یک شرکت بیوتکنولوژی از هالیفاکس ، که با استفاده از گازهای گلخانه ای غذای ماهی را برای پرورش آبزیان پرورش می دهد ، امروز با پول برنامه نوآورانه Ocean Supercluster کانادا افزایش خواهد یافت.

این به جاه طلبی های شرکت برای تبدیل شدن به یک بازیگر جهانی در سریعترین رشد بخش مواد غذایی در جهان دامن می زند.

DeNova می خواهد میکروب ها را در متانول رشد داده و پروتئین خشک را به ماده اصلی غذای ماهی تبدیل کند.

رئیس DeNova ، برایانا استراتون امیدوار است که تولیدکنندگان خوراک را به سمت پروتئین های پایدار این شرکت هدایت کند.  (جدید)

این عملیات که در مراحل ابتدایی است ، در آزمایشگاه شورای تحقیقات ملی هالیفاکس انجام می شود ، اما رئیس جمهور برایانا استراتون می گوید این شرکت آماده است تا گام بعدی را بردارد.

استراتون گفت: “این یک بازار جهانی است که ما به آن علاقه مند هستیم.”

“ماموریت DeNova واقعاً هدف قرار دادن بزرگترین تولیدکنندگان خوراک است. ماموریت ما ایجاد یک تغییر پایدار در نحوه خرید و تولید خوراک و هدایت این رژیم ها به مواد پایدار مانند پروتئین های DeNova است.”

جذب گاز متان

این شرکت قصد دارد متان را از گازهای مشعل در بخش نفت و گاز آلبرتا گرفته و آن را به متانول تبدیل کند.  سپس به تاسیسات تولیدی منتقل می شود که در آن متانول میکروب های راکتورهای زیستی را تغذیه و رشد می کند.

باکتری ها رشد کرده و به صورت پودری خشک می شوند که می تواند به عنوان ماده ای برای تغذیه گلوله ها اضافه شود.

این شرکت امیدوار است که بودجه جدید به آن کمک کند ظرف مدت بیش از 5 سال تولید خود را آغاز کند.  (جدید)

اتصال PEI-Walmart

پودر پروتئین DeNova به گلوله های تولید شده در مرکز فناوری آبزی پروری در Souris ، PEI اضافه شد ، جایی که روی ماهی قزل آلا جوان اقیانوس اطلس آزمایش شد.

این مرکز گسترده با 100 آکواریوم متعلق به Cuna del Mar است ، یک صندوق آمریکایی که در پرورش آبزیان در اقیانوس های آزاد سرمایه گذاری می کند.

این صندوق توسط اعضای خانواده والتون ، بنیانگذاران زنجیره والمارت پشتیبانی می شود.

پدر استراتون ، رابرت اور ، کونا دل مار را اداره می کند و رئیس DeNova است.

مرکز فناوری آبزی پروری در سوریس ، PEI (شین هنسی / CBC)

در اواخر این ماه ، مرکز فناوری آبزی پروری گلوله های تیمار شده با DeNova را در ماهی قزل آلا اطلس بزرگسال آزمایش می کند و ارزیابی چرخه حیات ماهی را انجام می دهد.

استراتون گفت: “ما نتایج بسیار قدرتمندی کسب کردیم.”  “مطمئناً بسیاری از ماهی های سالم در تمام رژیم های غذایی آزمایشی ما و بسیاری از ماهی های فراهمی زیست پذیر ، قابل هضم ، شاد.  بنابراین ما هیجان زده هستیم و معتقدیم که خواهیم شد [get] همان نتایج در این آزمون.  “

وی گفت: پروتئین این شرکت در ماهی برای خوردن بی خطر است.

برنامه رشد

طی سه تا پنج سال آینده ، این شرکت سعی خواهد کرد فناوری خود را از آزمایشگاه به تولید تجاری منتقل کند.

پروتئین Denova بر روی ماهی قزل آلا جوان اقیانوس اطلس در PEI در حال آزمایش است (جدید)

DeNova قصد دارد ظرف سه سال ظرفیت تولید نمونه های اولیه را داشته باشد و ظرف 5 سال نیز وارد بازار شود.

استراتون گفت: “ما واقعاً فکر می کنیم که در اینجا چیز خاصی داریم.”  اما این از “چگونه این کار در مقیاس آزمایشگاهی انجام می شود و چگونه اکنون در مقیاس صدها هزار تن در یک عملیات بسیار بزرگتر و بزرگتر انجام می شود؟”  “

“سه سال آینده واقعاً بر روی سیستم عامل های فناوری و نمونه سازی متمرکز شده اند ، از خلبانان و سنگ های مختلف عبور می کنیم و به نقطه ای می رسیم که می توانیم این کار را انجام دهیم … واقعاً مقرون به صرفه.”

این شرکت همچنین در کلگری دفتر دارد.

آخرین تزریق Ocean SuperCluster

DeNova سرمایه گذاران خصوصی خود را شناسایی نمی کند.

علاوه بر سرمایه گذاری ، که امروز اعلام خواهد شد ، این شرکت پول عمومی را از منابع مختلف دولتی که وظیفه ترویج فن آوری های جدید را دارند ، دریافت کرده است.

در ماه آوریل ، آژانس فرصت های اطلس ایالات متحده 250،000 دلار به این شرکت وام داد تا به تولید نمونه اولیه آن برای تبدیل انتشار گازهای گلخانه ای به متانول کمک کند.

در سال 2020 ، ACOA 500،000 دلار به این شرکت داد.  وی همچنین 307،000 دلار کمک مالی از شورای تحقیقات ملی و 100،000 $ از مرکز نوآوری در نوا اسکوشیا دریافت کرد.

در ماه آوریل ، یک سرمایه سرمایه نامشخص از محصولات طبیعی کانادا دریافت کرد که بودجه آن از طریق فدرال تأمین می شود.

محصولات طبیعی کانادا گفت که این بخشی از آخرین دور بودجه DeNova است ، “که شامل سایر سرمایه های معتبر و دفاتر خانوادگی معتبر کانادایی و بین المللی است که این فرصت را در این فناوری کانادایی می بینند.”

استراتون گفت که بعید به نظر می رسد این پروژه بدون کمک به این حد رسیده باشد.

داستان های برتر بیشتر