کلمبیا ، دکتر  – غربال کردن خاک از طریق خاک بیل در حیاط حومه شهر ، مایکل راوپ و پائولا شروزبری شغل خود را پیدا می کنند: یک پوره سیکادا.

و بعد دیگری.  و یکی دیگر.  و چهار مورد دیگر.

در شاید یک سوم فوت مربع خاک ، حشره شناسان در دانشگاه مریلند حداقل هفت سیکادا را یافتند که درصدی از یک میلیون جریب خجالتی است.  حیاط اطراف نزدیک به 1.5 میلیون درآمد دارد.

و چیزهای بیشتری وجود دارد.  دانشمندان می گویند ، تریلیون اشکال سیاه چشم قرمز در راه است.

ظرف چند روز ، حداکثر چند هفته ، cicadas Broad X (X عدد رومی 10 است) در 17 سال در زیر زمین ظاهر می شود.  شاخه های بسیاری از سیکاداهای دوره ای وجود دارد که در برنامه های ثابت در سال های مختلف ظاهر می شوند ، اما این یکی از بزرگترین و قابل توجه ترین است.  آنها در 15 ایالت از ایندیانا تا جورجیا تا نیویورک خواهند بود.  آنها اکنون به طور دسته جمعی در تنسی و کارولینای شمالی بیرون می آیند.

وقتی کل مرغ پدیدار می شود ، حیاط خانه ها می توانند مانند امواج موج دار به نظر برسند ، و گروه کر اشکالات زیاد است.

Cicadas بیشتر هنگام غروب بیرون می آید و سعی می کند از هر چیزی که می خواهد آنها را بخورد ، جلوگیری کند ، از سوراخ های زمین پیچ خورده است.  آنها سعی می کنند از درختان یا چیزی عمودی ، از جمله Raup و Shrewsbury ، بالا بروند.  آنها پس از بیرون آمدن از زمین ، پوست خود را می گیرند و سعی می کنند در این مرحله آسیب پذیر زنده بمانند تا اینکه شام ​​بسیاری از موجودات از جمله مورچه ها ، پرندگان ، سگ ها ، گربه ها و راپ را شام کنند.

این یکی از عجیب ترین وقایع در طبیعت است که شامل جنسیت ، مسابقه با مرگ ، تکامل و آنچه ممکن است به عنوان موسیقی متن فیلم بد علمی برای فیلم های علمی تخیلی به نظر برسد.

بعضی از افراد ممکن است دفع شوند.  شروزبری گفت: روانپزشکان با متخصصان حشره شناسی که نگران بیماران خود هستند تماس می گیرند.  اما دانشمندان می گویند ورود Brood X نشانه این است که علی رغم آلودگی ، تغییر آب و هوا و از بین رفتن چشمگیر تنوع زیستی ، هنوز چیزی در طبیعت اشتباه است.  و کاملاً نمایشی است.

Raup داستان زندگی یک سیکادا را با تمام موج یک فیلم پرفروش هالیوود ارائه می دهد:

“شما موجودی دارید که 17 سال را در وجود COVID مانند سپری می کند ، یک مکیدن زیرزمینی جدا شده از شیره گیاه است ، نه؟ در سال هفدهم ، این نوجوانان میلیاردها از زمین بیرون می آیند ، اگر نه در تریلیون ها. آنها سعی خواهند کرد از بهترین چیزهای کره زمین که می خواهند آنها را بخورند در این دوره حساس شب که سعی می کنند بزرگ شوند استفاده کنند ، آنها سعی می کنند بزرگسال باشند ، پوست را از بین ببرند ، بالهای خود را بدست آورید ، تا بالای درختان بالا بروید ، از شکارچیان خود فرار کنید ، “او می گوید.

“یک بار در بالای درختان ، هی ، همه چیز در مورد عاشقانه است. فقط مردان در حال آواز خواندن هستند. یک گروه موسیقی بزرگ پسران در آنجا تشکیل خواهد شد ، در حالی که مردان در تلاش برای جذب این زنان هستند ، سعی کنید این فرد خاص را متقاعد کنید که او تا مادر شود. از حوریان خود ، او اجرا خواهد کرد ، او آوازهایی را می خواند ، اگر او دوست دارد ، او بالهای خود را کلیک می کند ، آنها بالای درخت جنسی وحشی خواهند داشت.

