تیم تیراندازی المپیک هند روز سه شنبه برای یک جلسه تمرینی دو ماهه راهی کرواسی می شود که این آخرین موقعیت بازی های آینده توکیو است.  (اخبار ورزشی بیشتر)

یک تیم تیراندازی 13 نفره هند با مربیان و کادر پشتیبانی به پایتخت کرواسی ، زاگرب پرواز کردند و در آنجا قبل از عزیمت به اوسیک برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا (20 مه تا 6 ژوئن) یک اردوی آماده سازی را پشت سر می گذارند ، جام جهانی ترکیبی تحت ISSF (22 ژوئن تا 3 ژوئیه).

رندر سینگ ، رئیس انجمن ملی تیراندازان هند (NRAI) ، درست قبل از رفتن تیم ، در توییتر خود گفت: “تیم هند در 20 دقیقه پرواز می کند. Bon Voyage ، بینی خود را به زمین بلند کنید و برای تیم موفقیت اجتناب ناپذیر سخت تلاش کنید. .

ویرگ سینگ بایوا و مایرا احمد خان دو اسکیت باز آنگاد در ایتالیا مستقر خواهند شد.

هندی ها ، از جمله گورجوات سینگ خانگورا ، در مسابقات جهانی تفنگهای در حال اجرا در لوناتو شرکت کردند ، جایی که آنها نتوانستند روز دوشنبه در فینال مسابقه اعزامی مردان شرکت کنند.

مهاجم سابق هند ، سوما شیرور ، که اکنون مربی با عملکرد بالا در تیم ملی تفنگ است ، قبل از رفتن آنها به دنبال برکت بود.

“با بهارات ماتا کی جی ، ما در حال آماده شدن برای عزیمت به کرواسی هستیم.  از آنجا ، مستقیماً به بازی های المپیک # 2020 توکیو بروید.  در کل 80 روز.  شیرور در پست توئیتری خود نوشت: “تیم تیراندازی هند به بهترین نتیجه خود نیاز دارد.”

این تیم پس از اقامت در کرواسی ، مستقیماً به توکیو سفر خواهد کرد تا در بازیهای المپیک که از 23 ژوئیه آغاز می شود ، شرکت کند.

مسابقات جهانی ISSF در اوسیژک در محل مسابقات قبلی برگزار شده در باکو ، آذربایجان (21 ژوئن – 2 ژوئیه) برگزار می شود که به دلیل افزایش موارد COVID-19 در آن کشور لغو شد.

برای 13 تیرانداز اسلحه و تپانچه 9 مربی وجود خواهد داشت ، اما برخی از مربیان مانند سامارش یونگ ، جاسپال رانا و روناک پاندیت به دلایل مختلف نمی توانند با تیم سفر کنند.

طبق پروتکل های استاندارد COVID-19 در کرواسی ، نیروهای هندی قبل از شروع آموزش قرنطینه اجباری را انجام می دهند.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید