مربی شیکاگو اسکای ، جیمز وید ، صبح چهارشنبه شکایتی را به WNBA ارائه کرد ، زیرا سه شنبه شب یک مقام مسئول او را در هنگام باخت به آتلانتا تحقیرآمیز دانست.

“وقتی کسی به یکی از بازیکنان من می گوید ،” هی ، برای پسرت توضیح بده ، من این را شخصاً می گیرم. من با آن برخورد کردم. مردم اینگونه مرا می بینند. ”  سه شنبه شب وید پس از اینکه تیمش مقابل دریم 90 بر 83 شکست خورد ، گفت.

وید یکی از دو سرمربی مرد لیگ است.

WNBA معمولاً شکایاتی از این دست را بررسی می کند ، اما در مورد تحقیقات پیش رو توضیحی نمی دهد.

وید همچنین اشاره کرد که تیم وی با تماس های “مسخره” مسئولان را هدف قرار داده است.  شیکاگو برای 22 خطا فراخوانده شد ، در حالی که آتلانتا 21 خطا داشت.

وید گفت: “من قصد ندارم چیزی را قربانی کنم ، اما شخصاً آن را می گیرم. این مسئله شخصی است.  “این مسابقه را تماشا کنید. این مسخره است. شرم آور و شرم آور است. بازیکنان سخت کار می کنند. وقتی بیرون می روند و سعی می کنند کار درست را انجام دهند و به خاطر رنگهایی که دارند مجازات می شوند ، پس فکر می کنم این مسخره است.”

این حادثه ردپای لیگ را دنبال می کند ، که کورت میلر ، مربی کانکتیکات سان را به دلیل اظهار نظری که به لیز کامبوج ، ستاره آس لاس وگاس ، اخراج کرد ، اخراج کرد.  میلر به دلیل اظهارات خود عذرخواهی کرد ، اما از حضور در لیگ منصرف شد و 10 هزار دلار جریمه شد.