“سپس او به شاخه های کوچک منتقل می شود ، تخم های آنها را می گذارد. سپس همه چیز در عرض چند هفته تمام می شود. آنها فرو می ریزند. آنها اساساً گیاهانی را که از آنها به دنیا آمده اند بارور می کنند. شش هفته بعد پوره های کوچک آنها 80 فوت از بالای کوهها سقوط کنید ، دو بار گزاف گویی کنید ، خود را در خاک دفن کنید و 17 سال دیگر در زیر زمین برگردید. “

راوپ می گوید: “این یکی از احمقانه ترین چرخه های زندگی موجودات روی کره زمین است.”

جان کولی ، حشره شناس از دانشگاه کنتیکت ، می گوید ، آمریکا تنها مکان در جهان است که دارای سیکاداهای دوره ای است که به مدت 13 یا 17 سال در زیر زمین باقی می ماند.

اشکالات فقط وقتی دمای زمین به 64 درجه می رسد به تعداد زیاد ظاهر می شوند.  ژن کریتزکی ، حشره شناس می گوید ، این اتفاق در اوایل تقویم در سال های اخیر به دلیل تغییر آب و هوا رخ داده است.  قبل از سال 1950 ، آنها در اواخر ماه مه ظاهر شدند.  حالا هفته ها زودتر بیرون میاد

اگرچه برخی اشکالات اولیه در مریلند و اوهایو وجود داشت ، دمای خاک در دهه 60 کم بود.  بنابراین راپ و سایر دانشمندان بر این باورند که ظاهر بزرگ روزها است – حداکثر یک یا دو هفته.

سیکاداهای زود ظهور زنده نمی مانند.  آنها به سرعت توسط شکارچیان خورده می شوند.  Cicadas یک تکنیک اصلی بقا را توسعه داده است: تعداد زیادی.  راوپ می گوید ، تعداد آنها خیلی زیاد است که می توانند همه آنها را یکباره بخورند ، بنابراین بعضی زنده می مانند و تکثیر می شوند.

این تهاجم نیست.  cicadas در تمام طول اینجا بوده است ، بی سر و صدا از ریشه درختان زیر زمین تغذیه می کند ، نمی خوابد ، فقط به آرامی حرکت می کند ، منتظر ساعت های بدنشان می ماند که زمان بیرون آمدن و تکثیر است.  آنها میلیونها سال در آمریکا بوده اند ، بسیار بیشتر از انسانها.

کولی گفت ، هنگامی که آنها بالا می آیند ، سر و صدا می شود – 105 دسی بل پر سر و صدا ، مانند “تک نوار به طرز وحشتناکی ، بسیار اشتباه”.  سه نوع مختلف سیکادا وجود دارد و هرکدام آهنگ آوایی خاص خود را دارند.

آنها ملخ نیستند و تنها گیاهانی که به آنها آسیب می رساند درختان جوانی هستند که می توانند شبکه شوند.  کریتزکی گفت ، یک سال پس از یک دسته بزرگ سیکادا ، درختان در واقع بهتر عمل می کنند زیرا اشکالات مرده به عنوان کود عمل می کنند.

می Berenbaum ، حشره شناس در دانشگاه ایلینوی می گوید ، مردم تمایل دارند از حشرات اشتباه بترسند.  این پشه به دلیل مالاریا و بیماری های دیگر ، بیش از همه حیوانات دیگر انسان را می کشد.  وی گفت ، هنوز هم برخی از مردم واقعاً از سیکادا می ترسند.

برنبام گفت: “من فکر می کنم این واقعیتی است که آنها باعث ناراحتی می شوند. همچنین ، وقتی دسته جمعی می میرند ، بوی بد می گیرند.”  “آنها واقعاً نظم ما را برهم می زنند.”

اما دیگران عاشق سیکادا هستند – و حتی آنها را با استفاده از دستورالعمل هایی مانند کتاب آشپزی دانشگاه مریلند می خورند.  و برای دانشمندانی مانند کولی ، زیبایی واقعی در چرخه زندگی آنها وجود دارد.

او می گوید: “احساس خوب یک داستان خوب است. مردم واقعاً همینطور است و در یک سال به موارد بیشتری احتیاج داریم.”  “هنگامی که آنها بیرون می آیند ، این نشانه خوبی است که جنگل ها خوب هستند. همه چیز آنطور که باید است.”

——

دپارتمان بهداشت و علوم آسوشیتدپرس از بخش آموزش علوم م Instituteسسه پزشکی هوارد هیوز پشتیبانی دریافت می کند.  AP فقط مسئولیت کلیه مطالب را بر عهده دارد.