سردرگمی در تخته کریکت پاکستان (PCB) حاکم است.  PCB خوشحال است که اعلام می کند بقیه مسابقات سوپرلیگ پاکستان (PSL) 2021 در ابوظبی برگزار می شود.  بازیکنان و مسئولان سپس اجازه ورود به پروازهای تجاری به امارات متحده عربی را نگرفتند.  از دیگران حتی پس از تأخیر در صدور ویزا خواسته شده است که به خانه های خود در پاکستان بازگردند.  اکنون ، به نظر می رسد ، هیچ کس نمی داند چه خبر است.  (اخبار بیشتر کریکت)

اما به طرز عجیبی ، وب سایت رسمی هنوز یک مسابقه 15 فصل 6 ، بین تقویم های لاهور و اسلام آباد یونایتد را دارد که برای 20:00 برنامه ریزی شده است. از اول ژوئن شروع می شود.  نکته عجیب این است که مکان ریاضیات به عنوان کراچی ذکر شده است.

در اینجا یک تصویر از 1 ژوئن گرفته شده است.

مسابقات کریکت T20 پس از یک سری آزمایشات مثبت Covid-19 به 4 مارس موکول شد.  سپس در مسابقات با 34 مسابقه فقط 14 مسابقه به پایان رسید.

پس از ماه ها مذاکره ، PCB از مقامات امارات متحده عربی مجوز برگزاری مسابقات باقیمانده را در ورزشگاه کریکت شیخ زاید در ابوظبی دریافت کرده است.

طبق گزارشی در Dawn ، تاریخ شروع مجدد مقدماتی اکنون 9 یا 10 ژوئن است.

اما با توجه به شرایط موجود ، احتمالاً از سرگیری PSL 6 به این زودی در صورت مواجه شدن PCB ها با مشکلات لجستیکی اتفاق نمی افتد.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید