مجریان تور کانادایی که خود را برای تابستان آماده می کنند ، دولت فدرال را تحت فشار قرار می دهند تا به آنها بگوید چه زمانی می توانند انتظار باز شدن مرز برای گردشگران بزرگ آمریکایی را داشته باشند.

دولت باید برای باز کردن مرز زمینی کانادا و ایالات متحده متعهد شود – که بیش از یک سال است که برای مسافران غیر ضروری بسته است – برای کمک به صنعتی که “بیشترین آسیب را ببیند و آخرین کشور باشد” بت پاتر ، رئیس و مدیرعامل انجمن صنعت گردشگری کانادا ، گفت: “از بیماری همه گیر” بهبود یابد.

پاتر روز سه شنبه در تورنتو به خبرنگاران گفت: “صنعت خرد شده است و ما دیگر نمی توانیم یک فصل گردشگری تابستانی دیگر را از دست بدهیم.” 19 مورد کاهش یافته است.

“متخصصان پزشکی به ما می گویند که در نبرد با COVID پیروز هستیم.” 

گروه پاتر می گوید که “قبل از از دست دادن فصل گردشگری تابستان” به یک دوره از سرگیری احتیاج دارد و افزود که برخی از گردانندگان تور تنها با خدمت به کانادایی ها زنده ماندن برای یک سال دیگر را دشوار یا غیرممکن می دانند.

دنیس کمپبل ، مدیر عامل شرکت Ambassatours Gray Line ، می گوید صنعت وی “همه کارهای درست” را برای محافظت از خود در برابر COVID-19 انجام داده است.   (CBC)

طبق گفته پاتر ، مسافر متوسط ​​در ایالات متحده روزانه حدود 500 دلار در مقایسه با کانادایی ها که روزانه 100 دلار برای مسافرت در این کشور هزینه می کنند ، هزینه می کند.

رئیس یک شرکت اتوبوسرانی و قایق گردی مستقر در هالیفاکس گفت که بیش از نیمی از تجارت وی با آمریکایی ها است.

دنیس کمپبل ، مدیرعامل Ambassatours Grey Line گفت: “ایالات متحده بازار شماره یک ماست.”

تفرجگاه را می توان در هالیفاکس در این عکس اوت 2017 مشاهده کرد. (اندرو وان / مطبوعات کانادایی)

وی گفت این شرکت در حال آماده سازی برای بازگشایی است ، اما صنعت گردشگری را “به معنای واقعی کلمه در آستانه سقوط” توصیف کرد.  وی گفت که بازگشایی می تواند با خیال راحت با بازدیدکنندگان واکسینه شده انجام شود و کشورهای دیگر در اتخاذ این طرز فکر از کانادا پیشی می گیرند.

بسته شدن مرز اخیراً تا 21 ژوئن تمدید شد.

نخست وزیر جاستین ترودو ماه گذشته گفت که کانادا عجله ای در گشودن مرز برای مسافرت های غیر ضروری نخواهد داشت ، اگرچه تعداد موارد COVID-19 در بسیاری از کشورها همچنان رو به کاهش است.

ترودو پیش بینی کرد 75٪ کانادایی ها باید واکسینه شوند و حوادث روزانه قبل از آمادگی دولت وی برای کاهش محدودیت های سفر در سراسر کشور رو به کاهش است.  حدود 62 درصد از کانادایی ها یک دوز واکسن بیماری را دریافت کرده اند.

اخبار بیشتر در هفته های آینده

روز سه شنبه در جلسه توجیهی در اتاوا ، ترودو با بیان اینکه دولت “اعلامیه های بیشتری برای انجام … در هفته های آینده” در نظر گرفته است که یک دوز واکسن برای کاهش محدودیت های مرزی کافی نیست.

وی گفت که کاهش هرگونه محدودیت “معطوف به کانادایی کاملاً واکسی شده” خواهد بود ، زیرا “این همان چیزی است که علم دیکته می کند” ، خصوصاً با توجه به گزینه های جدید برای نگرانی.

پاتر گفت که از طرف کانادا برای برنامه ریزی برای از سرگیری مرز “فوریتی” وجود ندارد و این کشور به تدریج در اجرای این طرح به پیشرفت عمومی می رسد.

“بسیاری از مشاغل ما به رزروهای قبلی و وی گفت: “در حال حاضر هیچ کس در کانادا رزرو نمی کند ، نه با این عدم اطمینان.”

“ما برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان از سفر به کشورمان احساس امنیت و تشویق می کنند ، به یک رویکرد هماهنگ نیاز داریم.”