باری تروتز می گوید که اگر او مربی نبود ، می توانست تلویزیون او را تماشا کند و تماشا کند که ساکنان جزیره نیویورک پلی آف پرچم خود را مقابل Boston Bruins بازی می کنند.

اما اگر تروتز مربی نبود ، احتمالاً ساکنان جزیره در آنجا نبودند.

علاوه بر سنگر دفاعی جزیره نشینان ، اثبات نفوذ سرمربی شیوه درک و تجسم نیویورک از یک تیم چهار خطه است.  این و این واقعیت که جزیره ای ها از زمان ورود تروتز به سه سال قبل در هشتمین سری پلی آف خود هستند و پنج سری از نیویورک برنده هستند – و تعداد؟  – بیش از امتیازاتی است که در 30 سال گذشته کسب کرده است.

بله ، اثر باری تروتز برای جزایر وجود دارد ، که شنبه در لانگ آیلند 4-1 بوستون بروینز را شکست داد و حتی فینال شدید لیگ شرق 2-2 را شکست داد.

هر بازی پلی آف جام استنلی را بدون گرفت گرفتگی پخش کنید.  بعلاوه در مسابقات پیش NHL ، آژانس رایگان ، Blue Jays & MLB ، مسابقات انتخابی NBA پلی آف و موارد دیگر شرکت کنید.

هیچ جزیره ای به اندازه چهار Bruins برتر نیست ، اگرچه متیو بارزال از نیویورک دینامو وقتی بازی می کند که مثل روز شنبه بسیار نزدیک است ، کایل پالمیری را کاملاً برای گل اول تیمش آماده می کند و خودش را با ضربه زدن به یک توپ منحرف به ثمر می رساند در ساعت 13:03 دقیقه سوم از دروازه بان Bruins Tuukka Rask عبور کرد.

اما ساکنان جزیره دارای عمق و تعادل و بیش از آن وضوح و ثبات بازیکنان در مورد نقش هایشان و کارهایی هستند که هر شب برای کمک به پیروزی نیویورک انجام می دهند.

اگر مطمئن نبودید که مرحله پلی آف جام استنلی چیست ، فقط باید در طول تماس 12 دقیقه ای تروتز قبل از بازی زوم با خبرنگاران توجه می کردید.

تروتز توضیح داد: “این قسمت ذهنی دشوار هاکی در مرحله پلی آف است ، که مردم نمی فهمند که آنها همیشه احساس خوبی نخواهند داشت ، و همیشه خوب به نظر نمی رسند.”  “و شما نمی توانید کاری انجام دهید.  منظورم این است که شما می توانید 58 دقیقه ، 59 دقیقه در یک بازی بروید که هیچ اتفاقی نیفتاده است ، زیرا هر دو تیم از نظر جزئیات و محافظت از یخ و همه اینها تیغ دارند.  و سپس در یک ثانیه ثانیه ، بازی تمام می شود.  بنابراین این قسمت ذهنی دشوار بازی است که مردم نمی فهمند.  نمی توانید آرام باشید.

“ما می دانیم که شما به آن پایبند هستید و مقاوم هستید و می فهمیم که (عقب افتادن از سریال) راهی نیست که ما می خواهیم آن را طی کنیم.  هر تیم دوست دارد چهار تیم دیگر را نفوذ کند و جام استنلی را از آن خود کند و به خانه خود برود.  اما این یک خیال است ، این اتفاق نمی افتد.  شما باید در لحظه بمانید و آماده باشید تا در همه این زمینه ها شرکت کنید.  این سریال خوبی است.  من گفتم اگر مربی نبودم ، نمایش را تماشا می کردم چون الان یک نمایش است.  “

درباره فیزیک بیرحمانه تیمش: “شما شروع می کنید که شخص مقابل را از بازی او بیرون کنید.  این باعث می شود بازی بدنی.  این شما را خسته می کند ، از نظر ذهنی شما را خسته می کند.  بعضی از پسران از نظر ذهنی از دیگران قوی ترند.  بعضی از پسران ستون فقرات بزرگتری دارند ، همانطور که می گویم وقتی صحبت از این شرایط می شود.  بنابراین ، من فکر می کنم در پلی آف (ضربه زدن) کمی افزایش می یابد.

