فقط سرفه بود.  لحظه ای قبل از سقوط در جاده خود در اسکاربورو ، انتاریو ، در ماه مارس ، خیمه وارگاس فکر کرد.

ماه ها گذشت تا اینکه او فهمید چقدر به از دست دادن زندگی اش به COVID-19 نزدیک است.

وارگاس کاملاً مطمئن نیست که در کجا به ویروس آلوده است.  او و همسرش ، یولاندا دسامبر ، خود را بسیار محتاط می دانستند ، همیشه ماسک می زدند و مرتباً دست های خود را می شستند.  اما بلافاصله پس از ورود 53 ساله با آمبولانس به بیمارستان مایکل گارون ، به او گفته شد که برای COVID-19 مثبت است.

“من پرسیدم ، درمان چیست؟”  “وارگاس به یاد می آورد.  “و (دکتر) به من گفت ،” نگران نباش ، ما از آن مراقبت خواهیم کرد. ”  این آخرین چیزی است که به یاد می آورم.  “

چیزی که او متوجه نبود این بود که وضعیت او چقدر بی خطر است.

بیشتر بخوانید:

کانادا باید این هفته دوز 5.2 میلیون واکسن COVID-19 دریافت کند

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

دکتر مایکل وارنر که از وارگاس اجازه صحبت در مورد پرونده خود را گرفت ، گفت: “او بیمارترین فردی بود که در بخش اورژانس خود داشته ایم ، اما زنده ماند.”

“او چنان بیمار بود که در واقع مجبور شدیم او را منحرف کنیم.  این به معنای چرخاندن آن به معده در بخش اورژانس است.  این کاری است که ما قبلاً هرگز انجام نداده ایم و از آن زمان تاکنون انجام نداده ایم.  “

آنها سپس دسامبر را که به عنوان دادستان ولیعهد مشغول به کار است تماس گرفتند و وقتی پزشکان به او گفتند که وارگاس 30 درصد احتمال زنده ماندن دارد و باید برای خداحافظی سریع به بیمارستان شگفت زده شود ، مبهوت شدند.  او به بیمارستان رفت ، اما گفت که هرگز قصد ندارد از توصیه های آنها پیروی کند.

خیمه وارگاس به همراه دو پسرش.

خیمه وارگاس / تحویل داده شده است

او گفت: “آنها به من گفتند بله ، من گفتم نه (خداحافظ)”.  “من به مثبت اندیشی اعتقاد دارم.  بنابراین من مانند ، این اتفاق نمی افتد.  این اتفاق نخواهد افتاد  این اتفاق نخواهد افتاد  این اتفاق نخواهد افتاد  من قبول نمی کنم که این امکان وجود دارد.  “

داستان های محبوب

الوار!  حالا که قیمت چوب دوباره به زمین افتاده چه انتظاری داریم

FDA برای افزودن هشدار التهاب قلب به واکسن های Pfizer ، Moderna COVID-19

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

دکتر وارنر یادآوری می کند: “می دانید ، من مجبور شدم نکاتی بسیار بسیار ناراحت کننده و ترسناک به همسرش بگویم ، زیرا بسیاری از اوقات فکر می کردیم که او می میرد و باید او را برای این امر آماده کنیم.  و او در خوش بینی و حمایت از او قاطع بود.  “

به دلیل پروتکل های COVID-19 دسامبر ، او به هر حال نمی تواند با درخواست آنها موافقت کند ، زیرا وقتی به بیمارستان رسید ، اجازه نداشت.

بیشتر بخوانید:

فایزر یا مدرنا؟  سرپرست علمی COVID-19 در انتاریو می گوید: “هیچ چیز بهتر و بدتری نیست.”

او می فهمید که وارگاس در کما قرار گرفته است و برای 50 روز آینده تنها تماس او با او زمانی بود که پرستاران برای دیدن او هر روز قرصی را جلوی صورت او نگه می داشتند.  در این مدت ، او از ذات الریه رنج می برد و ریه ها فرو ریخته بود ، اما سرانجام بهبود یافت – که دکتر وارنر آن را “معجزه آسا” خواند.

دسامبر ، این مصیبت را بسیار شدید توصیف کرد ، با توجه به اینکه طولانی ترین زمان آن بود که از 35 سال گذشته جدا شده بودند.  و در حالی که او از اجازه دادن به دیگران برای ابراز پتانسیل نتیجه منفی امتناع ورزید ، نادیده گرفتن بستگان آمریکایی آنها که استقبال کمتری از علم پزشکی داشتند ، دشوارتر بود.

وی گفت: “آنها به نوعی تصور می کردند که ما ویتامینهای مناسبی برای ساختن ایمنی خود در برابر ویروس مصرف نکرده ایم.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

جیمه وارگاس در Providence Healthcare توانبخشی می کند.

خیمه وارگاس

این تجربه منفی با مراجعه غیر منتظره پزشکان ، پرستاران و کارکنان پشتیبانی قبل از ترخیص وارگاس جبران شد.  16 ماه گذشته به ویژه برای کارکنان بهداشت دشوار بوده و وارگاس می گوید که بارها به او گفته شده که چگونه بهبودی کارکنان بیمارستان را الهام گرفته است.

وی بازدید از دکتر را توصیف می کند.  “او ریه های من را با استتوسکوپ بررسی کرد و گفت:” خدای من ، ریه های تو زیبا هستند ، می دانی؟ ”  “و این تسکین خوبی بود.“

وارگاس اکنون برای بازپس گیری قدرت خود یک هفته توانبخشی را پشت سر می گذارد و انتظار می رود که کاملا بهبود یابد.  نه او و نه همسرش قبل از نبرد با COVID-19 واکسینه نشده اند ، اما از آن زمان تاکنون انجام شده اند.

3:33

معلم بازیابی COVID-19 را ثبت کرد

مرمت اسناد معلم COVID-19 – 27 مه 2021.

به لینک مراجعه کنید »

© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.