از چهارشنبه نیمه شب پس از هک شدن سه نفر ، از جمله یک دانشجوی ITI از جامعه طبقاتی برنامه ریزی شده ، توسط یک باند مسلح ، تنش ها در مونرپلام نزدیک ما زیاد بوده است.

پلیس گفت این مشکل از زمانی شروع شد که دانشجو بی بالاموکش چهارشنبه شب هنگام غسل در کانال توسط باند دیگری از گروه دیگر مورد حمله قرار گرفت.  این باند به دوستانش نیز حمله کردند.  مرد جوانی که از ناحیه زخم آسیب دید ، در بیمارستان کالج پزشکی تیرونلولی بستری شد.

در طول شب ، مردم روستای او وارد منطقه ای شدند که سایر قشرهای دیگر زندگی می کردند.  آنها خانه ها و وسایل نقلیه کسانی را که به بالاموکش حمله کردند و همچنین دیگران را سرقت کردند و دو انبار کاه را آتش زدند.  در حالی که در این حمله یک ماشین و یک ریکاو آسیب زیادی دیدند ، 10 خانه کاشی کاری شده نیز توسط سنگ آسیب دیدند.

مهاجمان راه عبور از مارودوم ناگار را مسدود کردند و خواستار دستگیری افرادی شدند که به بالاموکش حمله کردند.  کومار ابیناپو ، معاون بازرس کل پلیس در محل دفن زباله Tirunelveli ، رئیس پلیس N. Manivanan و معاون کمیساری پلیس (قانون و نظم) ، شهر تیرونوللی M. Rajarajan به محل رسیدند و با معترضین گفتگو کردند.

معترضان به آنها گفتند که حمله به جوانان SC از سال 2019 که راژامانی توسط Marudam Nagar کشته شد ، در جریان بود.  آنها خواستار اقدام شدید علیه مهاجمان شدند و متفرق شدند.

در همین حال ، سایر کاست ها تردد ماشین در بزرگراه تیرونلولی-پاپاناسام را مسدود کردند و خواستار دستگیری کسانی شدند که به خانه های آنها سرقت کردند.

حتی وقتی این کارزار در مونرپالام انجام شد ، افراد ناشناسی که وارد اردوگاه پناهندگان Subramaniapuram در سریلانکا شدند با داس به Kinadurai (55) و Perumal (65) حمله کردند و فرار کردند.  ساکنان اردوگاه پناهندگان که از این حمله هیجان زده شده بودند ، بزرگراه روکو را ترتیب دادند.

    در طی تحقیقات ، پلیس دریافت که کسانی که به بالاموکش حمله کردند نیز به کینادورای و پرومال حمله کرده و م.سنکارالانگام ، برادرش آرون پندی و هشت نفر دیگر را که حمله را آغاز کردند شناسایی کردند.  با غالب شدن تنش ها در منطقه ، پلیس به تعداد زیادی مستقر شد.

بازرس کل پلیس ، منطقه جنوب ، TS Anbu در اینجا اردو زده است.  زیر نظر مجموعه دار V. Vishnu ، جمع کننده فرعی Sivakrishnamurti روز پنجشنبه چندین جلسه را با حضور نمایندگان هر دو کشور برگزار کرد.

در حالی که پرونده ای علیه Sanakaralingam ، Arun Pandi و هشت نفر دیگر ثبت شده است ، پلیس 40 نفر را که به خانه ها سرقت کرده اند تحت نظر دارد.