هیئت Apex انجمن کریکت حیدرآباد (HCA) رئیس جمهور خود ، محمد آزهرالدین ، ​​کاپیتان پیشین هند ، را به اتهام نقض قانون اساسی خود “متوقف کرد”.  (اخبار بیشتر کریکت)

ادعاهای مربوط به تضاد منافع علیه اظهرالدین مطرح شد.

با این حال ، اعتبار تعلیق می تواند زیر سال برود ، زیرا فقط ارگان عمومی واحد ایالتی اختیار تعلیق جلسات رئیس جمهور را دارد ، نه شورای Apex ، که پنج نفر از اعضای آن قبلاً توسط کمیساریای حقوق بشر HCA مورد بازجویی قرار گرفته اند.

شورای Apex HCA با کاپیتان سابق سرو کار داشت و در جریان جلسه عمومی اخیر BCCI (SGM) خواستار شیوول یداو به عنوان نماینده آنها بود ، اما BCCI با اجازه دادن به Azharudin در جلسه مداخله کرد.

کاپیتان پیشین هند این اقدام را انتقام گیری از وی برای ضد لابی خواند و قول داد که تلافی خواهد کرد.

در اطلاعیه تعلیق HCA ، که یک نسخه از آن نزد PTI است ، آمده است: “به دنبال رسیدگی به شکایات اعضا از شما (آژارالدین) ، در جلسه شورای Apex در دهم این ماه تصمیم گرفته شد که علت را منتشر کنید به این دلیل که بر خلاف قوانین عمل کرده اید ، اخطار دهید.

“هیئت Apex شما را به حالت تعلیق درآورد و عضویت شما در HCA تا زمان رسیدگی به پرونده این شکایات به حالت تعلیق درآمده است.”

هیئت مدیره Apex همچنین ادعاهایی درباره “رفتار ناشایست” و اعمال مختلف “بی عملی و نظم” را علیه خفاش شیک دهه 80 و 90 مطرح کرده بود.

در مورد اتهام تعارض منافع ، این گزارش حاکی است که آزهرالدین هرگز فاش نکرد که او دارای یک تیم T10 در دبی و نقض قانون اساسی BCCI است ، بدون اینکه کارمندی حق داشتن کریکت را داشته باشد.

“این شکایت نشان می دهد که شما مربی یک باشگاه کریکت خصوصی در دبی به نام جنگجویان شمالی هستید که در مسابقات کریکت T10 شرکت می کند ، که توسط BCCI شناخته نمی شود.  این واقعیت که شما یک مربی هستید هیچ وقت به HCA گزارش نشده است.  “

“همچنین بدیهی است که شما همان را به BCCI گزارش نکرده اید. بنابراین ، شما به عنوان مربی یک تورنمنت شناخته نشده ، در محدوده تعارض منافع قرار می گیرید ، همانطور که در ماده 38 (1) (iii) ماده 38 پیش بینی شده است همچنین یادداشت و قوانین و مقررات انجمن برای HCA 2018 نشان داده شده است.

ازهارالدین ، ​​به نوبه خود ، با صدور بیانیه مطبوعاتی آن را یک ژست “ستیزه جویانه” با احترام کمی نسبت به حاکمیت قانون خواند.

“امروز ، خود موسسه مدیریت کریکت توسط این داستانهای جعلی منتشر شده در رسانه ها تهدید می شود.

آژار گفت: “لطفا صحت اطلاعات را بررسی کنید ، به طرف مقابل گوش دهید ، سپس قبل از ارسال هر چیزی ، به قانون اساسی HCA نگاهی منطقی بیندازید ، زیرا عموم مردم به آنچه شما می نویسید باور دارند.”

آزهر در واقع اسلحه های خود را با یکی از اعضای شورای Apex K ، جان مانوج (مربی مشهور) و جناح خود در شورای آموزش داد.  چهار نفر دیگر R. R. Vijayanand ، Naresh Sharma ، Surender Agarwal ، Anuradha هستند.

“تمام تلاش آنها بی فایده است.  قصد آنها برای محدود کردن انتصاب أمبombل ممکن است به دلیل ترس کمین کننده این باشد که بسیاری از باشگاه های آنها با دستکاری و کلاهبرداری به دست آمده و ممکن است دارایی های ارزشمند خود را از دست بدهند – گاو پول که خون 14 کریکت را می مکد. – سال در بیانیه اضافه شده است ، پسر جوان برای یک جوان 23 ساله ، در تلاش برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود است.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید