در بالای این پروژه NFL تعلیقی وجود ندارد: Quarterback ، Quarterback و ، بله ، Quarterback.

با حضور هواداران ، چشم اندازهای موجود و راجر گودل ، کمیساریو که پنجشنبه شب به بازیکنان منتخب تبریک می گوید ، Trevor Lawrence از Clemson برای شروع به Jaguars Jacksonville رفت.  به دنبال او Zach Wilson از BYU ، که به جتهای نیویورک رفت ، و Trey Lance ، داکوتای شمالی ، با 49ers سانفرانسیسکو فرود آمدند.

این در سال 1971 (جیم پلانکت ، آرچی منینگ ، دن پاستورینی) و 1999 (تیم کوچ ، دونووان مک ناب ، آکوئل اسمیت) به عنوان تنها پیش نویس های انتخابی در سه انتخابات اول مصادف شد.  فقط پلانکت در میان آن QB ها Super Bowl را از آن خود کرد و با ساخت آن نیوانگلند این کار را نکرد.

دو رهگذر دیگر وارد 15 تیم برتر شدند: جاستین فیلدز از اوهایو به شیکاگو ، که به جایگاه یازدهم با غول ها معامله کرد و مک جونز از آلاباما به نیوانگلند.

لارنس جونیور ، که Clemson را به مقام ملی رساند ، به طور کلی از زمان اندرو لاک در سال 2012 بهترین چشم انداز برای این سمت محسوب می شود. او به مربی جدید Urban Meyer پیوست ، که یک موفقیت بزرگ در کالج است ، تلاش می کند حق رای دادن را بدست آورد. 1-15 فصل گذشته.

بالاخره is ،  #DUUUVAL !!  @ FieldsCadillacJ  |   Trevorlawrencee    pic.twitter.com/ sHxmBKbidy

& mdash؛Jaguars

لارنس گفت: “من تازه هل داده ام.”  “بهترین ها هنوز در راه اند.

“من منظور را نمی فهمم … اگر انتظار ندارید هر هفته برنده شوید. من همین تفکر را خواهم آورد.”

ذهنیت کلیولند مثبت بود ، فقط به این دلیل که 12 چشم انداز وجود داشت (نه لارنس) و هزاران طرفدار – از جمله ، طبق لیگ ، افراد کاملاً واکسینه شده نزدیک صحنه – به گودل در ساحل دریاچه اری پیوستند.  پروژه سال گذشته که برای لاس وگاس برنامه ریزی شده بود ، به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، یک امر کاملاً دور بود.

NFL که شاید با موفقیت در به اتمام رساندن به موقع فصل 2020 و سپس سازماندهی پلی آف و Super Bowl بدون مشکل در همه گیر شدن تشویق می شود ، پیش نویس را به عنوان فرصتی برای پذیرش برخی از عادی ترین ها در بزرگترین ورزش آمریکا هدایت می کند.  وی همچنین از این رویداد برای حمایت از واکسیناسیون علیه COVID-19 برای دومین سال متوالی به عنوان Draft-a-Thon استفاده کرد و برای دلایل مختلف پول جمع کرد.

گودل احترام زیادی برای میزبانی پروژه سال گذشته خود در لباس های گاه به گاه از خانه احترام گذاشت.  پنجشنبه شب ، او با پوشیدن کت و شلوار ، از افرادی که روی صندلی ها نشسته اند ، تعریف و تمجید کرد.

گودل گفت: “همه ما فصل گذشته موافقیم ، چیزی که بیشتر از همه از دست دادیم همه هوادارانمان بودند.”  “و ما نمی توانیم صبر کنیم تا همه شما را به ورزشگاه اول انرژی و هر ورزشگاه لیگ در این فصل برگردانیم.”

انتظار می رفت ویلسون به نیویورک برود ، که حق انتخاب QB از جو نامات را نداشت و در این ماه سام بردفورد فعلی را با کارولینا معامله کرد تا راه را برای ویلسون باز کند.

ویلسون گفت: “وقتی تیمی خیلی خوب عمل نمی کند و شما می توانید به آنجا بروید و در واقع یک شخصیت اصلی برای تحول در این سازمان باشید ، فکر می کنم این خیلی ویژه است.”  “من بسیار هیجان زده هستم ، همراه با این کادر مربیگری جدید ، که وارد آنجا می شوم و سعی می کنم همه کارها را برای چرخاندن این مسئله انجام دهم.”

لانس در شماره 3 شگفت آور بود. او فقط 17 بازی برای مدرسه خود در FCS انجام داد ، اما آموزش خارج از فصل خود سان فرانسیسکو را به فروش رساند.

به خرس های شیکاگو خوش آمدید ،  justnfields !!  # پیش نویس خرس ها  |  🐻⬇️  pic.twitter.com/niJ9Eu1lJJ

& mdash؛ChicagoBears

لنس گفت: “عالی بود که کمی با مربی شاناهان آشنا شوم.”  “او شخص بزرگی است و آنچه در زمین انجام داده خود گویای این مسئله است.”

کایل پیتس در فلوریدا ، که به نظر بسیاری از او بهترین ورزشکار در این پروژه است ، چهارم به آتلانتا رفت و پس از او جعمر چیس ، جانشین گسترده LSU ، که فصل گذشته در سین سیناتی به میدان آمد ، قرار گرفت.  اولین بازیکن قهرمان ملی آلاباما در خارج از هیئت مدیره Jalen Waddle در میامی بود ، جایی که او با خط حمله Tua Tagovailoa دیدار خواهد کرد.

“جی-دوب. یسیر!”  تاگووئیلوا با خنده گفت.

ودل گفت: “ما تمام تلاش خود را می کنیم تا سعی در ساخت نمایشنامه داشته باشیم ، و امیدواریم که بتوانیم این کار را انجام دهیم و سعی کنیم بخشی از چیز خاصی باشیم.”

اولین فرمانده تهاجمی درگیری دیترویت با پنی سوول از اورگان بود.

SEC و البته Crimson Tide در آغاز محبوبیت خاصی داشتند.  از شش بازیکن SEC انتخاب شده در 10 بازیکن برتر ، سه بازیکن از آلاباما بودند: ودل ، کرنر دونور پاتریک سورتین دوم و برنده جایزه هیزمن داوونتا اسمیت به فیلادلفیا ، که با رقیب دالاس از همه تیم ها تجارت می کند.  دیگران پیتز ، چیس ، و کرنر جسی هورن از کارولینای جنوبی به پنترها بودند.

به دنبال معامله عقاب-گاوچران ، شیکاگو از شماره 20 صعود کرد و با انتخاب فیلدس طرفداران خود را به وجد آورد.

لحظه ای که  @ treylance09  جدیدترین عضو شد  # 49ers !!

  📺  # NFLDraft  4 / 29-5 / 1 در  nflnetwork  |  پیش نویس A-Thon در  NFL    pic.twitter.com/zSW1kF70DI

& mdash؛@ 49ers

دالاس در دفاع با میکا پارسونز بازیکن خط دفاع پن ایالت کمک های لازم را دریافت کرد و سومین بازیکن پیاپی در ده بزرگ سیزدهمین شد که Chargers در نبرد شمال غربی با راشاون اسلیتر قرار گرفت.  تازه کار تهاجمی سال جاستین هربرت باید به محافظت بیشتری که از او می شود لبخند بزند.

جت ها هنگامی که از شماره 23 تا 14 در مینه سوتا با بازیکن تهاجمی USC آلیا ورا-تاکر معامله کردند ، به اولین باشگاه با انتخاب دوم تبدیل شدند.  او با بازیکنان تروجان بازی کرد ، اما چهره ها را تغییر داد تا به یک محافظ مثبت تبدیل شود.

اولین مدرسه غیر از باما با بیش از یک بازیکن برای انتخاب ، فلوریدا بود ، که کاداریوس تونی پس از چهارم شدن پیتز در 16 مکان با غول ها به پایان رسید.  ویرجینیا تک با مدافع کرنر ، کالب فارلی ، در مکان 22 در کنار تنسی و هم تیمی اش کریستین داریسو ، درگیری از مینه سوتا ، به گروه پیوست.  هر دو نیازهای اساسی را برآورده می کنند.

هریس و فولادی ها که به طور سنتی یک تیم دونده محور بوده اند ، اما نه اخیراً.

برای اولین بار در تاریخ مدرسه ، Northwester بیش از یک تورنمنت اولیه داشت که Charger ‘Slater از گرگ نیوزومه کرنر به Browns به NFL پیوست.