مردم از طلوع خورشید در 7 ژوئن 2021 در سنگاپور عکس می گیرند.  (عکس: NurPhoto از طریق گتی ایماژ)

سنگاپور – وزارت بهداشت (وزارت بهداشت) روز دوشنبه (7 ژوئن) 14 مورد جدید COVID-19 در سنگاپور را تأیید کرد که منجر به 62210 مورد در این کشور شد.

پنج مورد از آنها موارد محلی در جامعه است که همگی مربوط به عفونت های قبلی بوده و قرنطینه شده اند.  نه مورد دیگر وارداتی است.

روز دوشنبه چهل و سومین روز متوالی موارد محلی گزارش شده است.

این داستان بعداً به روز خواهد شد.

99٪ موارد بهبود یافته ، 2 مورد در بخش مراقبت های ویژه

با 22 بیمار دیگر که روز یکشنبه از بیمارستانها یا مراکز انزوای جامعه مرخص شده اند ، 61،635 مورد – یا 99.1٪ از کل – به طور کامل از عفونت بهبود یافته اند.

بیشتر 207 مورد بستری در بیمارستان پایدار یا در حال بهبود هستند ، در حالی که دو مورد از آنها در بخش مراقبت های ویژه در وضعیت بحرانی قرار دارند.

در مجموع 321 بیمار – با علائم خفیف یا از نظر بالینی خوب هستند ، اما هنوز آزمایش آنها مثبت است – در مراکز عمومی جدا و مراقبت شدند.

علاوه بر 33 بیمار که در اثر عوارض COVID-19 فوت کردند ، مشخص شد که 15 نفر دیگر که از نظر ویروس مثبت بودند ، به دلایل غیرمرتبطی فوت کرده اند ، از جمله سه نفر که مرگ آنها به دلیل حمله قلبی و دیگران بوده است. چهار نفر که مرگ آنها به دلیل بیماری کرونر قلب.

در میان 168 مورد تأیید شده گزارش شده از 31 مه تا 6 ژوئن ، 59 مورد آزمایش آزمایش مثبت انجام شده ، 79 مورد منفی و 30 نتیجه آزمایش سرولوژی در انتظار بوده است.

نخست وزیر لی هسین لون در دوشنبه گذشته در یک سخنرانی تلویزیونی ملی گفت که در صورت ادامه بهبود وضعیت همه گیری و کاهش تعداد موارد در جامعه ، دولت باید بتواند محدودیت های مدیریت ایمن COVID-19 را پس از 13 ژوئن کاهش دهد. علاوه بر این

در حال حرکت به روز باشید: به کانال تلگرام یاهو سنگاپور بپیوندید http://t.me/YahooSingapore

داستان های بیشتر در سنگاپور:

واکسن Sinovac COVID برای استفاده در سنگاپور تایید شده است: MOH

در صورت سقوط بیشتر موارد در جامعه ، ممکن است از محدودیت های COVID پس از 13 ژوئن جلوگیری کنید: لی هسیان لونگ

سنگاپور آزمایش های DIY COVID-19 را بدون نسخه در دسترس ساکنان قرار می دهد

COVID-19: رزرو واکسیناسیون برای دانشجویان سنگاپوری از اول ژوئن آغاز می شود