در زندگی هر رایانه زمانی می گذرد که یک صفحه به سادگی کافی نیست.  اگرچه با خرید مانیتور دوم می توانید این مشکل را برطرف کنید ، اما به احتمال زیاد یک قرص یدکی در اطراف خود دارید و یا بخاطر انعطاف پذیری تمایل به مصرف تبلت دارید.

اگر این مسیر را طی می کنید ، در اینجا نحوه استفاده از رایانه لوحی به صورت بی سیم به عنوان صفحه دوم آمده است.

iPad به راحتی می تواند به یک صفحه نمایش دوم (و صفحه لمسی) لپ تاپ و Mac تبدیل شود.

برای مبتدیان ، هر دو رایانه و رایانه لوحی شما باید به همان شبکه Wi-Fi متصل شوند.  اگر شما یک کاربر کامل اپل هستید ، Mac شما باید جدیدتر از سال 2016 باشد ، Catalina یا نسخه های بعدی را اجرا کند ، و iPad شما حداقل به iOS 13 نیاز دارد. هر دو باید با استفاده از همان شناسه و فاکتور Apple وارد iCloud شوند. احراز هویت.

در Mac OS Big Sur ، به منوی Display در Control Center رفته و iPad خود را از فهرست اتصال انتخاب کنید.  همچنین می توانید به Apple Menu> System Preferences و سپس Sidecar رفته و iPad خود را از آنجا انتخاب کنید.  Bada bing ، bada boom ، از iPad به عنوان صفحه دوم استفاده کنید.

استفاده از دستگاه ویندوز به عنوان نمایشگر بی سیم برای رایانه دیگر ویندوز به همین سادگی ، به شرطی که هر دو در ویندوز 10 باشند ، بنابراین به عنوان مثال می توانید از Surface Pro به عنوان صفحه دوم برای دسک تاپ خود استفاده کنید.  در دستگاهی که می خواهید از آن به عنوان صفحه استفاده کنید ، به تنظیمات> سیستم> طراحی این رایانه بروید و سپس “هرجای دیگر” را از فهرست کشویی بالا انتخاب کنید.  سپس Windows + P را بر روی صفحه کلید دسک تاپ فشار دهید. “اتصال به صفحه نمایش بی سیم” را انتخاب کنید و نام دستگاه دیگر شما ظاهر شود.

شارژ کردن

Galaxy Tab 7 سامسونگ همچنین می تواند به عنوان صفحه دوم به ویندوز متصل شود ، فقط کافی است در تنظیمات سریع آن کلید را فشار دهید.  برای اتصال iPad با Windows یا رایانه لوحی Android به Mac ، باید برنامه شخص ثالثی مانند Spacedesk یا Slashtop را نصب کنید ، اگرچه برخی از آنها به اتصال USB نیاز دارند.

اگر می خواهید به عنوان صفحه نمایش دوم به رایانه لوحی خود اعتماد کنید ، من اکیداً توصیه می کنم که آن را با استفاده از شارژر معمولی یا یکی از آن باتری های قابل حمل 10 هزار میلی آمپری به برق متصل نگه دارید.  همچنین بدست آوردن یک مورد خوب و / یا ایستادن ایده خوبی است ، زیرا پشتیبانی از آن بر روی اشیا random تصادفی فقط به همین اندازه مفید است.  به من اعتماد کن.

هر جمعه اخبار و بررسی های مربوط به فناوری ، اسباب بازی ها و بازی ها را در خبرنامه فناوری ما دریافت کنید.  اینجا ثبت نام کنید.