طبق مشاهدات اولیه ، دو دوز واکسن Pfizer-BioNtech در مقایسه با دو نوع عکس AstraZeneca نسبت به نوع Delta COVID-19 موثرتر بود.

یک نامه تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط لانست منتشر شد ، 19،543 مورد COVID-19 و 377 بستری در بیمارستان را در بین 5/4 میلیون نفر مورد بررسی قرار داده است ، از جمله 7،723 مورد و 134 بستری در بیماران دلتا که تمایل به جوان تر و جوان تر بودن دارند.

طبق داده ها ، “اثر واکسن قوی” تنها 28 روز پس از دریافت دوز دوم ادامه دارد.

چهارده روز پس از دریافت دوز دوم ، محققان دریافتند که Pfizer 92٪ در برابر نوع آلفا که برای اولین بار در انگلستان شناسایی شد و 79٪ در برابر نوع Delta که برای اولین بار در هند شناسایی شد ، موثر است.  در همین حال ، واکسن AstraZeneca 73٪ در برابر نوع Alpha و 60٪ در برابر نوع Delta محافظت می کند.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

1:06

به دلیل گسترش گزینه Delta ، انگلیس بازگشایی را چهار هفته به تأخیر می اندازد

به دلیل گسترش گزینه Delta ، انگلیس بازگشایی را چهار هفته به تأخیر می اندازد

دکتر اریک آرتز ، استاد گروه میکروب شناسی و ایمونولوژی در دانشگاه وسترن گفت: “این یک تفاوت کاملاً چشمگیر است.”

بیست و هشت روز پس از واکسیناسیون ، وی گفت که “فقط” واقعاً “در محافظت از” حدود 18 درصد “برای واکسن AstraZeneca تفاوت وجود دارد ،” که زیاد نیست. “

نوع دلتا در سرتاسر کانادا به سرعت در حال رشد است.

طبق گزارش بهداشت کانادا ، این نشان دهنده اکثر موارد COVID-19 است که در مارس و آوریل شناسایی شده اند.  Global News برای تعیین تعداد کل موارد انواع دلتا در کشور تاکنون به Health Canada مراجعه کرده است ، اما پاسخی فوری دریافت نکرده است.

این گزینه همچنین تهدید کرد که بازگشایی برنامه ها در کشور و بسیاری از جهان به تأخیر می افتد.

در انگلیس ، بوریس جانسون ، نخست وزیر ، تلاش کرد تا محدودیت آن را چهار هفته افزایش دهد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

بیشتر بخوانید:

موارد مربوط به نوع COVID-19 دلتا در حال افزایش است که خواستار افزایش توجه هنگام باز کردن برنامه ها است

خطر بستری شدن در بیمارستان دو برابر شده است

داده ها همچنین نشان می دهد که خطر بستری شدن در بیمارستان در میان افراد آلوده به نوع دلتا دو برابر بیشتر از نوع آلفا بود ، به ویژه در پاسخ دهندگان با پنج بیماری همراه یا بیشتر.

محققان دریافتند که دو دوز واکسن AstraZeneca و Pfizer در کاهش بستری شدن در افراد آلوده به سویه دلتا م effectiveثر است ، اما اثربخشی عکسها در مقایسه با نوع آلفا “کاهش” یافت.

دکتر جرالد ایوانز ، رئیس بیماری های عفونی در دانشگاه کوئینز ، گفت که دلایل آن می تواند متفاوت باشد.

وی به گلوبال گفت: “(دلتا) به نظر می رسد گزینه ای باشد که می تواند نوع جدی تری از بیماری ایجاد کند ، اما بسیار پیچیده شده است و دلیل اصلی آن این است که بسیاری از افرادی که در انگلیس به Delta آلوده می شوند ، واکسینه نشده اند.” اخبار.

“آنها هیچ محافظتی ندارند.  آنها جوان تر هستند.  و برای برخی از افراد جوان ، ما نگران یک واکنش ایمنی بیش از حد خشن هستیم که می تواند آنها را بیمار کند.  بله ، این ممکن است گزینه ای باشد که باعث آن می شود ، اما ممکن است به سادگی به سن آنها مربوط باشد.  “

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

0:41

COVID-19: داده Delta احتمالاً گزینه غالب در تابستان است

COVID-19: داده Delta احتمالاً گزینه غالب در تابستان است

علیرغم یافته های خود ، محققان اصرار دارند که از داده ها برای مقایسه واکسن ها علیه یکدیگر استفاده نکنند ، زیرا تفاوت در پاسخ دهندگان که هر نوع تزریق را دریافت کرده اند و تفاوت در سرعت رشد ایمنی با هر بار تزریق.

عمر خان ، استادیار مهندسی پزشکی در دانشگاه تورنتو گفت: “نکته ای که در نهایت مطالعه نشان می دهد این است که شما واقعاً به دو دوز نیاز دارید.”  “یک دوز کافی نیست.”

مطالعه دیگری در بهداشت عمومی انگلیس نشان داد که دو دوز از هر دو واکسن بیش از 90 درصد در دور نگه داشتن افراد از بیمارستان موثر است.

این مطالعه که روز دوشنبه منتشر شد ، پرونده پزشکی 14000 نفری را که از 12 آوریل تا 4 ژوئن به نوع دلتا آلوده شده اند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

– با پرونده هایی از رویترز و مطبوعات کانادایی

به لینک مراجعه کنید »

© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.