در اوایل سال 2013 ، سه سال پس از مرگ غیرمنتظره همسرش ، شانل رینولدز به کسانی که اوراق قرضه مهمترین اهمیت را نادیده گرفتند هشدار داد.

وی وب سایتی ایجاد کرده بود تا به مردم کمک کند از سختی ای که پس از مرگ وی در آن قرار داشت اجتناب کنند.  وصیت نامه وی یک مجری داشت ، اما هیچ امضائی نداشت ، و او از رمزهای عبور وی اطلاع چندانی نداشت.  به نظر می رسد بوروکراسی ناشی از آن او را خفه کرده است.

پیام او به دیگران که ممکن است ندانند چه کسی در وصیت نامه خود به عنوان سرپرست کودک یا ناظر بر املاک خود بنویسند این بود: “اگر در مشکلی به سر می برید ، از چه کسی نام ببرید ، به آنجا بروید و روابط خانوادگی و دوستانه خود را محکم کنید.  دوستان بهتری پیدا کنید  دوست بهتری باشید.  این همه است.  این یعنی همه چیز.  ”

همانطور که طی ماههای گذشته بسیاری از ما به نور برخورد کرده ایم ، من مرتباً به درخواست او بر می گشتم.  آمریکایی هایی که خوش شانس بودند که شغل خود را حفظ کنند ، در سال گذشته بیش از دهه ها پس انداز کرده اند.  بنابراین منطقی به نظر می رسد – حتی فوری – ترسیم بهترین راه برای سرمایه گذاری در روابط خود با افراد دیگر.

هفته گذشته ، هنگامی که ما در حال بحث در مورد پول ذخیره بودیم که بسیاری از مردم می خواهند خیلی سریع هزینه کنند ، من بر روی آن تمرکز کردم

چی – بودجه و تجربه اضطراری بزرگتر و بهتر ، نه چیزها.  این هفته از افرادی که زندگی حرفه ای خود را صرف تفکر در مورد روابط می کنند خواستم که به آنها رجوع کنند

سازمان بهداشت جهانی.

به رغم تمام کمبودهای سازمانی رینولدز ، او در دوستی کوتاهی نکرد.  هنگامی که شوهرش ، خوزه هرناندو ، در سال 2009 پس از برخورد هنگام سوار شدن با دوچرخه خود در بیمارستان نزدیک به مرگ بود ، مردم به طرف او دویدند.  وی گفت: “من در یک کشتی در حال غرق شدن بودم ، چندین مشعل خود را شلیک کردم و امیدوارم که آنها بیایند و مرا پیدا کنند.”  “و آنها این کار را کردند.”

به هر قیمتی نمی توانید آن نوع پشتیبانی را بخرید.  اما می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید.  دیوید وایت ، شاعر و راهنمای تور ، در کتاب خود ، تسلیت: تسلی ، تسویه ، تغذیه و ملزومات کلمات روزمره ، خاطرنشان می کند که سنگ برجسته ترین دوستی “امتیاز بودن است

مشاهده گردید توسط یک نفر و امتیاز برابر یک نگاه اجمالی به ذات دیگری.

شهادت دادن از طریق زوم دشوار است.  وایت این هفته از خانه اش در جزیره واید در واشنگتن به من گفت: “من در حال برنامه ریزی و برنامه ریزی برای دیدن همه دوستانم در انگلیس و اروپا هستم.”

این برای او یا هر کس دیگری که سعی در خطوط هوایی کمیاب دارد را ارزان نخواهد کرد.  اما به نوعی ترمیم کننده است که همیشه نمی توانیم آن را درک کنیم.  وی گفت: “شما می توانید از طریق یک دوست بسیار خوب نسخه بزرگتری از خود را ببینید.”  “آنها با شما دوست شدند زیرا آنها چیزی بیش از آنچه شما هر روز می بینید دیدند.”

اریکا وودلند ، یک مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز و یکی از بنیانگذاران شبکه ملی Queer & Trans Therapists of Color Color ، از مردم خواست به یاد داشته باشند که چگونه حلقه های گسترده افراد متصل به هم در طی 15 ماه گذشته گرد هم آمده اند.  شبکه های کمک متقابل برای تهیه غذا و کمک در محله های سراسر کشور پدید آمده اند.

شاید شما به آن نیازی نداشته باشید ، از شبکه ها اطلاعی نداشته باشید یا به هر دلیلی گروه خود را ارائه یا نتوانسته اید ایجاد کنید.  اما برای دیگران ، آنها ضروری بودند.

وولاند گفت: “ما انتظار نداریم که افراد خارج از جامعه ما از ما مراقبت کنند.”  “روشی برای مراقبت وجود دارد که برای جوامع ما جدید نیست ، اما به لطف چالش های متقاطع سال 2020 بیشتر در هم تنیده شده است.”

این سازمان ها نه تنها به این دلیل که اصول مراقبت و تغذیه را تسهیل می کنند نمونه هستند.  آنها همچنین به افراد کمک می کنند تا از سیستم های گیج کننده مانند اداره های بیکاری متراکم دولت استفاده کنند.

