای سوم با نتیجه 2-0 صبر کنید.  الکس توچ نتیجه را 2-1 کرد.

سپس گابریل لندسکوگ – کاپیتان ، به دلیل پیت – در استراحت چهار بر دو یک پاس کناری می دهد ، که پشت رایان گریوز است ، به پاشنه او برخورد می کند و در جهت دیگر برای گل سه بر دو حرکت می کند.

در یک بازی اینچ ، لندسکوگ چند متر به شوالیه های طلایی فرصت داد.  شاید چند متری

این نوعی حذف بود که کاپیتان های باتجربه و برنده این کار را نمی کنند – آنها نمی توانند – اما او این کار را کرد و تیمش در آستانه است.

در دقیقه ابتدای وقت اضافی ، گریوز یک ضربه مسدود داشت ، و پس از آن او اشتباه وحشیانه ای را انجام داد که بارگیری مجدد کرد و یک بار دیگر در فشار دادن توپ ناکام ماند  نکته بعدی که می دانست در ردیف اول جا برای قفسه بالای استون وجود دارد و گل دیگری که ثانیه ها بعد از آن اتفاق افتاد ، یک بازیکن بهمن با کنترل زمان مناسب برای انتخاب تصمیم صحیح ، روی پنجه کنترل کامل داشت.

نابخشودنی؟

در این صورت ، جارد بدنار ، سرمربی تیم ، فکر می کند رهبرانش خیلی شکننده هستند و نمی توانند این حرف را بزنند.

“من می گویم من از شیوه بازی امشب خوشم آمد.  من این را دوست داشتم. ”  “ما پرخاشگر بودیم ، روی انگشتان پا بودیم ، برای پیروزی در این بازی بازی کردیم.  به هویت ما

“فکر نمی کردم امشب حرکت زیادی داشته باشیم.  اما ما سه تا داشتیم و آنها منجر به گلهای ما در مقابل شدند.  ”

کلرادو پس از دو دوره در فصل منظم به برتری 31-1-1 رسید.  آنها در مرحله پلی آف 3-0 بودند. 

اما آنها سه شنبه شب غرق شدند.  Avs با احترام لازم نسبت به وگاس ، مدتها این بازی را خفه می کرد.

پیت دبوئر ، مربی وگاس گفت: “ما به دلیل عمق در اینجا هستیم.”  “توانایی بازی چهار خط ، شش مدافع و دروازه بان ما امشب استثنایی بود.

“شما وارد ساختمانی می شوید که این تیم در 20 مسابقه ضرر نکرده است (طبق مقررات).  این دو ماه و نیم هاکی است.  می دانستیم مواقعی پیش می آید که باید بر طوفان غلبه کنیم.  خم شوید اما بشکنید.  این یک بازی عالی در جاده بود و ما راهی برای پیروزی در وقت های اضافه پیدا کردیم.  ”

و بهمن راهی برای از دست دادن آن پیدا کرد.

من می دانم که به نظر می رسد ما اعتبار کافی به وگاس نمی دهیم و آنها شایسته بسیاری هستند.  اما تیم هایی که در یک فصل عادی مانند کلرادو موفق هستند و سپس به مرحله سوم مرحله پلی آف سرفه می کنند اشتباه هستند.

اکنون ، مانند Toronto Maple Leafs ، ​​این تیم Avalanche باید ثابت کند که بدون تعمیر نقص ندارند.

که شاید بیشتر شبیه وگاس باشند.

جاناتان مارکز ، وینگر وگاس ، یک بازیگر واقعی گفت: “ما چهار سال یک تیم بوده ایم و مقاوم هستیم.”  “ما آرام نشسته ایم.  می دانستیم که اگر در دوره سوم کار سختی داشته باشیم فرصتی خواهیم داشت.  تیم های خوب راهی برای پیروزی در یک بازی پیدا می کنند.  ”

و تیمی که راهی برای از دست دادن این بازی پیدا کرد؟

ما در مورد آنها چه می گوییم؟