ممکن است انبوهی از گلوله های گوزن در وسط مسیر جنگلی دید ناخواسته ای برای گردشگران در نیوفاندلند باشد ، اما برای ماکایلا سوئین این گلوله ها طلای قهوه ای هستند.

سوین دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی از دانشگاه مموریال است.  او مطالعه می کند که چگونه گوزن های دریایی بر محیط زیست جنگل محلی تأثیر می گذارد و یکی از بزرگترین تأثیرات آن به صورت پوچ است.

از آنجا که موشهای بومی جزیره نیستند ، هر جنبه ای از حضور آنها می تواند بر شبکه پیچیده اتصالات سازنده اکوسیستم جنگل تأثیر بگذارد.

اما وقتی سوین درباره تحقیقات خود به دیگران می گوید ، یک جنبه وجود دارد که آنها تمرکز می کنند.

سوین گفت: “تحقیقات من جامع است ، من روشهای مختلفی دارم ، چیزهای مختلفی را بررسی می کنم ، اما وقتی می گویم” مدفوع “، همه اینها همه می شنوند.”

او با خنده گفت: “این در مورد خانواده من همینطور است ، مثل اینکه ، اوه ، شما در حال تحصیل ماس هستید ، شما دختری هستید که مورچه است! بنابراین من حدس می زنم اکنون من هستم”.

از نظر سوین ، موضوعی که مردم را به لبخند می اندازد ، زمینه تحقیقات جدی است ، از جمله اینکه گونه ای که کمی بیش از یک قرن پیش معرفی شده است ، بر خانه جدید او تأثیر می گذارد.

بر روی فیلم بالا کلیک کنید تا با یک دانشمند جوان که از آلوده شدن دست خود نمی ترسد در جنگل قدم بزنید.