برد مارچاند پس از اتمام بازی تا پایان قوانین هم تیمی اش ، 39 ثانیه در وقت های اضافه به ثمر رساند و بوستون بروینز دو تیم با هم موفق شد دوشنبه شب با نتیجه 4-3 تیم واشنگتن پایتخت را شکست دهد و در مرحله پلی آف مرحله یک هشتم نهایی لیگ تساوی را به تساوی بکشاند. تقسیم در هر قطعه.

مارشان از یک بازی قهرمان بوستون بود که در آن او بیشتر از گرفتن ضربه پنالتی پس از سوت سر و صدا ایجاد می کرد تا تولید.  گلزن برتر Bruins که در امتیاز NHL در رده سوم قرار گرفت ، در یک ضربه بعد از کریگ اندرسون در وقت های اضافه بیشتر شبیه خودش بود.

این سری به پلی آف NHL کمک کرد تا با پنج بازی متوالی متوالی ، از جمله چهار گل وقت اضافه ، غیرتمندانه شروع کند.  سرمایه ها و کروک ها قطعاً برای او بیگانه نیستند.  آنها اکنون 9 بازی پیاپی با یک گل در دوره پس از فصل انجام داده اند و این به سال 2012 برمی گردد.

بازی 3 چهارشنبه شب در بوستون است.

در فاصله کمتر از سه دقیقه از ناامیدی خالص در سریال بود.

دو پنالتی در آغاز دوره سوم وقتی گارنت هاتاوی نیمه دوم بازی خود را به ثمر رساند ، بوستون را از ریتم خارج کرد و برتری 12:56 واشنگتن را به دست آورد.  اندرسون – که پس از دریافت دو گل در پنج شوت اول بروینس 38 سیو متوالی انجام داد – سنگین بود تا اینکه هال با ضرب 2:49 با یک ضربه ایستگاهی از کنار دروازه عبور کرد.

بوستون گل های اول گل را از جیک دبروسک و پاتریس برگون به ثمر رساند و 36 دفع توپ را از تووکا راسک انجام داد که دو بار توسط انصراف مورد ضرب و شتم قرار گرفت.  هاتاوی دو بار گلزنی کرد و TJ اوشی شوت را به سمت واشنگتن هدایت کرد ، تیمی که بدون دروازه بان های ویتک وانچک و ایلیا سامسونوف و اوگنی کوزنتسوف میانی بازی کرد و در میانه مسابقه 2 لارس الر را از ناحیه پایین تنه از دست داد.

اندرسون با 44 سیو کار را تمام کرد.

تماشا کنید |  راب پیتزو از CBC Sports پیش نمایشی از مرحله پلی آف بخش شرقی را ایجاد می کند:

East می بیند که Sidney Crosby پیگیری چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23