یکی از بزرگترین نقاشیهای رامبراند ون راین کمی بزرگتر شده است.

ازدواج هنر و هوش مصنوعی به موزه آمستردام اجازه داد تا قسمتهایی از نماد دیده بان شبانه را بازسازی کند ، 70 سال پس از اتمام آن توسط رامبراند.

نوارهای چاپ شده اکنون در انتهای نقاشی سال 1642 در گالری افتخار موزه آویزان است.  علاوه بر این ، تمرکز خارج از مرکزی را که این استاد عصیان عصر طلایی ، رامبراند ، در ابتدا قصد داشت ، بازیابی می کند.

تاکو دیبیس مدیر موزه روز چهارشنبه به آسوشیتدپرس گفت: “او اکنون می تواند نفس بکشد.”

دو شخصیت اصلی تصویر شلوغ ، کاپیتان فرانس بانینک کوک و ستوان ویلم ون رویتنبرچ ، در مرکز تصویر بریده شده قرار دارند.  با اضافات دیجیتالی جدید – به ویژه نوار سمت چپ تصویر ، که دو مرد را نشان می دهد و به وضوح پسری را نشان می دهد که از بالای نرده استفاده می کند – چهره های اصلی در واقع به سمت راست حرکت می کنند.

دیبیتس گفت: “این واقعاً پویایی دیگری به تصویر می بخشد.”  “و آنچه او به ما آموخت این است که رامبراند هرگز آنچه را که انتظار دارید انجام نمی دهد.”

این موزه همیشه می دانسته است که نقاشی اصلی ، پردازش نشده ، بزرگتر است ، بخشی از آن به لطف یک نسخه بسیار کوچکتر از همان زمان نقاشی شده است که به گریت لوندنس نسبت داده شده است.

محققان و مرمتگران ، که نزدیک به دو سال با استفاده از باتری اسکنرهای پیشرفته ، اشعه ایکس و عکاسی دیجیتال با پشتکار کار کرده اند ، مقدار زیادی از داده های تولید شده خود را با یک نسخه از Lundens برای بازسازی و چاپ نوارهای گمشده ترکیب می کنند. .

دیبیتس گفت: “ما یک عکس فوق العاده دقیق از دیده بان شب گرفتیم و از طریق هوش مصنوعی یا آنچه آنها شبکه عصبی می نامند ، به کامپیوتر آموختیم که رامبراند در رنگ دیده بان شب از چه رنگی استفاده می کند ، چه رنگ ها ، حرکات برس او چگونه است.” .

یادگیری ماشینی همچنین به موزه این امکان را داد تا تحریفات چشم انداز موجود در نسخه لوندنز را از بین ببرد زیرا این هنرمند هنگام نقاشی نقاشی رامبراند در گوشه ای نشسته است.

دلیل اینکه تصویر گروهی از شبه نظامیان غیرنظامی از سال 1642 در آمستردام کوتاه شد ساده است: آن را از خانه باشگاه شبه نظامیان به تالار شهر منتقل کردند و روی دیواری بین دو در قرار نمی گیرد.  به دنبال آن یک برش کوچک آنالوگ با قیچی به وجود آمد و تصویر ابعادی را به دست آورد که اکنون قرن هاست شناخته شده است.  سرنوشت تکه های برش خورده بوم یک معما باقی مانده است.

تفریحات دیجیتالی که در ماه های آینده به نمایش در خواهد آمد ، بخشی از یک پروژه تحقیقاتی و مرمتی تحت عنوان Operation Night Watch است که کمتر از دو سال پیش ، قبل از تخلیه موزه ها از ماهها قبل از ماهها ، آغاز شده بود.

در زیر قفل هلندی COVID-19 ، این موزه می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را در این آخر هفته پذیرا باشد ، اما هنوز هم فقط حدود نیمی از ظرفیت طبیعی آن است.

در طول پروژه مرمت ، نقاشی در یک اتاق شیشه ای مخصوص طراحی شده محصور شد و با جزئیات بی سابقه از بوم تا آخرین لاک مورد مطالعه قرار گرفت.

در میان این انبوه داده ها ، محققان با ترکیب 528 قرار گرفتن در معرض دیجیتال ، دقیق ترین تصویری را که از تصویر گرفته شده است ، ایجاد کردند.

این نقاشی مربوط به سال 1642 بیش از 40 سال پیش و پس از اینکه توسط چاقو بریده شد و شروع به نشان دادن برش در قسمت های بوم داشت ، مورد مرمت و بازسازی قابل توجهی قرار گرفت.

دیبیتس گفت که افزوده های چاپ جدید به منظور فریب بازدیدکنندگان از تصور اینکه تصویر بزرگتر است نیست ، بلکه به آنها ایده روشنی از شکل ظاهری می دهد.

وی گفت: “رامبراند قطعاً آن را زیباتر می کند ، اما بسیار نزدیک است.”