و این متقابل است که می تواند باعث شود تمام پولی که در محیط دوست یا خانواده خود خرج می کنید احساس یک کار خیرخواهانه ناشایست نداشته باشد.  درعوض ، این بیشتر شبیه یک عمل متقابل است – یا سرمایه گذاری در مراقبت های آینده شما.  من این موضوع را از نزدیک در هنگام دریافت غم و اندوهم امسال یاد گرفتم ، وقتی اعضای کنیسه من مرتباً برای تغذیه خانواده و من حاضر می شدند.

روش های مختلفی برای عملی کردن همه این موارد وجود دارد.  اگر می خواهید باند را در جایی دور جمع کنید ، چون وایت با دوستانش در اروپا است ، اگر بیش از حد خسته شده اید می توانید هزینه یک خانه مشترک را برای اجاره پرداخت کنید.

الیزابت دون ، نویسنده مشترک مایکل نورتون از کتاب Happy Money: Science of Happier Suction و دانشمند ارشد شرکتی به نام Happy Money ، یک پیچ و تاب دقیق تر را مطرح کرد: اگر می خواهید با یک دوست دیرباز گم شوید که پول کمتری دارد ، ارتباط برقرار کنید از طرف شما ، فقط به این شخص بگویید که برای بازدید از هواپیما سوار می شوید.  این نوع سرمایه گذاری اجتماعی در دیگران است که تحقیقات Dun نشان می دهد با رضایت خود شما نتیجه می دهد.

در طی همه گیری ، رینولدز ، که در سیاتل زندگی می کند ، هزینه وکالت را برای کمک به بستگان یکی از دوستان درگذشته خود از مینیاپولیس پرداخت که پس از مرگ وی سعی در یافتن راه خود در مراحل قانونی داشتند.  وی گفت: “گذراندن وصیت نامه درست مانند گشت و گذار در کشوری است که آنها به زبانی صحبت می کنند که شما حتی قبلاً هرگز نشنیده اید.”

با این حال ، داشتن پول برای پرداخت به دوستان کمک نمی کند.  در سالهای پس از مرگ همسرش ، رینولدز به راحتی روزهای تولد و سالگرد مرگ را که مردم جشن می گرفتند به یاد می آورد – یا او وقتی به آنها فکر می کرد تمایل بیشتری به پیام کوتاه داشت.

ولاند ، مددکار اجتماعی که شبکه درمانی را اداره می کند ، می گوید: “یک نسخه از این موارد این است که:” من چیزهای بیشتری دارم ، بنابراین می خواهم بیشتر هزینه کنم تا از افرادی که دوستشان دارم مراقبت کنم.  “من همچنین فکر می کنم که صرف پول تقریباً آسان تر از صرف وقت است که می گوید” من به شما اولویت می دهم و می خواهم از نزدیک شما را بشناسم. ”

در میان زوجین دارای فرزند ، وقت در طول این 15 ماه اغلب مشکل خود آنها بود.  حتی اگر وقت سفر برای کار خود را بدست آورید ، ممکن است در خانه ای با دو بزرگسال ، کارگر و کودک که نیاز به هرگونه نظارت دارند ، گیر کرده باشید.  شاید این شکلی از زمان با کیفیت باشد ، اما شاید دقیقاً همان چیزی نباشد که برای تمدید یا تقویت روابط عاشقانه خود نیاز دارید.

به افرادی که برای تأمین امنیت آنها تلاش می کنند ، اوا رودسکی فرصتی ضد شهودی ارائه می دهد: به همان اندازه که وقت خود را با هم می گذرانید ، مراقب باشید که وقت خود را جدا از هم بگذرانید.  رودسکی ، نویسنده کتاب «بازی جوانمردانه: یک راه حل برای تغییر بازی وقتی بیش از حد لازم است (و زندگی بیشتری باید انجام شود)» ، آموخته شده از نظرسنجی بر روی 1000 نفر از اعضای جامعه ای که وی پیرامون کارهای خود ساخته است.

بسیاری از افراد در طی همه گیری تغییر کرده اند.  شاید شریک زندگی شما راههایی دارد که شما حتی آنها را تشخیص نداده اید.  بنابراین ارائه وقت – و بودجه – برای کاری که این شخص می خواهد انجام دهد ، خدمات شخصی خودش است.

رودسکی در مصاحبه اخیر خود گفت: “اجازه غیرقابل دسترسی بودن برای یکدیگر سرمایه گذاری است که آنها برای یکدیگر دارند.”  حالا او و همسرش آخر هفته برای خودشان مانده اند.  او یک شنبه این هفته دارد.

در این سال ، رینولدز نامزد شد ، که دور جدیدی از سرمایه گذاری در جعل اوراق قرضه را آغاز کرد ، از جمله برنامه ریزی برای خرید خانه با هدف آن.

وی با توجه به تجربه خود در سال 2009 ، توصیه های شخصی خود را اتخاذ کرد تا اطمینان حاصل کند که برخی از مهمترین مسائل زندگی می توانند ادامه پیدا کنند ، حتی اگر بدترین اتفاق برای شوهر بعدی او رخ دهد.

وی گفت: “من گفتم – به نوعی امیدوارم که او خوش تیپ و دوست داشتنی باشد – که اگر قبل از پرداخت وام مسکن درگذشت ، من به او احتیاج داشتم که بیمه زندگی خود را برای پوشش سهم خود افزایش دهد.”  و او گفت: “خوب.”  شگفت انگیز بود.  ”