رئیس فدراسیون معلمان آمریکا روز پنجشنبه خواستار بازگشت کامل به یادگیری های شخصی در پاییز شد و گفت اتحادیه “همه کاره” در بازگشت دانش آموزان به کلاس است.

در یادداشت های آماده دریافت شده از آسوشیتدپرس ، رندی وینگارتن می گوید وجود گسترده واکسن و تزریق جدید پول آموزش و پرورش فدرال موانع بسیاری را که مانع از افتتاح مدارس شده اند برطرف کرده است.

وینگارتن در اظهار نظری در یک آدرس در شبکه های اجتماعی گفت: “شرایط تغییر کرده است.”  “ما می توانیم و باید مدارس را در پاییز برای آموزش شخصی ، آموزش و پشتیبانی بازگشایی کنیم.  و آنها را باز نگه دارید.  به طور کامل و ایمن ، پنج روز در هفته.  “

اگر اتحادیه های محلی به درخواست وی توجه کنند ، این یک گام اساسی در تلاش برای بازگشایی مدارس تلقی می شود.  اتحادیه های معلمان به دلیل تأخیر در روند کار با درخواست اقدامات مختلف ایمنی متهم شده اند.  معلمان برخی مناطق تا زمان بروزرسانی سیستم های تهویه ، انجام آزمایشات ویروس و واکسیناسیون کلیه معلمان ، از بازگشت خودداری می کنند.

وینگارتن گفت: واکسن ها عامل تعیین کننده ای در دید وی برای بازگشایی در پاییز هستند.  در ماه مارس ، رئیس جمهور جو بایدن به ایالت ها دستور داد معلمان را در معرفی واکسن ها در اولویت قرار دهند ، و در پایان این ماه ، مقامات بهداشت فدرال گفتند که 80 درصد از کارگران مدارس اولین تجربه خود را دریافت کرده اند.

وینگارتن نوشت: “ترس از اینکه ویروس را به خانه برسانند ، از لحظه اصابت گلوله کاهش می یابد.”  وی در سخنان خود گفت که تحقیقات اتحادیه نشان می دهد که 89 درصد از 1.7 میلیون عضو آن کاملاً واکسینه شده اند یا می خواهند واکسینه شوند.

با این حال ، وینگارتن بازگشت سریع به نوع دانش آموزانی را که قبل از همه گیری شناخته شده اند ارائه نمی دهد.  وی نوشت: مدارس باید به ماسک ، فاصله اجتماعی ، پیگیری تماس و سایر اقدامات توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ادامه دهند.

وینگارتن می گوید: “این بدون خطر نیست.”  “اما ما می توانیم با تشویق مردم به دریافت واکسن و پیروی از دستورالعمل های CDC تهدید را برطرف کنیم.”

اتحادیه به 3 فوت فضای کلاس ادامه خواهد داد ، که CDC پس از 6 فوت کاهش آن در ماه مارس توصیه کرد.  وینگارتن گفت که مدارس باید در طول تابستان کار کنند تا “فضای کافی برای برگزاری کلاسهای کوچکتر در سال تحصیلی آینده پیدا کنند”.

بسته کمک 1.9 تریلیون دلاری که بایدن در ماه مارس امضا کرد شامل 123 میلیارد دلار برای کمک به مدارس برای بازگشایی و بهبودی از بیماری همه گیر است.  وینگارتن ، که از بایدن حمایت می کرد ، نوشت که دولت او “با علم ، حقیقت ، شفافیت و بله پول” با همه گیری مبارزه می کند.

“تا زمانی که ما به طور کامل به مدرسه برگردیم ، ایالات متحده کاملاً برنخواهد گشت.  و اتحادیه من کامل است. “

CDC از ماه فوریه گفته است که مدارس با تدابیر امنیتی خاص می توانند با خیال راحت بازگشایی شوند ، اما بسیاری از بزرگترین مناطق این کشور بیشتر یا کاملاً آنلاین هستند.  آخرین داده های فدرال نشان می دهد که در ماه مارس ، 54 درصد از مدارس ابتدایی و متوسطه ایالتی پنج روز در هفته شهریه شخصی به همه دانش آموزان ارائه می دهند.

حتی در مناطقی که دوباره بازگشایی شده اند ، بسیاری از دانشجویان ترجیح داده اند در خانه بمانند ، از جمله سهم نامتناسب دانشجویان سفیدپوست.  وینگارتن پیشنهاد می کند که مدارس کمیته ای از والدین و معلمان را برای رسیدگی به مسائل ایمنی تشکیل دهند.  وینگارتن گفت ، این ، همراه با ادامه اقدامات ایمنی ، به بهبودی در خانواده ها کمک می کند.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

اتحادیه همچنین در تلاش است 5 میلیون دلار تلاش کند تا در پاییز مجدداً افتتاح شود.  این گروه گفت که این امر معلمان ، خانواده ها و اجتماعات را مورد خطاب قرار خواهد داد تا بر ارزش بازگشت همه دانش آموزان به کلاس تأکید کنند.  یک اتحادیه محلی در پیتسبورگ قصد دارد در مورد اقدامات ایمنی مدارس از خانه به خانه صحبت کند.  سایر گروه های محلی به اجرای کلینیک های واکسیناسیون برای دانش آموزان و خانواده ها کمک می کنند.

وینگارتن می گوید: “وقتی می گویم همه در داخل هستیم ، همه در داخل هستیم.”