به نقل از ایسنا سردار کیوان ظهیری افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شاهدشهر با اقدامات اطلاعاتی از دپوی تعداد زیادی دستگاه ماینر در سوله ای در این شهر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی در بازید از این سوله۴۶۰ دستگاه ماینر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: در بررسی های میدانی مشخص شد افرادی در این محل قصد نصب و راه اندازی این دستگاه ها با اتصال به شبکه اینترنت را داشته اند که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ظهیری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: ارزش این اقلام توسط کارشناسان مربوطه حدود ۲۳ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

 

فیلم سینمایی «نگهبانانی از دیرباز / The Old Guard‎» به کارگردانی جینا پرینس-بایدوود و نویسندگی گرگ راکا محصول سال 2020 است. یک گروه چهار نفره از جنگجویان ورزیده و نامیرا به رهبری جنگجویی به نام اندی (اندروماش) سده‌ها برای محافظت از مردم رنج دیده در دنیا مبارزه کرده‌اند. یک تبهکار با فریب یک مامور سابق آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) از کمک او برای یافتن این جنگجویان بهره می‌گیرد تا به سر جاودانگی آنان پی ببرد.

 

در همین حین، نیل با بازی کیکی لین، به عنوان جنگجویی تازه به گروه اندی می‌پیوندد. تقابل جنگجویان و افراد تبهکار و سودجو داستان را پیش می‌برد. شارلیز ترون، ماتیاس اسخونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی و چیویتل اجیوفور در این فیلم مقابل دوربین تامی ریکر و بری آکروید بازی کردند. هائوشکا و داستین اوهالورن موسیقی متن این فیلم را ساختند و تریلین اِی. شراپشیر این اثر را تدوین کرد. پشت صحنه این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

 

فیلم سینمایی «یک مکان ساکت: بخش 2 / A Quiet Place: Part II» به کارگردانی جان کرازینسکی محصول سال 2020 است. خانواده ابوت پس از ماجراهای وحشتناک داخل خانه، حالا باید با وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در سکوت برای بقا بجنگند.

 

آنان پا به دنیای ناشناخته‌ها می‌گذارند و خیلی زود می‌فهمند موجوداتی که با صوت شکار خود را می‌یابند، تنها تهدید پیش رویشان نیستند. امیلی بلانت، کیلین مورفی، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، جایمن هانسو و جان کرازینسکی در این فیلم مقابل دوربین پالی مورگان بازی کردند. مارکو بلترامی موسیقی متن این فیلم را ساخت و مایکل پی. شاور این اثر را تدوین کرد. پشت صحنه این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

 

به‌دنبال پیگیری‌ها و هماهنگی‌های قبلی صورت گرفته از سوی رئیس مجمع نمایندگان استان، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با استقبال جمعی از مسئولان استانی و شهری وارد فرودگاه اردبیل شد.

 

بازدید از بازار تاریخی و محلات 13 گانه اردبیل از جمله برنامه های سفر معاون وزیر است.

در این بازدید رسیدگی به مشکلات مربوطه و نیز حل آنان در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در طول سفر انجام یافته است.

 

علی نیکزاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک‌روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به اردبیل، اظهار کرد: با هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته برای نوسازی بازار و بازآفرینی بخشی از بافت فرسوده محلات ۱۳گانه اردبیل، بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

 

وی افزود: طبق دعوتی که از مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به‌عمل آوردیم، با همراهی نمایندگان محترم اردبیل، نیر، نمین و سرعین برای بازدید از بازار قیصریه اردبیل و برخی از محلات ۱۳گانه فردا در اردبیل حاضر خواهیم شد.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری انجام داده‌ایم، برای بهسازی، نوسازی و بازآفرینی بخش‌های فرسوده بازار سنتی اردبیل ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت که اداره کل میراث فرهنگی استان متولی این پروژه خواهد بود.

 

نیکزاد با اشاره به لزوم تسریع فرآیند و توجه بیشتر به بازآفرینی در بافت‌های فرسوده و محلات ۱۳گانه اردبیل، بیان کرد: در سفر و بازدید مردادماه امسال از محلات عدالت‌آباد و ایران‌آباد، در کمتر از ۱۵ روز چک تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی مصوبه این سفر جهت احداث مجموعه‌ ورزشی و زیرسازی آسفالت صادر شد.

 

وی گفت:‌ در بازدید فردا نیز برای بازآفرینی در محلات ۱۳گانه، سه پروژه ۲ میلیاردتومانی در نظر گرفته‌ایم که مصوب خواهد شد و قطعاً با هماهنگی و پیگیری‌هایی که صورت داده‌ایم، در آینده نزدیک پروژه‌های بیشتری در این مناطق تعریف و برای تخصیص بودجه ملی آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

 

گفتنی است، این سفر صبح پنج‌شنبه با ورود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مرکز استان و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به اردبیل آغاز خواهد شد و بازدید از بازار قیصریه اردبیل، محلات ۱۳گانه و نشست بررسی مصوبات از برنامه‌های سفر خواهند بود.

 

ارژنگ عزیزی روز سه‌شنبه در بازدید از طرح های در حال اجرا در ناحیه صنعتی رضی افزود: اولین طرح در این ناحیه صنعتی طرح تولیدی رنگ و رزین بنام شرکت آرکا می باشد که سرمایه‌ گذاری فاز اول آن برای تولید رزین با ظرفیت سالانه ۳ هزار تن به نرخ روز حداقل ۱۵ میلیارد تومان است.


وی اظهار کرد: مبلغ چهار میلیارد تومان تسهیلات از این میزان از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.
عزیزی با بیان اینکه این واحد به صورت رسمی در دهه فجر افتتاح می شود ،افزود: تولید آزمایشی فاز اول این واحد شروع شده و اولین محصول آن به ازمیر کشور ترکیه صادر شده است.


وی گفت: طرح دوم این ناحیه صنعتی واحد تولید صفحات کابینت از ام دی اف با ظرفیت سالانه ۲ میلیون مترمکعب است که ۱۵ میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.
وی افزود: از مبلغ کل سرمایه گذاری شده سه میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده و پیش بینی می شود تا آخر امسال به بهره برداری برسد.


عزیزی گفت: این طرح نیز به صورت آزمایشی شروع به تولید کرده و نمونه محصول آن نیز به شهرهای سلیمانیه و بغداد پایتخت عراق صادر شده است .
وی بیان کرد: در حال حاضر این واحد تولیدی با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز در سه شیفت کاری ۱۵۰ نفر اشتغالزایی دارد و صادرات سالانه آن به ۲ میلیون دلار می رسد.