“این یک اختلال فنی بود ، نه یک حمله سایبری ، اما تأثیر آن بر تجارت و مردم استرالیا یکسان بود.  این مسئله وابستگی ما به ارائه دهندگان خدمات خارجی را زیر سال می برد “.

“استرالیا از بزرگترین داده های امنیتی و امنیتی جهان برخوردار است و هزینه استفاده نکردن از آنها از نظر امنیت و ارزش اقتصادی سرسام آور است.”

شارژ کردن

دکتر کلاوس آکرمن از دانشگاه موناش ، که بخشی از تیمی بود که نقشه فشار جهانی اینترنت را برای تجزیه و تحلیل تنش های زیرساختی ایجاد کرد ، گفت که شرکت های محلی می توانند امور را به دست خود بگیرند.

وی گفت: “اگر در آینده از بروز مشکلاتی از این دست جلوگیری شود ، مشاغل باید مایل به سرمایه گذاری در راه اندازی سرورهای توزیع شده خود باشند تا سرعت پینگ را از مشتری به سرور دیگر کاهش دهند.”

“اگر پینگ بهتری داشته باشید ، به احتمال زیاد افراد می توانند در وب سایت شما بمانند و خرید کنند.”

از آنجا که تحویل توزیع شده برای عملیات اهمیت بیشتری پیدا کرد ، شرکت ها شروع به استفاده از CDN های متعدد به عنوان بیمه در برابر خسارت کردند.  اما این یک استراتژی گران قیمت است و تغییر وضعیت از یک CDN به دیگری در شرایط اضطراری ، حتی اگر از قبل آماده کرده باشید ، کار ساده ای نیست.  ممکن است به یک پیکربندی دستی نیاز داشته باشید که خطرات خاص خود را به همراه داشته باشد ، خصوصاً اگر مطمئن نیستید چه مدت می تواند قطع شود.

آدام کسار ، بنیانگذار CDN استرالیایی Peakhour.io ، گفت که پس از تجزیه و تحلیل او معتقد است که Fastly بدون آزمایش کافی یک تغییر در پیکربندی جهانی ایجاد کرده است.  شاید جای تعجب نداشته باشد ، او پیشنهاد می کند که انعقاد قرارداد پشتیبان با یک تامین کننده دوم ، مانند پوشش در برابر اختلالات آینده ، ارزش تلاش را دارد.

“یک تغییر ساده DNS ترافیک شما را هدایت می کند.  تمام برنامه های Peakhour براساس استفاده استوار است ، بنابراین تامین کننده دوم ضربه مالی بزرگی نخواهد بود “.

هر جمعه اخبار و بررسی های مربوط به فناوری ، اسباب بازی ها و بازی ها را در خبرنامه فناوری ما دریافت کنید.  اینجا ثبت نام کنید.