پس از شستن در روز اول ، انتظار برای شروع فینال مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC ادامه دارد ، اما تیم مذکور در هند آماده هر شرایطی خواهد بود.

نکات برجسته روز 1  پخش زنده  در عکسها  اخبار

این نظر مربی هند در زمین R Sridhar است که انتظار تغییر در XI را ندارد ، مشخص شده برای بازی در ساوتهمپتون.

در حالی که XI نهایی نیوزیلند تا زمان تایید تایید نخواهد شد ، هند پیش از این در مورد تیمی که سر سیاه پوشان را تصاحب خواهد کرد تصمیم گرفته است.

و حتی اگر باران بتواند تاکتیک ها را تغییر دهد ، Sridhar اطمینان دارد که انتخاب را می توان در هر شرایطی ارائه داد.

https://www.youtube.com/watch؟v=sTWd28qF4U4

وی گفت: “من فکر می کنم XI اعلام شده XI است که ارتفاع و شرایط را از معادله خارج می کند.

“من فکر می کنم این XI است که می تواند در هر سطح داده شده ، در هر شرایط آب و هوایی بازی کند و بازی کند. با گفتن این موضوع ، پرتاب هنوز تمام نشده است ، بنابراین اگر مجبور باشد که انجام شود ، در حال حاضر تصمیم گیری می شود. “

در حالی که روز بارانی سیل آسای کریکت جمعه را پرداخت می کرد ، به لطف روز رزرو روز چهارشنبه ، امکان یک آزمایش پنج روزه باقی مانده است.

ICC تأیید کرده است که اگر مسابقه تا پایان روز پنجم به ثمر نرسد ، ممکن است از آخرین روز ذخیره جام جهانی ICC استفاده شود.  تصمیم گیری توسط مسئولان مسابقه در روز پنجم انجام خواهد شد.

در حال حاضر بازیکنان باید به بازی انتظار عادت کنند اما سریدار معتقد است که باتجربه بودن تیم در هند به این امر کمک کرده است.

وی افزود: برای نگه داشتن آنها در یک فضای ذهنی خوب ، این نکته بسیار مهمی است ، زیرا آنها با گذشت زمان در زمین و خارج از زمین خواهند بود ، بنابراین آنها باید بدانند که چگونه می توانند تمرکز ، روشن یا خاموش را حفظ کنند.

“این چیزی است که همه بازیکنان از آن آگاه هستند ، آنها یک بازیکن بسیار باتجربه هستند.  آنها چندین فینال بازی کرده اند ، چندین تورنمنت را برنده شده اند و چندین مسابقه آزمایشی نیز انجام داده اند ، هر یک در این XI.  بنابراین همه می دانند که چگونه این کار را انجام دهند و روحیه خوبی دارند ، فضای خوبی دارند.  “

سیاهپوشان هنوز یک XI نهایی را برای این مسابقه اعلام نکرده اند که انتظار می رود روز شنبه مربی گری استید و کین ویلیامسون کاپیتان تصمیم بگیرند.

برای معاون کاپیتان تام لاتام ، اگرچه به طور قابل قبولی ناامید بود که در روز اول اصلاً بازی نکرد ، اما تصدیق کرد که این یک چیز غافلگیرکننده نبود و تهیه یک روز ششم بالقوه را ستود.

وی گفت: “ناامیدکننده است – متاسفانه باران امروز پیش بینی می شود ، اما این یکی از مواردی است که شما باید به عنوان کریکت سازگار شوید.  این چیزی است که ما نمی توانیم آن را کنترل کنیم ، فقط باید منتظر بمانیم و وقتی فرصتی برای صعود پیدا می کنیم ، مطمئن شویم که آماده هستیم.

“زیبایی این است که یک روز ششم وجود دارد ، بنابراین کمی وقت اضافی وجود دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم.  فردا منتظر می مانیم و می بینیم.

“من حدس می زنم این فقط مسئله انتظار و تلاش برای سازگاری با هر شرایط آب و هوایی است که روبرو هستیم ، چه فردا و چه هر زمان. مهم این است که ما گرفتار پرش نشویم و وقتی آنها با ما تماس می گیرند آماده باشیم.  ما بارها و بارها به عنوان کریکت در این شرایط قرار گرفته ایم ، بنابراین تلاش برای آماده ماندن است.

“با نگاهی به شرایط و مقدار آبی که از دیروز بعد از ظهر افتاده است ، امروز احتمالاً فرصت زیادی برای بازی نداریم.  بنابراین پسران فقط سعی در استراحت داشتند ، تعداد زیادی تنیس روی میز ، تعداد زیادی دارت در اتاق تیم بازی می شد.  بچه ها خیلی آرام هستند و فردا ما باید دوباره امتحان کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.  “

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید