دالاس (AP) – بهبودی شرکت هواپیمایی از بیماری همه گیر یک مرحله مهم را پشت سر گذاشته است زیرا بیش از 2 میلیون نفر در جمعه جمعه برای اولین بار از اوایل مارس 2020 از طریق ایست های بازرسی امنیتی در فرودگاه های ایالات متحده عبور کردند.

اداره امنیت حمل و نقل روز شنبه گفت 2.03 میلیون مسافر روز جمعه در ایستگاه های بازرسی فرودگاه بررسی شدند.  برای اولین بار در 15 ماه گذشته ، تعداد بررسی های امنیتی از 2 میلیون در یک روز عبور کرد.

رزرو هواپیما از حدود فوریه در حال افزایش است زیرا بیشتر آمریکایی ها علیه COVID-19 واکسینه شده اند و – حداقل در داخل ایالات متحده – محدودیت های سفر مانند قرنطینه های اجباری کاهش یافته است.

بازیابی کامل نیست.  جمعیت روز جمعه در مقایسه با روز مشابه در سال 2019 فقط 74 درصد از حجم را تشکیل می دهد. با توجه به TSA ، 2.03 میلیون نفر 1.5 میلیون مسافر بیشتر از روز مشابه سال گذشته است.

علامت 2 میلیون نقطه عطفی برای صنعت گردشگری است که تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است.  روزهایی در آوریل سال 2020 وجود داشت که کمتر از 100000 نفر سوار هواپیما در ایالات متحده شدند و مدیر عامل شرکت بوئینگ پیش بینی کرد که حداقل یک شرکت هواپیمایی بزرگ آمریکایی ورشکسته خواهد شد.

بیشتر شرکت های هواپیمایی هنوز ضرر می کنند.  Southwest به لطف سهم 64 میلیارد دلاری خود در کمک های فدرال برای یک بیماری همه گیر صنعت ، سود ناچیزی در سه ماهه اول به دست آورد و انتظار می رود در اواخر سال جاری دیگران نیز از این روش پیروی کنند.

ترس از کار در مقیاس بزرگ افزایش یافته است.  شرکت هواپیمایی یونایتد که در پاییز گذشته 7 میلیارد دلار ضرر کرد و تهدید به اخراج 13000 کارگر کرد ، این هفته به کارمندان گفت که حتی وقتی پول فدرال در ماه اکتبر تمام شود شغل آنها امن است

این به این دلیل است که شرکت های هواپیمایی مانند یونایتد نسبت به صرفه جویی در فصل اوج تعطیلات تابستانی خوش بین هستند.  خطوط هوایی می گویند ، سفرهای بین المللی و مأموریت ها هنوز به شدت افسرده هستند ، اما سفرهای داخلی اوقات فراغت تقریباً به سطح قبل از همه گیری باز می گردد.

شرکت های هواپیمایی در حال استخدام کارمندان از مرخصی داوطلبانه هستند و قصد دارند اواخر امسال تعداد کمی خلبان و سایر کارگران را استخدام کنند.

اپراتورهای هتل می گویند با افزایش واکسیناسیون ، رزرواسیون نیز بهبود یافته است.

مایک گاتریگ ، معاون ارشد رئیس شرکت هیلتون ، گفت که هتل های این شرکت در آخر هفته روز یادبود 93 درصد پر شده است.  وی گفت این شرکت در مورد سفرهای اوقات فراغت تابستان و استخدام سفرهای تجاری “بسیار خوش بینانه” است.

گاتریگ گفت: “توزیع واکسن ، کاهش محدودیت های سفر ، اعتماد مصرف کننده – همه اینها منجر به اشتغال و بهبود تجارت ما می شود.”

قبل از همه گیری ، TSA به طور متوسط ​​2 تا 2.5 میلیون مسافر در روز بررسی می کرد.  کمترین میزان غربالگری در هنگام شیوع همه گیر در 13 آوریل سال 2020 بود ، زمانی که فقط 87534 نفر در ایستگاه های بازرسی امنیتی فرودگاه غربالگری شدند.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

از اواسط ماه گذشته ، متوسط ​​حجم روزانه پیش بینی های TSA تقریباً 65٪ از سطح قبل از همه گیری بود.

با نزدیک شدن به فصل سفرهای تابستانی ، TSA به مسافران توصیه می کند تا زمان کافی برای ورود به فرودگاه را داشته باشند تا با افزایش زمان ورود ، مطابقت داشته باشند ، زیرا انتظار می رود که آنها به حجم مسافران نزدیک شوند و در برخی موارد از سطح قبل از همه گیری در برخی از فرودگاه ها فراتر روند.