“مثل بوکسور است.  شما به اندازه کافی ضربه می زنید ، در یک زمان شما پایین خواهید آمد.  به این ترتیب در نبردها پیروز می شوید.  شما باید … در نبردهای خود پیروز شوید تا از شر مردم خلاص شوید و وارد شوید.  و این هاکی در مرحله پلی آف است.  در مورد مهارت ها ، بسیار به اراده.  “

و او تفاوت در تمرین جزایر چهار خط را در مقایسه با زمان قهرمانی جام استنلی در سال 2018 با واشنگتن پایتخت توضیح داد ، که ستاره های درجه یک آنها با پاتریس برگون از Bruins ، دیوید Pastrnak ، برد Marchand و چارلی McAvoy قابل مقایسه است. .

وی گفت: “این کمی (متفاوت) است ، من فکر می کنم با سوپراستارهای نخبه ، من می گویم.”  “این بازیکنان به زمان یخبندان نیاز دارند و با گذشت زمان زمان یخبندان خود را بدست آورده اند.  اما گاهی اوقات شما باید کمی بیشتر در زمینه های مختلف و قسمت های مختلف بازی آنها را مدیریت کنید تا بتوانید روش های دیگری برای جذب بچه های دیگر پیدا کنید.

“با این گروه ، با چهار خط ، همه آنها می دانند که باید بازی کنند ، همه می دانند که باید مقابل همه بازی کنند و همه می دانند که باید راه هایی برای کمک به آنها پیدا کنند.  و آنها دارند.  من همیشه می گویم: “شما می دانید که به عنوان بازیکن چه کسی هستید.” و من فکر می کنم ما می فهمیم که هستیم.  “

و سپس ساکنان جزیره بازی 4 را به روشی که تروتز تیمش را توضیح داد انجام دادند.  درخشان

حمله MAT

در هشت بازی اول پلی آفش بدون گل و فقط چهار امتیاز ، بارزال با هر بازی در این سری بهتر بود و شنبه پرواز کرد.  او اولین ستاره بازی بود ، قبل از اینکه ساکنان جزیره چند تور خالی اضافه کنند ، یک گل به ثمر رساند و یک گل دیگر به ثمر رساند.

پس از پایان مسابقه ، بارزال به خبرنگاران گفت: “اگر در پلی آف سه بازی را از دست بدهیم و من تولیدی انجام نداده ام یا بازی من متوقف شده است ، پس من کاملاً نسبت به خودم محکم هستم.”  “این مرحله پلی آف است.  این فقط در مورد برنده شدن در بازی هاکی است ، خواه شما امشب کسی باشید که یک گل پیروزی می گیرید ، یا کسی که فقط تمام شب صدا را بازی می کند و به تیم های مختلف از راه های مختلف به تیم شما کمک می کند.  من به وضوح به خودم سخت می گیرم ، اما در این زمان از سال همه چیز پیروزی است.  “

محتوای اصلی

پس از ناپدید شدن در بعضی اوقات در هرج و مرج فیزیکی در طول دو بازی اول در بوستون ، بارزال شنبه در وسط همه چیز بود.

او خوش شانس بود که فقط با یک مجازات جزئی برای معاینه بالایی از کورتیس لازار در طول دوره اول فرار کرد و خوش شانس بود که پس از دریافت نسخه ای از لگن در قسمت دوم ، با اندام های تناسلی دست نخورده فرار کرد.

هنگامی که بروین کهنه کار به کرجسی برگشت ، بارزال در گوشه ای چهار جابجایی سریع از پشت به کرجچی داد.  در ابتدا برای یک نیزه مجازات بزرگی به کروتسی تعلق گرفت ، اما مورد بازبینی قرار گرفت و به یک خردسال برنده کاهش یافت.

کیسی Cizikas ، هم تیمی خود پس از گلزنی با تور خالی گفت: “او یک بازیکن نخبه با یک سوپراستار ، یک سوپراستار است و وقتی او به آنجا می رود ، ما او را درست پشت سر او دنبال می کنیم.”  “او بهترین مرد ما است و شما می دانید که پسران سعی در فرار از او دارند.  هیچ امتناعی وجود ندارد ، هیچ امتناعی از این کودک وجود ندارد.  این را امشب می بینی.  “

هنگامی که بازی کنید …

ویلگر بوستون ، تیلور هال ، اولین مبارزه خود را در مسابقات NHL از سال 2011 انجام داد ، زمانی که او برای اولین بار یک چالش را از اسکات میفیلد ، مدافع ایسلند پذیرفت.

میفیلد گفت: “ما خیلی زیاد مقابل هم بازی می کنیم.”  “او دوست دارد به شبکه برسد ، سرعت بالایی دارد ، بنابراین من باید اطمینان حاصل کنم که از نظر جسمی با او هستم.  پلی آف احساسی است و فکر می کنم همین بود.  خوب برای او  من می دانم که او به این دلیل شناخته نشده است ، مطمئناً  “