TORONTO – پنج نکته ای که باید هفته آینده در دنیای تجارت کانادا مورد توجه قرار گیرد:

حراج طیف آغاز می شود

نوآوری ، علم و صنعت کانادا روز سه شنبه حراج مجوزهای طیف 3500 مگاهرتز را برای استفاده در شبکه های بی سیم 5G برگزار می کند.  شرکت ارتباطات شاو  به دلیل خرید برنامه ریزی شده توسط ارتباطات راجرز ، شرکت نخواهد کرد.  راه حل های مستقل ISP TekSavvy همچنین اعلام کرد که به دلیل تصمیم اخیر CRTC در مورد قیمت عمده فروشی اینترنت از این کار منصرف خواهد شد.

شماره های املاک و مستغلات مه

انتظار می رود اتحادیه املاک و مستغلات کانادا داده های ملی مربوط به فروش خانه در ماه مه را در روز سه شنبه منتشر کند.  پیش از این ، انجمن اعلام کرده بود که سرعت سریع فروش خانه ها که از سال جاری آغاز شده بود ، در آوریل شروع به کندی می کند ، زیرا تعداد خانه های فروخته شده در این ماه 12.5 درصد در مقایسه با رکورد همیشه ثبت شده در مارس کاهش یافته است.

آرا starting ابتدایی CBSA آغاز می شود

رای گیری در مورد اعتصابات آژانس خدمات مرزی کانادا از روز چهارشنبه آغاز می شود.  این کارگران نزدیک به سه سال است که بدون قرارداد هستند و به دنبال حفاظت بهتر از کارکنان هستند که اتحاد خدمات عمومی کانادا می گوید آنها را با دیگر مقامات اجرای قانون کانادا همسو می کند.

DavidsTea AGM

DavidsTea جلسه سهامداران سالانه خود را در روز پنجشنبه برگزار می کند.  در 11 ژوئن ، شرکت نوشیدنی ورشکسته گفت که طلبکاران برنامه خود را برای اختصاص حدود 18 میلیون دلار به آنها در کانادا و ایالات متحده تصویب کرده اند.

سخنرانی کارنی

مارک کارنی روز جمعه در مراسمی به میزبانی شورای روابط خارجی مونترال در مورد امور مالی بین المللی به عنوان کلیدی برای مبارزه با تغییرات آب و هوا سخنرانی خواهد کرد.  رئیس سابق بانک کانادا به مشارکت کنندگان در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در ماه ژانویه گفت که سیاستمداران می توانند با تعیین تعهدات معتبر به جلو ، به بازارها کمک کنند تا انتقال به اقتصاد با انتشار صفر را تأمین کنند.

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 13 ژوئن 2021 منتشر شد.