مایکروسافت قراردادی نزدیک به 22 میلیارد دلار (29 میلیارد دلار) برای تهیه هدست های واقعیت افزوده نیروهای نظامی ایالات متحده به دست آورده است.

مایکروسافت و ارتش به طور جداگانه این معامله را روز چهارشنبه (به وقت ایالات متحده) اعلام کردند.

این فناوری مبتنی بر هدفون های HoloLens مایکروسافت است که در اصل برای صنعت بازی های ویدیویی و سرگرمی طراحی شده اند.اعتبار:بلومبرگ

این فناوری بر اساس هدفون های HoloLens مایکروسافت ساخته شده است که در اصل برای صنعت بازی های ویدیویی و سرگرمی طراحی شده اند.

مقامات پنتاگون فن آوری آینده نگرانه را – که ارتش آن را سیستم تقویت بصری یکپارچه خود می نامد – به عنوان راهی برای افزایش آگاهی سربازان از محیط اطراف و توانایی آنها در تشخیص اهداف و خطرات توصیف کردند.

نمایشگرهای HoloLens مایکروسافت به مردم امکان می دهد تصاویر مجازی را که بر روی دنیای فیزیکی مقابل خود قرار گرفته اند ببینند – از هولوگرام در دنیای بازی های مجازی تا تعمیر دستورالعمل های شناور بر روی یک ابزار خراب.  کاربران می توانند آنچه را مشاهده می کنند با حرکات دست یا دستورات صوتی کنترل کنند.

شارژ کردن

وب سایت ارتش می گوید سربازان سال گذشته دستگاه ها را در فورت پیکت ، ویرجینیا آزمایش کردند.  به گفته وی ، این سیستم می تواند به نظامیان کمک کند تا “در جبهه های نبرد که به طور فزاینده ای شهری ، متراکم ، تاریک و غیرقابل پیش بینی هستند” از مزیت برخوردار شوند.

ارتش ابتدا آزمایش قرارداد 480 میلیون دلاری مایکروسافت را در سال 2018 آغاز کرد و گفت این هدست می تواند هم برای آموزش و هم برای جنگ واقعی استفاده شود.  این توافق نامه جدید به مایکروسافت این امکان را می دهد تا واحدهایی را برای بیش از 120،000 سرباز در ارتش غلیظ تولید کند.  مایکروسافت گفت که معامله طی یک دهه آینده با توافق نامه 5 ساله پایه که می تواند برای 5 سال دیگر تمدید شود ، به 21.88 میلیارد دلار می رسد.

رئیس اسم مایکروسافت ، برد اسمیت ، در ماه فوریه به کمیته خدمات مسلح سنا گفت که این سیستم می تواند بینایی شبانه حرارتی و تشخیص چهره را با هم ادغام کند تا تجزیه و تحلیل “در زمان واقعی” از میادین جنگ از راه دور را به سربازان ارائه دهد.  وی همچنین توضیح داد که چگونه این کار می تواند با ایجاد “دوقلوی دیجیتال” ساختمان به برنامه ریزی برای نجات گروگان کمک کند.