این صدای گوش های انتظار و دیدن چشمان دردناک بود ، یکی از بهترین ساختمان های لیگ ملی هاکی ، پر از لبه ، و یک بازی هاکی چنان فریبنده که آرزو می کرد هرگز به پایان نرسد.

در مقابل جمعیت عظیم در T-Mobile Arena در ساحل وگاس ، شوالیه های طلایی وگاس کل شب بر کلرادو سلطه داشتند.  اما باز هم ، آنها در دوره سوم به دو گل با تأخیر 45 ثانیه ای احتیاج داشتند تا دوباره به این سری 2 دور برگردند ، Avs را در یک بازی عالی 3 شکست دهند ، در یک جو بازی کنند که تماشای تلویزیون مانند آن باحال است و حضور داشته باشد.

نیک هولدن ، مدافع وگاس که هنگام شلیک به تور بهمن که مکس پاشیورتی در یک بازی فوق العاده سرگرم کننده 3 -2 خانه را برنده کرد ، نمی توانست چیزی بشنود ، گفت: “احتمالاً خنک تر بود. .  “برای اینکه طرفداران کامل – یا ظرفیت کامل ، برای ما – در تمام طول سال نداشته باشد ، ساختمان پر سر و صدا و پرانرژی بود.  ما در دوره سوم آن دو گل سریع را به ثمر رساندیم و فکر نمی کنم من در ساختمان قدرتمندتری بازی کردم.

“طرفداران ما می دانند که چگونه آن را بیاورند.  امروز آوردند.  ”

مونترال ، نشویل و وگاس.

اگر قصد سفر با تیم مورد علاقه خود را دارید ، این سه مکان برای شروع است ، بدون ترتیب خاص.

این فضا را با این واقعیت ترکیب کنید که ما چقدر از انرژی یک خانه کامل برای یک بازی بی بهره بودیم ، و شما بازی 3 را داشتید که – سرانجام – همانطور که یک بازی مهم از مرحله پلی آف باید بازی کند ، NHL و صدا.

Pacioretty گفت: “بسیار سرگرم کننده است که در مقابل هواداران بازی کنیم – به خصوص در مقابل هواداران ما.”  “ما خیلی اوقات درمورد اینکه چگونه آنها می توانند به ما کمک کنند بازی را تحویل بگیریم صحبت کردیم و آنها تا آخر با ما ماندند.  این مکان برقی بود ، شاید من می توانستم آن را از بالا ، در جایگاه ها ، در تلویزیون احساس کنم.  این بهترین مکان برای بازی است – به خصوص در مرحله پلی آف.  ”

جدول رده بندی می گوید بهمن و شوالیه های طلایی دو تیم برتر لیگ ملی هاکی در این فصل هستند.  حالا ، Tampa Bay Lightning می تواند یک یا دو نکته در این باره بگوید ، اما وقتی صحبت از هاکی آتشین می شود ، حتی قهرمانان جام استنلی هم هیچ ارتباطی با این مجموعه ندارند.

در بازی 3 ، که به یک مارک خوش طعم از هاکی باز تبدیل شده است ، تمام مدت با سرعت ناخوشایند بازی می شود ، وگاس از کلورادو 42-20 پیش است ، اما برای تأمین این پیروزی پس انداز فصل نیاز به بازگشت دیرهنگام دارد.

میکو رانتانن در دوره سوم 5:04 گل زد تا کلرادو برتری باورنکردنی 2-1 را بدست آورد زیرا وگاس دروازه بان فیلیپ گروباوئر را روی دروازه قرار داد و در 40 دقیقه اول 24:12 از بهمن پیشی گرفت.

تقریباً هیچ کس نتوانست جلوی دروازه گروبائر گل بزند ، بنابراین جاناتان مارکز یکی را در پشت دروازه بان دروازه بان قرار داد تا بازی با نتیجه 5:18 به تساوی برسد.  سپس هولدن از نقطه شیفت بعدی ضربه زد و Pacioretty شوت محکم خود را به سمت یخ دفع کرد و از Grubauer عبور کرد تا چه برنده شود.

این نمونه کاملی از یک بازیکن نقش آفرین مانند هولدن بود ، که بیشتر فصل را در مطبوعات می پوشید و لباس خود را می پوشید تا بازی مورد نیاز خود را برای پیروزی در باشگاهش انتخاب کند.  و اگر درباره هولدن ، یک جوان 34 ساله لاغر اهل سنت آلبرتا ، آلبرتا اطلاعات زیادی ندارید ، نگران نباشید.

او در اتاق شوالیه های طلایی بسیار ارزشمند است.

پاچیورتی تأیید کرد: “نیک هولدن برای این تیم جهان است.”  “آنها یک دست قوی به او دادند ، او مدت طولانی بازی نکرد و هر روز که وارد می شد لبخندی بر لب داشت.  او وقتی در جفت برتر بود یا در ترکیب نبود ، متفاوت عمل نمی کرد.  این نگرش مسری است.

“من فکر می کنم او بهترین هاکی را که در اینجا بازی کرده بازی می کند.  او نقش بسیار عظیم و بزرگی در موفقیت ما داشت.  ”

در همین حال ، بهمن چندان علاقه ای به نقشه نداشت.  آنها با افتادن در این بازی از بازی خارج شدند و این جارد بدنار ، سرمربی بود که به ما یادآوری کرد شوالیه های طلایی نیز در پایان بازی 2 سلطه دارند

“اکنون خیلی طولانی شده است.  بدنار در مورد بازی گفت خیلی طولانی است.  “ما می توانیم بازی را به 100 روش مختلف کالبدشکافی کنیم.  این اتلاف وقت است. 

“این ویدئو دروغ نیست.  آنها از ابتدا تا انتها رقابت بیشتری داشتند و در بازی هاکی پیروز شدند.  این اصلاح است: مطمئن شوید که از حریف خود پیشی می گیرید و اجرا می کنید.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.  چون نزدیک نبود.  ”

هر بازی از مرحله پلی آف جام استنلی را بدون کسوف زندگی کنید.  بعلاوه در مسابقات پیش NHL ، آژانس رایگان ، Blue Jays & MLB ، مسابقات پلی آف آف NBA و موارد دیگر شرکت کنید.

کلرادو یک گل از خط چهارم و یک نشانگر دیگر برای یک بازی قدرتمند توسط تک تیرانداز رانتان دریافت کرد.  به طور کلی ، بازیکنان برتر وگاس نسبت به کلرادو عملکرد بهتری داشتند ، واقعیت دیگری که از نظر بدنار دور نماند.

“من آنجا (رهبری) شروع می کنم.  پیش بروید و تعداد نفرات برتر ما را امشب بررسی کنید و ببینید آنها در مقایسه با بازیکنان برتر خود چه کاری انجام داده اند.  نزدیک نیست  سخت کوشی که در حال حاضر داریم فیلیپ گروبائر است. ”  “هیچ چیز اهانت آمیز تمام شب اتفاق نمی افتد.  صفر  آیا شما همان را ترک خواهید کرد؟  نه  ما پس از به ثمر رساندن یک گل زندگی کمی داشتیم و سپس باز هم شکست های بیشتری داشتیم.

“وقتی در چنین مقیاسی بازی می کنید ، به پسران برتر خود نیاز دارید که پسران برتر باشند.  به همین دلیل آنها اینجا هستند.  ”

مردم این سریال شروع به جوشیدن می کند.

بازی 4 خانم را یکشنبه شب با مسئولیت خودتان از دست بدهید.