یوگی آدییتانات ، وزیر ارشد اوتار پرادش روز دوشنبه گفت که دولت وی به سعادت همه شهروندان متعهد است و هرگز تمایزی بین رای دهندگان و غیر رای دهندگان نخواهد گذاشت.

“دولت ما به رفاه حال هر شهروند متعهد است. برای ما ، هر زندگی مهم است و برای نجات افرادی مانند ما ادامه خواهد داشت. مقامات باید اطمینان حاصل کنند که مراقبت های پزشکی و مواد غذایی کافی برای همه نیازمندان فراهم می شود. تبعیض بین رای دهندگان و غیر رای دهندگان.

وی در آزامگر گفت: “برخلاف دیگران ، ما اعتقادی به خدمت گزینشی به مردم نداریم.”

وزیر ارشد از مرکز مراقبت Covid بازدید کرد که در کالج بین دختران دولتی (GGIC) در آزامگر تاسیس شده است.  در بیانیه دولت آمده است که وی همچنین به طور غیرمنتظره از دهکده Bijuara بازدید کرد و امکانات بهداشتی در دسترس بیماران مبتلا به COVID-19 را مورد بازرسی قرار داد.

وی همچنین با نوجوانان تازه انتخاب شده روستایی تعامل داشت و به آنها توصیه کرد که با همکاری شهروندان ، نمایندگان عمومی ، مدیران و مسئولان منطقه برای دستیابی به نتایج مطلوب برای یک جامعه هماهنگ و مترقی تلاش کنند.

در اوایل روز ، آدیتینات از گوندا بازدید کرده بود ، جایی که او از مقامات دولتی خواست تا PMS و IC را به کار گیرند و از بودجه آنها برای بهبود خدمات بهداشتی در آنجا استفاده کنند.

وی همچنین ایده خود را برای ایجاد “غرفه های واکسیناسیون ویژه” برای سرپرستان کودکان تا 12 سال تکرار کرد.

CM گفت واکسیناسیون علیه عفونت ویروس کرونا در مناطق روستایی به روشی عظیم انجام می شود.

وی گفت: مانترا “آزمایش ، ردیابی و درمان” به مهار موج دوم در این ایالت کمک کرد.

“امروز فقط حدود 74000 مورد فعال در این ایالت داریم که از 30 آوریل در زمان اوج کاهش حدود 2.36 لاک ناخن است. روزانه بیش از 3 آزمایش لاک ناخن انجام می شود ، در حالی که در حال حاضر بیش از 4.67 آزمایش کرور در حال حاضر انجام شده است انجام شده است در این ایالت انجام شد ، “Adityanat گفت.

وی با بیان اینکه اکنون میزان مثبت شدن به 2 درصد کاهش یافته است ، افزود: در دسترس بودن اکسیژن کافی است ، زیرا گیاهان اکسیژن در PHC و CHC در هر منطقه ایجاد شده اند.

CM با اشاره به اینکه دولت ایالت قبلاً آماده سازی موج سوم ویروس کرونا را در UP آغاز کرده است ، گفت که بخشهای کودکان PICU در هر منطقه ایجاد می شود.

وی گفت: “ما در حال حاضر واکسیناسیون رایگان برای گروه سنی 18-44 سال انجام داده ایم و روند کار بیشتر تقویت خواهد شد. من از همه مردم درخواست می کردم بیمارستان ها را بپذیرند. آموزش پرستاران ، پیراپزشکان ، اطفال و سایر افراد در حال پیشرفت است.” گفت