تورنتو – یک مطالعه جدید از دانشگاه جورج واشنگتن نشان می دهد که پشتیبانی آنلاین اولیه از گروه افراطی Boogaloos ، همچنین به عنوان Boogaloo Boys یا “Bois” شناخته می شود ، با وجود تفاوت های آشکار در ایدئولوژی ، موقعیت و مکان ، از یک مدل ریاضی مشابه با دولت اسلامی پیروی می کند. فرهنگ.

بوگالوس ، یکی از گروههای درگیر در حمله ژانویه 2021 به کپیتول آمریکا ، یک جنبش قانونی تسلیحاتی قانونی است که خواهان جنگ داخلی دوم در آمریکا است و اغلب به جنبشهای ناسیونالیست راست افراطی و سفید پیوست.

این مطالعه که هفته گذشته در ژورنال Scientific Reports منتشر شد ، رشد جنبش Boogaloo را که اساساً در ایالات متحده مستقر است ، با پشتیبانی آنلاین از داعش ، یک گروه تروریستی مستقر در خاورمیانه مقایسه می کند.

این مطالعه تأکید می کند که هدف از این مطالعه ارائه “تحلیل فلسفی ، روانشناختی ، اقتصادی یا سیاسی-اجتماعی از چنین حرکاتی” نیست ، بلکه هدف آن توضیح رشد آنلاین آنها با “مقایسه مدل ریاضی تجمیع با داده های تجربی” است.  “

این مطالعه گفت: “علیرغم تفاوت هایشان ، جنبش های افراطی می توانند پویایی کلی را در سطح سیستمیک داشته باشند” درک بهتر نحوه ظهور و رشد حرکات خشن آنلاین.  “

محققان داده های سیستم عامل های رسانه های اجتماعی عمومی مانند فیس بوک و VKontakte را جمع آوری کردند ، پست های گروه های پشتیبانی را با استفاده از هشتگ و کلمات کلیدی برای Boogaloos و ISIS جستجو کردند و یک شبکه محتوایی را که از جمع آوری کمک مالی گرفته تا اطلاعات عملیاتی در زمان واقعی است ، نقشه برداری کردند.

پس از تجزیه و تحلیل پشتیبانی آنلاین برای هر دو گروه ، این مطالعه نشان داد که توسعه هر دو حرکت از یک “معادله ریاضی تک موج” پیروی می کند.

محققان معادله موج ضربه ای خود را که در آن مقادیری برای احتمال جمع و اندازه استخر برای استخدام های آنلاین بالقوه وارد می کنند ، با یک معادله در فیزیک که مسیرهای مختلف اجسام مختلف را توضیح می دهد ، مقایسه کردند.

نیل جانسون ، نویسنده تحقیق ، در یک خبرنامه مطبوعاتی گفت: “این مطالعه به درک بهتر از ظهور جنبش های افراطی در ایالات متحده و سراسر جهان کمک می کند.”  “یافته های ما می تواند با شناسایی الگوهای پنهان مشترک در حرکات ظاهرا کاملاً نامرتبط ، همراه با شرح دقیق ریاضی از چگونگی پیشرفت آنها ، به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کمک کند تا رشد چنین گروه های افراطی را مختل کنند.”

به ویژه ، این مطالعه می گوید که نظریه ریاضی نشان می دهد که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند با فشار دادن “شیمی جمعی” جنبش های آنلاین ، رشد اشکال جدید افراط گرایی آنلاین را کاهش دهند.

جاناتان لوپو ، یکی از نویسندگان این مطالعه در بیانیه ای گفت: “یکی از جنبه های کلیدی که ما شناسایی کرده ایم ، چگونگی جمع شدن و ترکیب این گروه های افراط گرایانه در جوامع است ، کیفیتی که ما آنها را” شیمی جمعی “می نامیم.”  “علیرغم تفاوت های جامعه شناختی و عقیدتی در این گروه ها ، آنها در مورد شیمی مشترک جمعی مشابه در مورد نحوه توسعه جوامع مشترک هستند.  این دانش برای شناسایی راههای کاهش سرعت یا حتی جلوگیری از شکل گیری آنها در وهله اول کلیدی است.  “

این مطالعه نیاز به سیاست های خاص با هدف جلوگیری از رشد و حمایت از جنبش های افراطی را نشان می دهد.

این مطالعه گفت ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در تلاش برای کنترل رشد افراط گرایی آنلاین هستند ، زیرا آنها اغلب از ترکیبی از تعدیل محتوا استفاده می کنند و فعالانه کاربرانی را که پیام های شمارش را ارائه می دهند ، تبلیغ می کنند.

محققان به محدودیت های هر دو روش اشاره کرده و اظهار داشتند که برای مقابله با افراط گرایی آنلاین ، مانند تغییر الگوریتم هایی که محتوا را به کاربران شبکه های اجتماعی ارائه می دهند ، استراتژی های جدیدی لازم است ، اما همچنین ممکن است افراد بالقوه را به گروه های افراطی ترغیب کند.

در این مطالعه آمده است: “سیستم عامل ها از الگوریتم هایی استفاده می کنند تا توصیه هایی برای پیوستن به گروه ها از جمله گروه های افراطی در اختیار کاربران قرار دهند ، به شرطی که الگوریتم های پلتفرم پیش بینی کنند کاربران به چنین گروه هایی علاقه مند خواهند شد.”

هشدار محقق مبنی بر اینکه حرکات آنلاین می توانند “رشد و انطباق قابل ملاحظه ای سریع” را نشان دهند و استراتژی های فعلی – از جمله تعدیل محتوا و گاهی اوقات برنامه نویسی کامل گروه ها – از ضعف “بسیار قابل مشاهده بودن” برخوردار هستند و گاهی اوقات “تحریک و انرژی بخشیدن” افراط گرایان “.

این مطالعه همچنین می گوید ، هنگامی که افراط گرایان به راحتی اعضای خود و اعضای خود را به سیستم عامل های غیرمترقبه منتقل می کنند ، می توان از تلاش برای جلوگیری از افراط گرایی آنلاین جلوگیری کرد و بنابراین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باید “نقط chem منحنی” حرکات را با نقض “شیمی جمعی” خود متمرکز کنند. “مجمع آنها در جوامع.